Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Pris på ny hestetrailer
Forfatter: 
Dato:  02-04-2007 16:44

Håber at jeg kan få lidt hjælp her:-)

Vi er ved at undersøge priser på ny hestetrailer - men ikke alle hjemmesider oplyser om priser (og det er heller ikke alle der tager telefonen)

Har du købt ny hestetrailer - hvad har du givet og for hvilken model??

Hilsen Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Heidi der
Forfatter: 
Dato:  02-04-2007 22:44
findes mange hestetrailere og modeller, det er lidt nemmere at hjælpe hvis vi ved hvilket mærke samt hvilken model og sidst men ikke mindst hvad dit loft for pris er.
0
0
Svar på denne tråd

Henra Trailer
Forfatter: 
Dato:  02-04-2007 22:49

Hej

Jeg har en henra Buffalo Deluxe Trailer som jeg har købt hos Duborg Trailer Center. jeg kan kun anbefale at du gør det samme. jeg er virkelig glad for den. Den ligger virkelig godt på vejen.

Du kan gå ind på Duborg-trailer.dk og se på en masse trailer... Det var det jeg købte min. Duborg trailer center ligger i Helsinge...

Men hel og lykke med det...

0
0
Svar på denne tråd

Pris på ny hestetrailer
Forfatter: 
Dato:  03-04-2007 07:52

Tak for jeres svar. Jeg skal nok lige præcisere det lidt nærmere, vores krav er - 2 hestes trailer, ej sadelskab - max. pris 45.000.

Jeg har set på Humbaur Rapid, synes at mange taler godt om den herinde, den kan også fås med frontudgang - mon det er en fordel?

Men jeg vil også gerne have priser på andre mærker - det kunne jo være vi havde overset noget godt

Hilsen Heidi

0
0
Svar på denne tråd

73Nanja
Forfatter: 
Dato:  03-04-2007 09:00
nu er det så i en helt anden prisklasse, men jeg gav for min BOJ BRAVO EH omkring de 60.000 tror jeg, og jeg har ikke fortrudt mit køb. Den lever fuldt op til mine forventninger. Jeg ved der er en herinde på HN der har en til salg, du skulle tage og kigge på den!
0
0
Svar på denne tråd

Henra Trailer
Forfatter: 
Dato:  03-04-2007 15:50
Hvis det er kan man også få en Henra Cayenne, med frontudgang. Den er til to heste. Den koster 41.995,00 excl. moms.
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-04-2007 19:52

Jeg har givet 40.000 incl. nummerplader osv.

For en brenderup horseliner med støbt gulv og "puder" på siden og pvc-skillerum.

Den er jeg vildt glad for... Den dækker fint mit og min hest´s behov

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider