Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

B-vitamin tilskud hvilke billig alternat
Forfatter: 
Dato:  02-04-2007 15:55

Hej

Hvis man skal give sin hest en suplement af B-vitamin pga. hårfældning er der nogle produkter der er gode, måske nogle billige alternativer, nogle gange kan man jo købe noget til kalve eller grise der har det samme effekt bare til den halve pris?

0
0
Svar på denne tråd

alternativ
Forfatter: 
Dato:  02-04-2007 16:24

Eller også kan du købe ølgær i løs vægt. Jeg giver det næsten året rundt, godt for pelsen.

:Pia

baroksadel "branderupkopi" sælges.

Ny HdR Lexus dressur, 16½", bred bom, dybt sæde, kort model sælges BILLIGT, se præs.

Fotografering tilbydes

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-04-2007 18:44
Jeg køber bare en kur fra Blue Hors. Den kostede før 99 kr, men nu er den sat op til 108 tror jeg nok.. Men det er stadig billigt..

Mette Timmermann Kock

Elbækgaard

Dansk Varmblod er det bedste :-)

Venter føl april 2007! - Som kommer til salg

Kieffer Ulla Salzgeber dressursadel sælges,

som ny! Se præs.!

0
0
Svar på denne tråd

Samme som BH
Forfatter: 
Dato:  03-04-2007 07:59

B-express koster iflg BH´s hjemmeside kr 114.-. OptiHorse forhandler samme produkter, bare med originale svenske etiketter: 1 liter Shy Feeder (=B-express) koster kr 103.-

www.optihorse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Tika rideudstyr
Forfatter: 
Dato:  03-04-2007 08:08
Har B-vitamin fra blue hors til 99 kr.

Centreret ridning af Sally Swift købes
0
0
Svar på denne tråd

stormøllen...
Forfatter: 
Dato:  03-04-2007 08:42
Jeg er blevet anbefalet dette: www.stormollen.dk/ vitaminer.php?action=show&id=24 . DLG skulle have et tilsvarende produkt, der vist hedder "Grøn Succes". Jeg endte dog med at måtte købe den dyre fra BH, da de steder, jeg køber foder ikke havde de andre.
0
0
Svar på denne tråd

rideudstyrslageret
Forfatter: 
Dato:  03-04-2007 14:15

har noget B-vit tilskud, der er fuldstændigt tilsvarende den fra BH, det koster bare det halve og ligner æggeblomme men selv min kræsne hest spiser det uden bøvl.

mvh Maria

Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.

0
0
Svar på denne tråd

Stormøllen
Forfatter: 
Dato:  03-04-2007 17:28

Hej

Har været ude at kigge på B-vitaminer idag, og endte med at købe Ferrocin fra Stormøllen, det er meget velegnet til konkurrenceheste pga. foruden B-vitamin og indeholder kobber og jern og ekstra E-vitamnin, de skal kun have 15 g dagligt hvor de skal have 60 ml dagligt af Blue horse B-vitamin, og så er det noget billigere at bruge i forhold til det, de skal være på en kur i max. 30 dage, så det skal prøves.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider