Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Beslagsmed i Nordsjælland
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 18:06

Er der nogen som kan anbefale en god smed i Nordsjælland?

0
0
Svar på denne tråd
 
 vi er vist mere ude i
Forfatter: 
Dato:  17-03-2007 20:34

kender i en beslagsmed som tager nye kunder ind og kommer som lovet. Nej det gør jeg desværre ikke, for min smed tager ikke nye ind


Held og lykke med at finde en.




Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre og
Jeg er SUPER stolt over mine 2 piger.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Limes beslagsmedie
Forfatter: 
Dato:  18-03-2007 09:41
Limes beslagsmedie er super, men jeg ved ikke om han tager flere ind!




Healing af heste/dyr.
Heste-og hundemassage.
Adfærdsvejledning.
Se mere:
Healingafdyr.dk {> {>

Hestebokse udlejes i Hundested, nær Fr.værk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nystartet smed
Forfatter: 
Dato:  18-03-2007 18:19

Du kan prøve at kontakte Pedholts Beslagsmedie 26 91 25 91


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor i Nordsjælland?
Forfatter: 
Dato:  18-03-2007 18:27

Der er mange beslagsmede, der kører i Nordsjælland, men de er ofte delt op i mindre distrikter og på forskellige opstaldingssteder. Så hvis du kan fortælle lidt nærmere om, hvor din hest står, kan jeg måske hjælpe dig.

Hilsen Lise


0
0
Svar på denne tråd
 
 Lihme tager
Forfatter: 
Dato:  18-03-2007 21:42

ikke ind, er det sidste jeg har hørt, ikke en gang hvis den står i en stald hvor han kommer i forvejen.


Vi bruger ham.


Der er en anden Lars, han kommer bl.a. i Helsingerideklub, skulle også være rigtig god, men kan ikke huske resten af hams navn.



Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre og
Jeg er SUPER stolt over mine 2 piger.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fredensborg
Forfatter: 
Dato:  19-03-2007 10:54

Mine heste står i Fredensborg


Nogen der kender en god smed der kører i det område?


Gerne en der kommer som lovet (findes de virkelig?)



0
0
Svar på denne tråd
 
 Carsten Bo Jensen
Forfatter: 
Dato:  19-03-2007 11:11

er forholdsvis pålidelig, men meget dyr. Synes også de skærer for meget af nogen gange. Men der er mange, der er godt tilfreds med ham. Han er fra Kvistgård.

Peter Bihlet fra Kokkedal gør et godt stykke arbejde til en rimelig pris, men er ikke super pålidelig. Ved ikke om han tager flere ind. Afhænger nok af, om han har andre på stedet.

Ellers er der Nordsjællands beslagsmedie (Helsingør). Han hedder Jonas, ham der har firmaet. Kan ikke lige huske efternavnet. Men han plejer også at være rimelig pålidelig.

Men hvis der er andre pensionærer på stedet, så prøv at høre, hvem de andre bruger. Det er jo altid nemmer, hvis det er en der kommer på stedet i forvejen.

Hilsen Lise


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  19-03-2007 11:50

Jonas har jeg hørt godt om. Ved du om han har lærlinge? Jeg kunne godt tænke mig en smed hvor det er den samme der kommer hver gang.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pedholts beslagsmedie
Forfatter: 
Dato:  19-03-2007 12:54

Hmm jeg tror ikke Jonas har lærlinge men er ikke sikker.


Derimod ved jeg at den nystartede smed som Line Sørensen omtaler længere oppe (Pedholts beslagsmedie) har i hvert fald ingen lærlinge, det er kun Dennis Pedholt selv som også ejer firmaet.

Dennis er forøvrigt udlært hos en anden Nordsjællandsk Beslagsmed, nemlig Rasmus Olsen i Charlottenlund.


Jeg kan varmt anbefale Dennis. Brugte ham mens han var i lære, han lavede et super pænt stykke arbejde som min dyrlæge også roste, og da han nu er startet op for sig selv så kan du være helt sikker på at han tager nye kunder ind


Pøj pøj med at finde en smed.


Pia


Dækken sælges.
Se min præsentation.
...................

0
0
Svar på denne tråd
 
 god smed
Forfatter: 
Dato:  20-03-2007 21:29

en god smed der kører på det meste af sjælland og kommer som han lover, ellers ringer han ALTID er kasper Møller, fra neumann & møller´s beslag smedie!!

Han er sød og tager sig tid til at lave et ordenligt stykke arbejde!! Han er sgu til at stole på...

Peter Bihlet er ikke en særlig god smed, han gør det vist mest for pengene, for han vil vist helst bare være der hjemme med hans hund avl!!


navn: anja

kommer mere senere

0
0
Svar på denne tråd
 
 Peter Bihlet
Forfatter: 
Dato:  19-10-2007 19:07

han kommer og smeder min pony altid når han får besked, eller når vi har aftalt. han gør det fint og han er billig :D

og Anja han er altså meget god ? hvorfor syntes du ikke det ?


sesser venner!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jonas.
Forfatter: 
Dato:  19-10-2007 21:15

Jeg kan varmt anbefale Jonas.



Mvh. Lene


Supert dejligt fjordhesteføl (Hoppe) med papir sælges. F: Idon Busklund Solgt.

Hel/halvpart søges til Kikki eller evt. udlån.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er ..
Forfatter: 
Dato:  21-10-2007 21:51

fordi Anja taler som hun har forstand til.


Peter Bihlet er en rigtig dygtig smed han er rigtig glad for sin hundeavl men det gør ham absolut ikke til en dårlig smed.


Har kendt Peter i mere end 15 år og hans arbejde fejler ikke noget at han kan være svær at fange er noget helt andet.


mvh Jeanne

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 09:38

Jeg kan os kun anbefalde Peter Bihlet, rigtig god smed, når jeg flytter hjem til sjælland igen er det helt klart ham der skal sko min igen.

Jeg har aldrg haft problemer med han ikk er kommet eller ligne, han holder hva han lover til forskel fra mange af de andre smede jeg har haft brugt.




Hilsen Julie
Med vidunderhesten Luna

Hp & Hestegalleri
©
0
0
Svar på denne tråd
 
 Priser
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 21:09

for beskæring, hvad tager de forskellige ?, jeg leder også efter en ny god smed


Mvh. Karina


www.d-image.dk


Yderst velholdt hus i hvid pudset med sort bindingsværk, sælges på Stevns kun 45 min til Kbh.

Nær skov, omgivet af marker, kun 2.290.000

Robinhus og EDC, Info 20283704 / 40876914

0
0
Svar på denne tråd
 
 lærlinge
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 11:29

Jo Jonas har lærlinge... Kender i hvert fald en der er lærling hos ham.. Men de har vist altid en udlært med sig...

Og der er vist også en fra Skibby, men ved ikke om de tager nye ind eller hva de hedder, men det burde kunne findes på krak. Der hvor jeg stod på et tidspunkt brugte ejeren dem fra Skibby til sine konkurrenceheste...


Vh. Amalie


Alle har fotografisk hukommelse,

det er bare ikke alle der har film i...

Alkohol forbrændes med en konstant hastighed i leveren.

Kaffe, dans, motion eller frisk luft hjælper IKKE.

0
0
Svar på denne tråd
 
 smedene
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 22:47

Så er jeg og min veninde måske de eneste, hvor Jonas aldrig kom som aftalt og skoene faldt af efter en uge til 14 dage ? har ikke haft det problem siden med skoene faldt af.... bruger Igor Batirev nu, han er ok, men tager ikke flere ind.


Mvh Naja


Hvad er sandhed, andet en en leven for en idee?

Søren Kierkegaard


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bihlet
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 15:17

Er altså ikke så svær at få fat på, han har tlf tid mellem 7.00 og 8.00 om morgenen... Derudover er min simple mening, at han er et yderst kompetent menneske, der ved, hvad han laver!!

Hvis der er flere på et sted, der bruger ham, kører han turnus med 6 ugers interval....


Og bare fordi man er glad for sine egne dyr, kan man nu godt vise en proffesionel omtanke for andres!


Vh


Anja

0
0
Svar på denne tråd
 
 Peter Bihlet
Forfatter: 
Dato:  26-07-2008 23:53

Har jeg brugt over 1 år og var super tilfreds.


Nu bruger jeg Jonas Hviid, som kommer i stalden i forvejen, hvor jeg er flyttet til og han er også super dygtig, man skal som altid lige sende et par sms'er


Med venlig hilsen


Kate Elise Hoxer

www.energiterapi.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 smed i nordsjælland
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 21:12

jeg bruger Peter Bihlet og har absolut ingen problemer med ham, han kommer altid når han lovet det, og jeg synte han er flink til at komme så hurtigt som muligt når hestene f.eks har tabt en sko. jeg har selv en gammel dreng, med special sko på alle 4, før tabte han sko ca hver 4 dag, havde dårlige hove pga af så mange tabte sko turde knap nok skridte en tur i skoven, jeg har hft Peter i 2 år nu og han min har tabt en sko nok kun 2 eller 3 gange og det har alle gange være ved beslags periodens udløb, han har fået dem til at sidde og det er jeg super glad for.


venlig hilsen karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nogen der har nummert til Igor?
Forfatter: 
Dato:  28-03-2009 12:44

Nogen der har nummert til Igor?

der er også Wilmerskov.. Vil dog ikke anbefale dem. eftersom jeg har haft en del aftaler hvor han simpelthen ikke er dukket op. jeg skal have en smed der kommer når man ringer og gør sit job. :-).


Men wilmerskov har de gange han er mødt op udført et flot stykke arbejde både med beskæring og skoning..



Hyp lille lotte, hyp .

0
0
Svar på denne tråd
 
 Peter bihlet
Forfatter: 
Dato:  28-03-2009 13:47

Jeg er så ked af at peter ikke kører dertil hvor jeg har min dreng stående.. Han skoede min hest da han stod i fredensborg, og jeg kan ikke finde en smed der er lige så god! eller lige så billig for den sags skyld!!

Han lægger ikke specielle sko på, bare fordi, der skal være et formål med det, ellers er det unødvendigt..

Peter tager 800 kr for 4 alm. sko. dette er inkl moms, og jeg mener ikke han tager penge for kørsel..


Holly Dolly


Med søde, dejlige Melando


Savner min lille prinsesse hund Emma


<3 It´s good to be in love <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg....
Forfatter: 
Dato:  28-03-2009 15:27

har kun gode erfaringer med om Jonas, Dennis, Carsten og Wilmerskov.


Jeg kender tilgengæld rigtig mange som har dårlige erfaringer med Peter Bihler og de heste han skoer taber altid deres sko...


Igor er ikke uddannet smed. Det var han da i hvert fald ikke dengang vi stod opstaldet samme sted.




M.V.H Natasja

Military Ridningens Formel 1

GINSBORG

0
0
Svar på denne tråd
 
 Christian Wilmerskov
Forfatter: 
Dato:  28-03-2009 20:18

kan kun anbefales fra min side! Super arbejde og overholder sine aftaler.


Mvh Maria

0
0
Svar på denne tråd
 
 Naja...
Forfatter: 
Dato:  29-03-2009 20:36

hvis det er Jonas Møller du mener, så er du ikke den eneste han brændte af. Dengang jeg brugte ham, der var han rigtig god og pålidelig, ringede hvis han blev forsinket bare 5 minutter. Så han endte op med, at ordne næsten hele staldens heste (6 stk), fordi vi synes han var super. Men en eller anden dag skete der åbenbart noget, for han begyndte at brænde os af, ringede eller skrev ikke tilbage, og var generelt ikke til at få fat på. Den dag i dag har jeg stadig ikke fundet ud af, hvorfor det endte sådan, men jeg måtte jo finde en anden smed, så jeg gik ind på hestens værns hjemmeside, og fandt listen over smede, og ringede så til dem fra en ende af. Dengang tog hverken Bihlet eller Wilmerskov nye ind (det er ca. 2 år siden), så jeg tror heller ikke de gør det nu.


Ham fra Skibby vil jeg ikke anbefale, da jeg ikke synes arbejdet har været tilfredsstillende, men det er måske en smagssag.



Sasser




0
0
Svar på denne tråd
 
 smed i nordsjælland
Forfatter: 
Dato:  01-04-2010 20:18

Kan varmt anbefale Wilmerskov ! Han er virkelig dygtig og prisen er super iorden.


Jeg kan ikke sige mange gange nok, at man skal holde sig fra Rasmus Olsen og alle som har været hos ham. Han er udelukkende skyld i min hest står for aflivning pga. hans fejlskoening.


Håber du finder en god en. En dygtig smed er det vigtigste.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rasmus...
Forfatter: 
Dato:  01-04-2010 21:36

er super dygtig og meget pålidelig!


Så det vil jeg absolut ikke give dig ret i anrow.


Jeg har kun gode erfaringer med ham og han holder altid sine aftaler


Min dyrlæge anbefaler ham også da de også kun har gode erfaringer med ham.


M.V.H Natasja


Military Ridningens Formel 1

GINSBORG


www.natasjachristensen.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jakob Beslagsmed
Forfatter: 
Dato:  04-04-2010 11:35

Jakob Beslagsmed 40740034

0
0
Svar på denne tråd
 
 Beslagsmed
Forfatter: 
Dato:  04-04-2010 18:38

Kan kun give Kristian Wilmerskov mine bedste anbefalinger. Han har nogle rigtig dygtige og flinke smede.


Hilsen Nana

- som mangler følgeskab i Hedeland. Klik her



17,5" Spalding med flair, her og nu-tilbud kun 3.750,-

Se annoncen her for mere info.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Smed i Nordsj.
Forfatter: 
Dato:  04-04-2010 20:30

Jeg giver også Christian Wilmerskov min varmeste anbefaling. God service og kanon godt atbejde i alle de år, jeg har været kunde (det er vist ca. 15 år)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider