Jeg har lige købt en 1½ hestes Ifor Williams for 1 mdr. siden og er super glad for den.
Min hest har aldrig været nemmere at læsse, efter at han fandt ud af at han kunne gå ud af frontudgangen. Før skulle jeg en til at hjælper med at få ham ind, nu klarer jeg det hele selv uden problemer.
Den ligger super stabilt på vejen, og hesten står mussestille i den. Jeg er nogle gange helt i tvivl om, om der er en hest med i traileren. Før hoppede han rundt i traileren hver gang jeg skulle dreje, selvom jeg kørte meget langsomt rundt i svingene.
Jeg kører med spåner i bunden, da det er lovpligtigt, men alligevel står han sikkert i den.
Jeg har selvfølgelig ikke være ude at køre med den i glat, sjappet og snevejr, men mon ikke også den klarer den opgave til UG.
Så jeg kan klart anbefale den, det er virkeligt godt kram og både en sikker og behagelig transpart for hesten.
N.B. Der var nogle småting ved klargøringen, som jeg var lidt utilfreds med, jeg skulle blandt andet selv smøre alle hængslerne på traileren. Nogle af fugningerne var også lidt sjusker lavet, men det fik jeg at vide, at det var fabrikanten der leverede dem sådan.