|
|
| Eskadron Cross Country... |
|
|
Hej kære HN'ænder
Er der nogle der har erfaringer med eskadron's cross country gamacher ?
Jeg er meget meget tæt på at købe sådanne par, da jeg skal til at ride military og jagt på min hest, og synes de så ud til at have en kanon god beskyttelse og så er der jo også flexisoft så hesten har større frihed.
Så HN'er, nogle der har prøvet disse ? Ris / ros ?
Mange hilsner Christina
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scirrocco Ashk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ TEAM RC - Vi kan, vi vil, vi gør det!
- Ejer af en broget skønling (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg... |
|
|
vil ikke anbefale dig dem til military. Synes slet ikke de er "robuste" nok. Synes de er okay til skovture m.m men ikke military.
M.V.H Natasja
Military Ridningens Formel 1 GINSBORG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cross country |
|
|
Har du selv prøvet dem ? Nu er det ikke sådan så jeg skal op og ride de store klasser. Synes de så gode ud med den beskyttelse der også er foran 
Scirrocco Ashk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja... |
|
|
det har jeg. Har selv et par, som jeg bruger meget til skovture. Jeg synes simpelthen ikke de beskytter nok til at jeg ville bruge dem i terrænet.
M.V.H Natasja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har... |
|
|
Jeg bruger dem på min ponys forben når jeg rider jagter, military og skovture, og jeg synes de er rigtig gode  Synes de beskytter rigtig godt, da de jo går hele vejen rundt.
Mvh. Carina Jessen - Med Dunja & Boy - nu uden Star. Du vil altid være elsket, savnet og husket. Søger en Passier Young Champ 16 tommer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cross country |
|
|
Det lyder godt at du, Carina, synes de beskytter nok  De sidder vel også ret godt til med den ekstra knap der er på dem ?
Scirrocco Ashk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I... |
|
|
forhold til "rigtige" military gamasher beskytter de ikke ret meget... synes de okay til jagt. Men hver sin smag. Vil bare ikke have der sker noget med mine hestes ben 
M.V.H Natasja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cross country |
|
|
Nej okay, men "rigtige" miltary gamacher går vel bare hele vejen rundt om hestens ben og er måske til tykkere ? Igen er det jo ikke de største klasser jeg starter. Men Cross Country har jo netop også dette neopren foran sig, der burde være ekstra beskyttende... Jeg må se om det bliver dem eller nogle andre til military  Tak for svarene i hvert fald, Natasja
Scirrocco Ashk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Christina.. |
|
|
Ja, jeg har aldrig problemer med, at de går op/glider rundt. Natasja: Nu har jeg også kun startet små militaryklasser, men kan godt se, at du måske behøver nogle der beskytter endnu mere 
Mvh. Carina Jessen - Med Dunja & Boy - nu uden Star. Du vil altid være elsket, savnet og husket. Søger en Passier Young Champ 16 tommer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cross country |
|
|
Nu kan jeg også godt se at du rider noget højere end mig (var lige inde og kigge i din præs., Natasja)  Har du evt. noget du kunne anbefale til military ridning, som du måske rider med ? (til benbeskyttelse altså)
Scirrocco Ashk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg... |
|
|
vil anbefale jer dem der hedder Style eller New. De er meget robuste og har en speciel indbygget skinde, som beskytte hestens ben. Skal lige undersøge hvor de kan købes, for det har jeg selvfølgelig glemt 
M.V.H Natasja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Vi har købt |
|
|
NEW Equine max performance boots til Carl. Ham og Caroline skal i gang med military, og jeg syntes ikke Eskadronene så beskyttende nok ud, så efter råd fra en military rytter blev det dem fra N.E.W. ( Som Natasja også anbefaler) Mvh CAmilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er godt tilfreds |
| Forfatter:  |
hooker |
| Dato:  |
05-02-2007 17:58 |
|
Nu vil jeg lige indskyde en lille kommentar - og ikke for at skyde Natasja ned - Håber det er okay, du kender mig jo  Jeg rider med Eskadrons Cross Country gamacher både på forben og de lange på bagbenene. Jeg er rigtig glade for dem også til de store klasser, de sidder rigtig godt(på min hest) og de beskytter som de skal. Min hest har en følskade som har givet en "knold" på det ene bagben, som begynder at bløde lidt hvis det får et slag, men efter jeg er begyndt at ride med de lange gamacher har der ikke været noget. Jeg synes også det er vigtigt at de ikke blive tunge når hesten halvvejs på en 4 km lang terrænbane har været igennem vandforhindringen, også her synes jeg har de lever op til mine forventninger om et par gode terræn-gamacher. Bare lige min mening om gamacherne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cross country |
|
|
Rigtig dejligt med nogle andre kommentare også - man kan jo bruge alt mulig viden og erfaring og nogle synes vel det ene, andre det andet  Jeg har købt cross country, netop fordi jeg også tænkte de ikke binder vand særlig godt, og min hest kan i hvert fald sagtens gå med dem. Begynder med military igen til foråret, så må jeg se hvad min træner siger. Men kan klart bedst li at ride med hårde gamacher (eks. eksadron ludger beerbaum's forskellige slags) da jeg mener det er dem der beskytter senerne bagpå bedst, og sidder super godt. Derudover, så på cross country er der jo yderligere neopren OG pikusoft skind der beskytter benene foran ... Jeg håber da jeg har fået fat på nogle der kan beskytte min hest godt nok 
Scirrocco Ashk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|