Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Tilridning???
Forfatter: 
Dato:  20-01-2007 19:57
Er her nogen der kan anbefale et sted på Fyn, hvor man kan få en hest tilredet?


~ Grev Axell ~

Man skal aldrig sige nej til en fristelse, man ved jo ikke hvornår den kommer igen! -Garfield
0
0
Svar på denne tråd
 
 flere typer
Forfatter: 
Dato:  21-01-2007 00:46

hejsa


ja da masser, men efter hvilke metoder? mener skal det være en uddannet berider eller måske den mere alternative måde på hestens præmisser?

0
0
Svar på denne tråd
 
 helst en
Forfatter: 
Dato:  21-01-2007 01:16
som er god til ungheste og ikke for hård. Skal også gerne ville undervise mig lidt, så jeg kan fortsætte træningen bagefter rigtigt.


~ Grev Axell ~

Man skal aldrig sige nej til en fristelse, man ved jo ikke hvornår den kommer igen! -Garfield
0
0
Svar på denne tråd
 
 Axell...
Forfatter: 
Dato:  21-01-2007 12:02
Jeg mener at berideren på Allerupgaard, Odense SØ er dygtig og arbejder 100 % på hestens præmisser. Hun hedder Gitte Buch, du kan gå på google og søge under "Allerupgaard", så kommer du til hjemmeside og kan se hendes mobilnr.

Prisen kender jeg ikke, men det kan du vel få oplyst :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 gitte buch
Forfatter: 
Dato:  27-01-2007 11:15

hun gør et godt stykke arbejde! har ikke selv fået tilredet nogen, men min hest står derude og har fået undervisning af hende i dressur og er nået langt på kort tid, samtidig med hesten hele tiden har været glad og ikke følt sig presset.


ligenu får jeg springundervisning af hende og hesten der ikke havde talent for spring, har fået det og fået mod på det, så

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ulrik Kjær, Bogense
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 22:47

Exam. berider Ulrik Kjær i Bogense har både et virkelig godt tag på heste og er en engageret underviser.


tlf. 40 16 66 25


Det er menskeligt at fejle - det er bare ikke en undskyldning


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider