|
|
| Udsalg, Roskilde rideudstyr |
|
|
Er der nogen herinde fra der har været til udsalg hos Roskilde rideudstyr i dag? Og er der nogen gode ting på tilbud? Jeg overvejer at tage et smut forbi i morgen og se om der var noget til mine to nye heste som jo skal bruge et par størrelser eller to større end araberne Men da dagen i forvejen er presset ville jeg gerne undgå at køre hvis der ikke er noget jeg står og mangler.. Mvh Juliette
Job tilbydes til 1-2 friske piger på stutteriet. Interesseret, så skriv mig en PB!
For sæson 2007 tilbydes to pragtfulde OX-hingste til bedækning. 5 OX-heste sælges, hingste/vallakker
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 2??? |
|
|
hov du har jeg sovet i timen. har set dit indlæg om en dressur hoppe fra Per af, men hvad er den anden hyp for en??? kan du så send mig en pb  Har ikke været forbi RoRi. karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Haha... |
|
|
Karina der er fluks en PB på vej til dig  Juliette - som tager på udsalg i dag
Job tilbydes til 1-2 friske piger på stutteriet. Interesseret, så skriv mig en PB!
For sæson 2007 tilbydes to pragtfulde OX-hingste til bedækning. 5 OX-heste sælges, hingste/vallakker
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke noget særligt |
|
|
Jeg var forbi i går, og gik deværre tomhændet derfra. Jeg var meget skuffet. De har ikke noget særligt, men det kommer jo an på, hvad du mangler. Der er en del ridebukser, dækner, jakker osv. Men jeg må ud og shoppe et andet sted... Vh. Anette
Lykkelig ejer af Ox-araber - verdens smukkeste og bedste hesterace  Trailer med chauffør udlejes - kontakt mig for nærmere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg er lige kommet hjem derfra og dårligere kundeservice skal man godt nok lede længe efter !!! Jeg skulle bruge en grime i en anden str end den som jeg kunne finde. Gik pænt hen til disken og spurgte og fik denne besked: Vi står lige og spiser morgenmad, du kan selv lede efter den nede ved stativet Her var der ikke tale om noget der var nedsat. Jeg købte et fortøj og spurgte om jeg kunne få pengene tilnage, hvis det ikke passede, svaret var : NEJ. Nå, undskyld, men kan man så få det byttet til et andet: måske...hvis vi har det. Min veninde købte et underlag, og da vi var næsten hjemme opdagede vi at det havde været brugt ??? Det var fyldt med svedhår og meget slidt på undersiden. Vi kørte tilbage og brokkede os: Det kan jo lige så godt have været dig selv som lige har redet med det ! Jamen, vi er jo lige kørt herfra for 10 minutter siden. Ja, det kan alle jo sige. Vi kan jo ikke holde øje med alle ??? Det er første og absolut SIDSTE gang jeg nogensinde sætter mine ben i den butik igen ! Er total målløs over den behandling som vi har fået i den butik.
Vink fra Fru Melgaard & Winning Pleasure - et team som ikke er til at slå ud Gør livet til en fest - rid fuldblodshest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxx |
|
|
Melgaard... Det lyder godt nok dårligt! Og kunne sagtens være medvirkende til at jeg ikke gider køre derop. Har ellers ikke så langt (vel omkring 40 km) men vil ikke "risikere noget". Ærgerligt at nogen ikke ved, at dårlig kundepleje spredes. Maria
Hellere lugte af hest end lugte af hash. Citat Erhard Jakobsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen service |
|
|
Nej jeg har heller ikke kunne få hjælp de par gange jeg har været der og har generalt vidst mere om de forskellige ting end dem der skulle hjælpe. Så ingen ros her fra. De har ellers nogle lækre mærker og kunne have en super forretning, hvis de gad tage deres job lidt seriøst. Heidi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift... |
|
|
Jeg har også oplevet en dårlig service i Roskilde Rideudstyr. Den seneste gang var, at jeg så et skilt med "10-20 % (husker det ikke helt) på transportgamacher". Jeg spørger så ekspedienten hvor de er henne, hvor hun så svarer at jeg kan få en stige og stå på, for de lå på en hylde ret langt oppe.  En anden gang kommer min mor derud. Vi skulle have et dækken retur, og ville gerne have pengene. Men det kunne ikke lade sig gøre. Ærgerligt at servicen ikke helt er i top, for de har nogle lækre varer 
Mvh. Carina - Med Dunja & Boy - nu uden Star. Du vil altid være elsket, savnet og husket. Søger en Passier Young Champ 16 tommer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| service |
|
|
det i skriver kan jeg ikke forstå, jeg har altid fået den bedste service hos dem. og de har altid gjort alt for at hjælpe med at få det rigtigt. og hvis de ikke har haft det jeg skulle bruge har de skaffet det hjem meget hurtigt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Pia Pedersen: Det er da kun dejligt at hører at der er nogen som har fået en top service derude. Jeg troede først bare at jeg var kommet på en dårlig dag - det kunne ikke være fordi de havde travlt pga deres udsalg, for de var 3 til at ekspediere og vi var kun 4 kunder i butikken. Men jeg må sige, at efter at jeg har læst nogle af de andre indlæg, og har været til træning i Karlslunde idag, hvor jeg også talte med andre om deres dårlige oplevelser med stedet, så tror jeg ikke at det handler om en dårlig dag. Sådan som jeg har kunne opfatte det, så har de / er de ved at få et rigtig dårligt ry, med dårlig kunderservice, sure damer osv. Ikke en eneste af de 10 menesker som jeg talte med på Karlslunde, kunne sige noget godt om dem. Og i vores rideverden, skal man jo passe rigtigt godt på. De er mange om buddet og et dårligt rygte, løber jo hurtigere end en steppebrand !
Vink fra Fru Melgaard & Winning Pleasure - et team som ikke er til at slå ud Gør livet til en fest - rid fuldblodshest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg har lige sendt ejeren af butikken mail vedr denne debat, og håber meget på en kommentar fra hende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Roskilde rideudstyr |
|
|
Jeg er meget overrasket over at læse, om folks dårlige oplevelser. Jeg har altid fået en utrolig god service - helt udover, hvad man kan forvente. Da jeg bor i Roskilde har jeg endda handlet der en del gange - alle uden at have noget at klage over, så det er da trist at høre, at andre føler sig dårligt behandlet. Jeg håber da, der er en fornuftig forklaring på de nævnte hændelser eller at I kan få en forklaring fra butikken.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dækken |
|
|
Jeg skulle have et nyt dækken og valgte, at køre i Roskilde Rideudstyr, jeg fandt så lige det jeg gerne ville have, som lå på en hylde i butikken, så fik jeg af vide, at det kunne jeg ikke købe, for det var et de havde tænkt sig at give væk til det næste stævne. ØHH kunne I så lade være med at lægge det på hylden i butikken, hvis det ikke er til salg??? så må der da være et andet sted at opbevarer sådanne ting. Ja jeg gad ikke lige bruge penge i deres butik efter denne episode, med det kan da tænkes jeg engang en dag giver dem en chance til, hvem ved
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ***Hilsen Mette og supermulen Odin*** ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| service |
|
|
Ovenstående kritik kan jeg slet ikke tilslutte mig eller være enig i - for det har jeg aldrig oplevet derude. Jeg handler der tit, dels fordi de har nogle gode og prisvenlige varer og fordi jeg hellere vil støtte et lille privatejet firma fremfor de store kæder. Jeg har aldrig nogensinde været udsat for dårlig behandling, betjening eller lign. hos dem. Altid har de været smilende, imødekommende, servicemindede og hvis varerne ikke har været der, har det altid været muligt at bestille dem. Så jeg kan slet ikke nikke genkendende til ovenstående kritik, absolut ikke. At jeg så kommer som islænderrytter og måske ikke lige har brug for dækkener, transportgamascher, trenser mv. til store heste og hvad der primært er sat på udsalg, giver ikke anledning til kritik hos mig. Hvis jeg ejede store heste og fx havde brug for vinterdækkener mv. så ville jeg i hvert tilfælde skynde mig derud og hamstre ind til vinteren... Men jeg fandt da selv som islænderrytter nogle lækre støvler og fik god service og masser af glade smil...
Hvorfor ride 3-gears heste, når man kan ride heste med 4 eller 5 gear?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Roskilde Rideudstyr |
|
|
Til alle vore kunder jeg er blevet gjort opmærksom på, den debat der pt. er på heste-nettet omkring min forretning og det gør mig både ked af det og meget vred. Kære kunder hav dog lidt forståelse for hvilket arbejde det er, at stable sådan et udsalg på benene. Vi har desværre ikke noget baglokale, hvor vi kan sidde og få 5 min pause. Vi mødte alle ind kl. 6.00 og var først færdig med at rydde op kl. 20.00. Uden mad og drikke duer ekspedienterne ikke. Vi lader ikke kunderne i stikken, men service tar tid og vi kan godt finde på at fortælle kunderne hvor de skal lede for at finde en vare hvis vi er optaget af en anden ekspedition men dermed ikke sagt at vi ikke vender tilbage. Det var en meget travl dag i mandags og selvfølgelig kan der være kunder der ikke føler at de har fået 100% opmærksomhed og det kan vi kun beklage. Til kunden der har købt et brugt underlag, kan jeg kun sige at vi ikke sælger brugte ting ingen af mine ekspedienter kan mindes at have ekspederet, så venligst kom forbi min forretning og jeg skal gerne bytte hvad end det måtte være.Til dig der gerne ville købe et fleece tæppe, så beklager jeg at jeg personligt ikke ville sælge dig mine røde præmie dækkener eller mine dækkener med broderi. Det er alle dækkener der er blevet lavet til sponsorering af alle vore klubber i D3 når de afholder stævne. Jeg håber meget at jeg med disse svar kan få manet dårlige rygter i jorden. Vi synes ikke selv vi er nogle gamle sure damer der ikke gider ekspedere. Med venlig hilsen Ejeren af Roskilde Rideudstyr Anette Aarosin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Roskilde Rideudstyr |
|
|
Ja, mine erfaringer med Roskilde Rideudstyr er så heller ikke af den gode slags - og jeg har ellers forsøgt mig et par gange. En gang bestilte jeg et nyt Sprenger bid, da det jeg havde var for kort til min unghest og jeg derfor ikke rigtig kunne komme videre med tilridningen. Dette bliver forklaret ekspedienten, som bestiller et nyt bid hjem til mig og lover at ringe så snart det kom. 4 måneder (og det er hverken overdrivelse eller løgn) senere ringer de fra butikken at nu er mit bid kommet - behøver jeg sige at på det tidspunkt havde jeg købt mit bid et andet sted. Samtidig har en veninde af mig for snart et år siden bestilt en Bucas følgrime, som hun stadig ikke har hørt noget ang. Den er også købt andetsteds, da det nemlig var en gave til mig  Det er sådan de mest konkrete historier - så er der alle dem hvor man bare føler sig i vejen og til besvær, hvis man stiller rimelige spørgsmål. Jeg anser egentlig mig selv for at være rimelig large og pæn i min omgangstone, men jeg føler ikke det er blevet værdsat i Roskilde Rideudstyr de gange jeg har handlet der. Desværre...
(4000/4130) Humbaur Rapid udlejes - lys og rummelig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja underligt er det jo |
| Forfatter:  |
inger christensen |
| Dato:  |
25-04-2007 20:08 |
|
at jeg kører forbig hver dag hjem fra arbejde. Men efter et par besøg i din butik, hvor det har været et par unge damer der har stådet for betjeningen, eller skal vi sige mangel på samme, ja så har jeg valgt at køre langt, for at købe de vare jeg skal bruge. Turen går helt til næstved i lund rideudstyr eller hubertushuset i ringsted eller Qvistgaarden ved sorø. Der sørger ejeren eller de ansatte for en betjening der har tid til mig, betjening hvor jeg ikke skal føle at jeg er til besvær eller hele tiden skal bryde ind i personens privat snak. Du har en flot butik med godt udvalg, lidt ærgeligt for det ville jo være nemt at handle der på vej hjem, men jeg har ikke lyst til at føle jeg er i vejen når jeg besøger en butik, hvilket jeg jo kan læse ud fra de andres indlæg, at jeg desværre ikke er den eneste der føler. Når jeg feks, kører i LUND rideudstyr og hubertushuset, ja så snakkes der da privat hyggesnak med ejeren, da jeg kender begge personer. Men kommer der andre kunder i butikken, ja så afbrydes privat snakken og kunden hjælpes. Det betyder at kunden føler der er tid til dem og at de er velkommen i butikken og ikke er i vejen for noget privat.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er fuldstændig |
|
|
enig med Inger og Louise - jeg har fuldstændig samme oplevelse(r) af butikken og dets personale .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Tja, jeg kan jo desværre se at det ikke kun er mig som har denne opfattelse af butikken. Faktisk var jeg et eller andet sted klar til at give den en chance mere, for jeg kunne jo have været uheldig. Men så fik jeg en mail, hvor ejeren af butikken skriver: Jeg er ked af du ikke længer vil handle her, men heldigvis er der kunder der stadig ønsker at handle hos os, så selv om ride verden er lille så overlever vi nok denne gang  Jeg havde skrevet til hende at jeg synes at det var uheldigt at hendes personale behandlede folk på denne måde, og at hun skulle huske på at ride verden er lille og et dårligt rygte løber hurtigt. For mig lyder det som om hun er ret ligeglad med om jeg sætter mine ben i hendes butik igen - eller er det bare mig som mistolker hende ?? Kan se at hun i hendes indlæg her skriver at vi bare kan komme med underlaget, og så kan vi bytte underlaget, men i den mail som hun skriver til mig, nævner hun intet om dette, hvilket jeg finder meget besynderligt. Hun underskylder også med at det var mandag og de havde været der længe og mange kunder. Men nu var det jo tirsdag formiddag jeg var der og vi var faktisk kun 4 kunder i det hele til 3 ekspedienter !! Nej tak - jeg sætter ALDRIG mine ben i den butik igen, og hvis nogen spørger mig til butikken, så får de min ærlige mening.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan kun |
|
|
Tilslutte mig, jeg bor ret tæt på Roskilde Rideudstyr, men handler der aldrig mere, Hvis de har gang i en privat snak, så er kunder ret ligegyldige, jeg stod engang i kø i 20 minutter, imens der blev snakket rengøring med kunden foran mig, og den anden ekspedient spiste salat. En anden gang, sad der 2 ekspedienter med ryggen til og spiste, og var ret ligeglade med kunder, jeg bliver så pist, når der ikke er ordentlig kundeservice, og kører hellere til Hubertus huset. Det bliver da først værre, hvis ejeren er ligeglad, hun skulle hellere tage kritikken til sig, og give sit personale et kursus i god kundeservice. Hilsen Lisa.
Af alle Racer jeg kunne vælge, mit hjerte jeg tabte til den Nordsvenske.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fru Meldgaard |
Camilla (Felur) |
25-04-2007 21:47 |
|
Du ta'r gas på os! Men med det svar som Caroline Aarosin giver, så må jeg jo nok tage dine ord for gode varer. Tonen er den samme... Men jeg har det på samme måde med en rideudstyrsbutik i det Nordsjællandske. Selvom jeg en overgang cyklede forbi næsten dagligt på vej ud til hesten, så fristede det aldrig liiige at smutte indenfor.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Camilla |
|
|
Jeg ville ønske at jeg kunne sige at jeg tog gas på jer, men det gør jeg desværre ikke. Men det beviser jo bare at hun ikke er interesseret i at lave om på noget som helst. Man skal åbenbart være "stamkunde" for at få en ordentlig behandling i hendes butik. Drøn ærgeligt, for hun havde mange lækre ting. Men de ting kan jeg nu også få både i Næstved, Ringsted og i Køge. Og så kører jeg hellere ud til dem, end komme i en butik, hvor jeg er til besvær og kommer midt i deres privatsnak og mad 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan ikke |
|
|
nikke genkendende til de ting som bliver skrevet. Jeg har efterhånden været inde i butikken en halv snes gange det sidste års tid og har kun fået god betjening. Jeg skulle bl.a bruge et bid i starten af året og ringer ind for at høre om de har pågældende størelse hjemme. Det havde de og det blev lagt til side indtil jeg kunne komme derind da det var det sidste bid i pågældende størrelse. Jeg tror at der gik et par dage inden jeg kom derind. Det er i hvert fald ikke sidste gang at jeg bruger 40 min i bil hver vej for at handle rideudstyr i Roskilde  Mvh. Bitten
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kære kunder |
|
|
Kære Kunder ! Hvis fru Meldgaard ville være sød at referere alt hvad jeg havde skrevet til hende, så så det hele vist lidt anderledes ud. Utroligt som ridefolket kan få drejet alt til at være negativt. Jeg har givet fru Meldgaard en undskyldning og tilbudt at hun kan komme forbi og få byttet sit underlag eller få pengene retur, jeg oplyser hende faktisk om vores retur politik i butikken. Jeg er ked af at mit personale åbenbart ikke har handlet proffe nok, det må jeg jo vende med mine medarbejdere. Til alle jer der føler jer dårligt behandlet, kunne i så ikke gøre os opmærksomme på det på en privat mail eller pr. telefon så i giver os en chance for at blive bedre fremfor at hænge os ud i dette forum, det er måske ikke helt fair ??? Jeg har ikke yderligere kommentarer, jeg vil blot gøre opmærksom på at man skal huske at der er flere sider af samme sag og flere måder at se tingene på. Til de kunder der længe har ventet på HS bid eller Bucas produkter kan jeg kun meddele at vi beklager, men hos visse leverandører skal vi samle ordrer og bestille for et større beløb før en ordre kan lægges ind, det forlænger leveringstiden og det gør vi også vore kunder opmærksomme på. Med venlig hilsen Anette Aarosin Roskilde Rideudstyr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis det var min butik... |
Camilla (Felur) |
25-04-2007 22:39 |
|
... så havde jeg svaret "ja og amen" i stedet for at bruge vendinger som meget vred og hav dog lidt forståelse og utroligt som ridefolket kan få drejet alt til at være negativt. Der er flere rideudstyrsbutikker og lignende, der har fået en bredside herinde, men ingen har svaret i så negativ en tone! Jeg havde engang at problem med et fjernsyn fra en stor kæde. Sagen måtte desværre lige ind og vende i Forbrugerstyrelsen. Da den pågældende butik fik besked om sagen, så blev jeg prompte ringet op af bestyreren (hedder det det?) og fik en tid i butikken, hvor bestyreren personligt tog i mod og vi fik en kompensation i form af et meget flot fjernsyn til en god merværdi ifht. det oprindelige fjernsyn. Jeg siger ikke, at du skal give mere end hvad kunderne har betalt for, men den hurtige reaktion fra bestyreren og den pæne undskyldning gjorde, at vi siden har lagt flere penge samme sted. Ellers havde jeg 100% vendt dem ryggen og ALLE havde fået det at vide! Bemærk venligst, at jeg ikke nævner kædens navn - det er der ingen grund til. Jeg er tilfreds med sagens udfald.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nu kender jeg jo kun.. |
inger christensen |
26-04-2007 05:59 |
|
mine egen oplevelser 100 % og beskriver mine meninger ud fra det jeg selv har oplevet. dem fortæller jeg om og håber at det derved kan være til hjælp for dit personales omgang med private venner kontra kunde servise. Men jeg mener at kan huske lidt om, at det da vist ikke er første gang at der her på HN, snakkes om de helt samme oplevelser, med det personale som er der til at betjene kunderne i din butik. En ting skal man huske som erhversdrivende, hvilket gruppe vi her i husstandne selv går ind under. Nemlig at god kunde servise og behandling af kunden, så denne føler sig velkommen og den der er vigtigst i en handel er alfa og omega. Det giver fremgang og glade kunder, der føler de har lyst til endnu engang at besøge firmaet og benytte det de tilbyder deres kunder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Camilla ( Felur) |
|
|
... så havde jeg svaret "ja og amen" i stedet for at bruge vendinger som meget vred og hav dog lidt forståelse og utroligt som ridefolket kan få drejet alt til at være negativt.
GODT SKREVET  Mvh Camilla
Åbent for D1 + D2 Vind et BOJ stævneskab i PRI04 for pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Når jeg nu læser ejer's mail, så bliver jeg endnu mere tosset  INGEN steder i de 2 mails som jeg har fået, tilbyder hun at jeg kan komme forbi og få byttet underlaget ! Ingen steder kan jeg læse at hun er rigtig ked af at hendes personale har behandlet os som de har. Og for at ALLE skal kunne være sikre, så viser jeg nu de to mails: Hej Sabine ! Mange tak for din mail, jeg er meget ked af at høre alle de dårlige oplevelser kunderne har haft hos os i mandags og en del af dem forstår jeg simpelthen ikke. Ja det er rigtigt at vi piger fik os et stykke morgenbrød alt imens vi styrtede rundt og forsøgte at hjælpe de mange kunder. Vi mødte alle ind kl. 6.00 og var først hjemme kl. 20.00 så vi trængte til lidt at spise og da vi ikke har noget bag lokale, er det lidt svært at undgå at vi også har brug for lidt for at overleve så lang og hektisk en dag. Vi synes selv vi har rigtig mange gode tilbud med store rabatter men det kommer selvfølgelig an på hvad man søger. At en kunde mener at have købt et brugt underlag kan jeg kun beklage, vi sælger ikke brugte ting. Jeg var selv i forretningen hele mandag og har ikke oplevet episoderne, det eneste jeg kan beklage er kunden som gerne ville købe et fleece tæppe. Jeg ville ikke sælge vores røde præmie dækkener samt de broderede tæpper som ligger øverst på reolen da det gives som præmier til alle de klubber der afholder stævner. Vi giver normalt ikke penge retur, men der kan laves specielle aftaler hvor vi skriver på bonnen. Vi giver altid tilgode bevis og bytter med et smil også reklemationer hvis de er berettiget.
Med venlig hilsen Anette Aarosin Direktør Roskilde Rideudstyr og mail nummer 2: Hej Sabine! Vi kan simpelthen ikke nikke genkendende til din episode. Kan du være så venlig at beskrive for mig hvem du blev ekspederet af, så vil jeg se om det er muligt at kommentere. Jeg var selv i forretningen til kl. 12.30. Jeg er ked af du ikke længer vil handle her, men heldigvis er der kunder der stadig ønsker at handle hos os, så selv om ride verden er lille så overlever vi nok denne gang. Jeg beklager din episode og undskylder gerne. Med venlig hilsen Anette Aarosin
Hvor i de to mails, står der at JEG bare kan komme tilbage og få byttet det underlag ?? Tja, jeg kan kun se at jeg bliver talt ned til og at man forklare hvordan man normalt gør - men dette var jo ikke tilfældet med mig. Hverken med det underlag eller det fortøj som jeg købte, hvor jeg fik besked på at jeg ikke kunne få pengene tilbage og at måske ville de skaffe et andet hjem til mig, det måtte jeg jo vente og se på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja nu har jeg været dernede... |
|
|
... 3 gange. og det er nu heller ikke sted jeg anbefaler folk. Den sidste gang jeg var dernede fik jeg dog hjælp af en utrolig sød pige som hjalp med at finde de ting jeg skulle bruge. Men da jeg så skulle til kassen, kunne jeg næsten ikke få lov til at betale:( Hende der stod der, en lidt ældre dame, stod og snakkede privat med en anden og der gik omkring 5 min før hun sagde " ej jeg må nok også hellere til at arbejde igen". Tænk jeg var målløs:( Og hende den unge pige så også ud som om hun var lidt pinlig over den anden:( Nu er jeg selv selvstændig, og hvis mine kunder ikke er tilfredse med deres "varer" jamen så gør jeg da alt hvad der er i min magt for at gøre dem tilfredse. Så nu vælger jeg også at handle andre steder. Synes bare det er SÅ svært at finde en ordentlig butik, især efter min sædvanlige butik som jeg har handlet i, i over 15 år lukkede sidste år Det var nogen der vidste hvordan en butik skulle drives, suk hvor jeg savner MONTHAKO i hundige:( Tina
Tak for sangen og tak for alt. Floating in a sea of darkness, days turning blue, a vivid fantasy, a vision of you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Caroline (Roskilde Rideustyr) |
|
|
Hverken jeg eller min veninde er blevet gjort opmærksom på land ventetid, da vi bestilte henholdsvis HS bid og Bucas grime. Du må heller ikke bilde mig ind at I kun får varer hjem fra Bucas een gang om året - for det er så længe at min veninde har ventet på jeres opkald. Det kan nu være ligegyldigt nu, da grime som sagt at købt andetsteds. Til alle jer, der mangler god service i Roskilde og omegn kan jeg anbefale Dyr i Centrum. De har ikke det største udvalg i rideudstyr, men de er super søde og bestiller gerne varer hjem til en. Varer der vel og mærke kommer indenfor en rimelig tid. /Louise
(4000/4130) Humbaur Rapid udlejes - lys og rummelig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| prøv også... |
Andy-82 |
26-04-2007 13:00 |
|
Der er også en butik i Hedehusene, som er rigtig god. HC Rideudstyr hedder den vist. Hende der har den er i hvert fald rigtig sød, og hun ved, hvad hun har med at gøre. // Andy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Og tænk... |
|
|
igen har jeg samme erfaringer som Louise... Dyr i Centrum, som ligger ude i industrien, parallelt med Københavnsvej -der handler jeg alt mit foder og får en venlig og hjælpsom betjening hver gang. Hun har et kæmpe udvalg af foder, og er ikke bleg for at ringe til producenten med det samme, hvis der er noget hun ikke kan svare på . Jeg har dog ikke prøvet at købe noget udstyr dér (endnu!) Jeg kører som regel i Horse House på Jyllingevejen. Der er der super god betjening på tøj og udstyr, og mange forskellige prisklasser at vælge imellem. Der er også et ok. udvalg i Land & Fritids butik i i Roskilde. Dog skal det siges, at jeg en enkelt gang ikke er gået helt galt i byen i RR. Jeg købte et par Derby læder-ridestøvler, og fik af den krølhårede flinke pige, en god betjening og hun svarede pænt og tålmodigt på alle mine spørgsmål. Det var først da jeg skulle betale, at kassen var optaget af ekspedienter, der snakkede privat med hinanden og en anden veninde, så jeg kunne stå og vente på at få lov til at betale mine støvler til kr. 2500,-  Og når jeg skriver stå og vente, så er det altså ikke 10 sekunder jeg kunne stå og blomstre - så var det et sted mellem 2-3 minutter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tålmodighed |
Kikærten |
26-04-2007 13:39 |
|
Det var dog en utrolig tålmodighed flere af jer har udvist, når I har ventet på at få lov at betale. Jeg må indrømme, at jeg i protest havde kylet varerne ned på disken og var skredet uden varer. Jeg har flere gange handlet i RR uden problemer og købt varer til rigtig rigtig god pris, men jeg ser så også temmelig bister ud, når det passer mig. Jeg kunne aldrig finde på at stå og vente, mens ekspedienterne pludrede færdig med hinanden. Er det i øvrigt lovligt at have ansatte i en butik, når der ikke er noget separat lokale, hvor de kan holde deres pauser og spise? Jeg gad godt nok ikke være ansat sådan et sted.
*** Små gule, der kan og vil ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej forresten da... |
|
|
... glemte da helt at nævne Horze.dk der ligger i brøndby:) Der har jeg handlet tit og der er sådan en sød mørkhåret pige der altid er smilende og altid er hjælpsom:) Der er det en fornøjelse at handle. Eller også horsehouse, der købte jeg en masse dækner og skulle så have hjælp da jeg stort set intet aner om dem:) Der var en fyr der kom og hjalp med det hele og endda hjalp med at bærer det hele ned:) Begge steder er der utrolig god service. Ihvertfald de gange jeg har været der:) Tina
Tak for sangen og tak for alt. Floating in a sea of darkness, days turning blue, a vivid fantasy, a vision of you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| samme erfaring.. |
|
|
Det er sjovt, jeg troede jeg var den eneste, der var villig til at køre en omvej på 30 km for at få god betjening i en rideudstyrsbutik...men jeg har faktisk samme erfaring med Roskilde Rideudstyr som de fleste andre i tråden... Jeg bor ca. tre km fra Roskilde Rideudstyr og alligevel handler jeg stort set intet af mit udstyr der. Jeg har dog før lejet klipper og købt en del foder dernede. Der er et par søde piger derned, men generelt så synes jeg, at personalet virker snobbet, og at man let føler sig i vejen. desuden så synes jeg butikken er for lille og rodet (= for mange ting på for lidt plads).. Jeg har ofte ikke kunne komme rundt og se på tingene, fordi der ligger ikkeudpakkede kasser med varer rundt omkring.. Og så er der ventetiden ved kassen.. Ja, jeg har også oplevet den med at stå og vente, fordi ekspedienterne talte i telefon - både privat og med kunder.. Selvfølgelig kan det ske, at en kunde lige ringer eller andre ting, men jeg er generelt af den holdning, at de kunder, der FYSISK befinder sig (= har brugt tid på at tage ned i butikken) i butikken ALTID har førsteret.. Alle andre må vente. Derfor kører jeg også hellere 30 km ekstra for at komme til zoozity ( hvor udvalget er stort ,og der er god plads) eller Hubertushuset. Land og fritid har desværre ikke det største udvalg, men har de det, jeg skal bruge, så er de ok. Det samme med Dyr i Centrum. Og så vil jeg i samme omgang uddele ros til ekspedienterne hos Tattersall.. Jeg har arbejdet lige ved siden af, og har ofte gået ind for at kigge. Det er meget sjældent, jeg har købt noget.. Mindes kun et par ridestøvler og lidt småting.. men jeg føler ALDRIG, at mit kiggeri er til besvær..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
StineGjelstrup |
26-04-2007 14:18 |
|
Jeg handler NEVER EVER EVER AGAIN hos Roskilde Rideudstyr!! Jeg har så mange gange været ude for det I andre beskrive, med ekspedienter som har mere travlt med at snakke privat, lange ventetider ved kassen trods manglende kø, osv. Men det der har fået min dråbe til at flyde over har godt nok været de to gange jeg har haft afleveret noget i butikken til broderi eller vaskning. Første gang afleverede jeg, sidste sommer, en Jacson fleecejakke til Broderi, der i udsalgets anledning var sat ned til 50%. Jeg fik oplyst at der nok var lidt forlænget ventetid, men at det max ville tage 3 uger. Jeg ringede efter både 2 og 3 uger, men ingen jakke. Jeg ringede måske 2 gange om ugen for at høre og rykke, men ingenting skete. Tilsidst fik jeg vristet ud af dem, at min trøje var blevet smidt væk, men at de ville gøre deres bedste for at finde den. Det tog 3½ mdr sammenlagt før jeg fik min Jakke - bemærk afleveret HELT NY for jeg havde lige købt den hos dem - med iturevne syninger, pyntebånd og med kaffepletter på. Allerede dér svor jeg nogensinde at handle der igen. Jeg har haft ringet og spurgt efter et produkt, som de stod forhandlere af, men fik at vide at det ikke var noget de havde i butikken. Dagen efter var jeg tilfældigvis dernede, og der stod produktet på hylden. Jeg har haft ringet rigtig mange gange, hvor der istedet for at præsentere den der ringer med at det er Roskilde Rideudstyr, har fået ekspedientens navn, og INTET andet. Jeg ved reelt ikke om det er Roskilde Rideudstyr jeg har ringet til, og ekspedienten er ganske upåvirket af at jeg påpeger dette gentagne gange - Sådan ca. hver gang jeg ringer. Senest, og det der har gjort mig aller mest sur, er at jeg var dum nok til at aflevere et dækken hos dem til vask. Jeg fik at vide at der MAX ville gå et par uger, måske 3, og jeg afleverer så mit dækken 4 uger inden jeg skal til at bruge det. (Stod og skulle afsted til et stævne, og havde brug for et 100g's dækken til at lægge over min hest mellem klasserne). Jeg ringede efter 2 uger, efter 3 uger, to gange i 4 uge, 3 gange i 5. uge, og endelig omkring 6-7 uge dukkede mit dækken op. Hver gang jeg ringede fik jeg en mere og mere mavesur ekspedient i røret, der ikke engang var ked af at jeg stod og skulle bruge mit dækken, og at selvom der var gået 5 uger, ikke var noget at gøre, for hende der vasker det stod jo og var taget til Hest og Rytter i Herning - om jeg ikke godt kunne forstå dét? NEJ!!! Det er det værste sted med den værste kundeservice jeg længe har været ude for, og jeg sætter aldrig mine ben der igen! Alle de produkter jeg vil have kan jeg få hos Hubertushuset, Dyr i Centrum eller Horsehouse, og jeg vil hellere ligge og køre så langt, frem for at handle hos Roskilde Rideudstyr!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxx |
|
|
Hold da op... Må indrømme at jeg flere gange har overvejet at køre til RR men det er ikke blevet til noget. Og det bliver det da slet ikke nu!! En ting er, at der altid er flere sider af samme sag og at man måske kunne tænke, at flere af jer nok bare har været uheldige og måske endda overdriver lidt. Men når så jeg læser butiksindehaverens arrogante svar, ved jeg bare, at der skal jeg ikke lægge så meget som en krone!
Maria
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selv om vi er en hel del.. |
inger christensen |
27-04-2007 05:56 |
|
som åbenbart har fådet en lidt for mangelfuld betjening i butikken, ja så skal det jo ikke fraholde andre fra at besøge butikken. Der er jo mange som er glade for at handle der, og man skal efter min mening, selv danne sig et indtryk af det. Det kunne jo også være, dette indlæg fik en god slutning. Nemlig at indehaveren tager en snak med sit personale ang. god servise og samtidigt får arrangeret lidt bedre forhold/god personale servise for de ansatte, så pauser ikke skal holdes midt i butikken.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja... |
|
|
Må indrømme når jeg besøger rideforretninger vil jeg hellere selv "gå og snuse" så mht. hjælp har jeg ingen personlige erfaringer. MEN MEN MEN... En KÆMPE ros skal Anette (ejer af Roskilde Rideudstyr)altså have for hun ALTID (og jeg mener virkelig altid)er sød når vi spørger om præmier/gaver til vores udv. klubstævner. Så kommer der en kæmpe bunke flotte præmier og gavekort... Så roser fra Stina (RVV) til Anette 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| en rigtig god lille butik |
Kim Andersen ♣kimsan♣ |
27-04-2007 19:25 |
|
... det er da rigtigt af forretningen ikke er stor - men den bugner af varer. Jeg er kommet der mange gange siden starten for 4 år siden og bliver ALTID godt modtaget - og nogle gange er der karameller man kan hygge sig med ved kassen. Det er helt sikker jeg kommer igen. Anette er rigtig sød og det er Caroline nogengange også og det er de andre piger sandelig også. Så lidt sødt retur til alle i Roskilde Rideudstyr her fra Buresø gård.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| indskudt bemærkning |
|
|
jeg synes faktisk at kunder pr. telefon er ligeså vigtige som dem i butikken, for tages tlf. ikke, så finder man stedet useriøst. Ja jeg gør da, for hvorfor have en tlf. hvis den alligevel ikke bliver taget?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Positiv oplevelse |
Kikærten |
28-04-2007 06:58 |
|
I går tog jeg ud i Roskilde Rideudstyr. Både for at kigge efter lidt godter, men da også for at checke betjeningen. Det er helt sikkert, at ekspedienterne har fået en opsang, for der var hurtig og dygtig betjening i en fart selvom vi var mange kunder i butikken. Da jeg var ved at betale sagde ekspedienten helt uopfordret, at hvis udstyret ikke passede, så skulle jeg bare komme tilbage og få det byttet. til RR for at gøre noget ved problemet. Så tag roligt derud og nyd de mange ganske gode tilbud.
*** Små gule, der kan og vil ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Altså dengang jeg i et tidligere liv arbejde i Magasin (Ca 8 år siden ) Der var der skisme ikke noget der hed "vi skal lige ha mad" Der var der pause når der var tid til det, osse selv om man 8 dage i træk havde knoklet 12 timer om dagen. Her var der skam ikke noget med at ikke være der for kunderne, kunderne kommer altid i første række, hvad enten man er stor eller lille erhvervsdrivende. Så må man afholde sig fra at holde sådan et udsalg hvis man ikke kan magte det.
Kærlig hilsen Khidara, Baba ,Tegan og Sannie Nu den stolte ejer af en 98.8 % crabbet. Én gang OX altid OX.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxx |
|
|
Selvfølgelig har du ret Inger C. Men alligevel synes jeg, at jeg har fået rigeligt "syn for sagen" ved at læse de arrogante svar fra indehaveren. Så hellere besøge andre rideudstyrsbutikker. Selvfølgelig kan der ske "smuttere" og servicen kikse men så burde indehaveren da nok nærmere undskylde end lyde fornærmet. Maria
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|