Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Urter til heste - Brovst, Nordlyll
Forfatter: 
Dato:  13-09-2006 18:07

Jeg søger efter en kvinde der forhandler/har forhandlet urter til heste. Hun var bosat i Brovst for ca 10 år siden.

Hun hjalp min hests mor - så den i dag i en alder af 26 år laver et liv uden spor af de allergier samt Bronkittis hun pludselig blev ramt af dengang.

Grunden er at mit føl - i skrivende stund er indlagt pga svær Brionkittis. Først blev han behandlet for lungebetændelse i 2 uger pga 2 dyrlægers fejldiagnose.

HAn er nu indlagt og en kompetant dyrlæge har hånd om problemet.

Han anbefalede mig at prøve at undersøge noget mht urter - både til føllet og til min Basse - der har kronisk årebetændelse.

Alle forhandlere har interesse - men det ville være en fordel om det var i nærheden - derfor søger jeg især efter hende i Brovst.

Jeg har Googlet - men synes resultaterne er meget svære at sortere i - så lidt erfaring kunne være rart.

Jeg håber lidt at kunne finde noget der er helt specialblandet til netop mine hestes problemer. Henholdsvis mod Bronkittis og noget urter der virker blodrensende (mod imflationer).

Nogle gode råd?

Milla

Bobby McGee XX - Elsket og savnet

Sheila af Frøsanggård - Himlen har fået en ny smuk stjerne...
0
0
Svar på denne tråd

urter..
Forfatter: 
Dato:  13-09-2006 22:18

kender ikke lige hende du søger, desværre. Men ellers er der jo også andre som sælger urter + blandinger. Dem kan du jo også høre ad. Der er ihvertfald askim og hestens urtehave. Også andre, men der kan jeg ikke lige huske navnet på.

Håber du finder noget som kan hjælpe den lille pus.

Hilsen

katarina

Lykkelige ejer af en dejlig unghest :-)

0
0
Svar på denne tråd

Så vidt jeg
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 13:31

Så vidt jeg husker så blander Hestens Urtehave også gerne special-blandinger, og de sender også til Nordjylland..

0
0
Svar på denne tråd

har hørt
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 14:25

Jeg har hørt at det man får her sku være rigtig godt, noget med de kan blande efter hesten behov osv.

Har ik selv prøvet det så det er bare hvad jeg har hørt fra andre.

www.hestenshelse.dk/

mvh Rikke

0
0
Svar på denne tråd

Har gode erfaringer!
Forfatter: 
Dato:  17-09-2006 11:54

Hej!

Jeg har selv erfaringer med heste der hoster. Og jeg har fundet ud af, at dét produkt der virker bedst er www.rosenlundspecialurter.dk.

Prøv at gå ind og læs de anbefalinger der ligger fra dyrlæger og trænere. - Det er et virkelig godt produkt.

Hvis du beslutter dig for at bestille, skal du have fat i "strong" og "lufteveje". 2 produkter der komplimenterer hinanden for at hjælpe på dit problem.

Har selv undersøgt markedet, og jeg mener at de kan levere den bedste løsning.

Med venlig hilsen

Miriam

Apaloosa - Where color meets quality!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider