Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hvilken gasgrill??
Forfatter: 
Dato:  04-04-2010 20:06

Har brug for lidt hjælp, da alt det grillværk ikke er min stærke side, men tænkte at der med garanti sidder nogle gæve kvinder der ved lidt mere om det end jeg

Jeg har besluttet at min dejlige mand skal ha en længe ønsket gasgrill i fødselsdagsgave her om et par måneder, men aner ikke hvilken en det skal være... Det eneste mærke jeg kender er weber, men er stødt på en masse på nettet bla en der hedder southfork på www.gasgrill.dk, de ser fine ud og er meget overkommelige i pris men ved jo ikke om det er ok kvalitet...

Er der nogen der kender til de grills de sælger? Eller er der andre i kan anbefale?

Vi er kun mig og ham til dagligt, men kan godt li at ha venner og bekendte på besøg, så ikke en mini grill men heller ikke en mega stor en... Dog alligevel lidt "macho"

Håber der er nogen der kan hjælpe

0
0
Svar på denne tråd

Weber er vores favorit
Forfatter: 
Dato:  04-04-2010 20:58

Vi har en weber spirit og er super glad for den. Vi grillede ikke ret meget før i tiden, men nu griller vi nærmest dagligt. I en gasgril kan man lave alt! Vi bruger grillen til alt fra lasagne til pizza, almindelige bøffer, kager og sågar islagkage. Det er så lækkert at man slipper for madosen idenfor og så er der ofte også mindre oprydning og rengøring.

Faktisk har vi snakket om at skulle have en ekstra gril - det kniber efterhånden med pladsen hvis man skal lave flere ting på samme tid.

Med venlig hilsen

Winnie

Mor til to dejlige unger og termin den 25. november

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har hørt
Forfatter: 
Dato:  04-04-2010 21:01

at gasgrill kun er for b*sser

Det var dog en mand der fortalte mig det, så det er nok ikke værd at hænge sig i....

MVH Janni

Livet er for kort

til skøre

kugler

0
0
Svar på denne tråd

Weber Q300
Forfatter: 
Dato:  04-04-2010 21:23

Hej.

Vi har en Weber Q300, og er meget glade for den, så den kan jeg kun anbefale.

den er stor nok til gæster, og ikke for stor, til når det kun er manden og jeg.

Hilsen
Louise

Thilde... du vil altid være i mit hjerte..
Til minde om Odin. Vi ses på den anden side af regnbuebroen.
R.I.P 20/8-07
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider