Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Petersborg
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 21:28
Hej alle. Håber der er nogen derude der kan hjælpe mig. Jeg bor i kbh og søger et godt sted at have min hest opstaldet. Der må helst ikke være for langt, men ellers har jeg at krav at der skal være helpension, fold og minimum 20 -40 ridehus.Det må meget gerne ikke være for dyrt. Jeg har haft kig på Petersborg, men stedet har desværre ikke nogen hjemmeside. Er der nogen der kender til stedet og priser ovs.?

Håber på at få nogen gode råd...
0
0
Svar på denne tråd

Pris..
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 21:59
Petersborg er dejlig.
Prisen er vist 3100 - om det er incl. alt eller om der er tillæg for noget ved jeg ikke.

-¤-

Med venlig hilsen
Pauillacine

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 22:09

Hej!!

Hvor ligger det henne? Står selv og mangler et sted til min nye hest!!!

0
0
Svar på denne tråd

Min søster
Forfatter: 
Dato:  04-09-2006 10:58

står på Petersborg, og vi er rigtigt glade for stedet, tror dog pt der er venteliste.

Hvad vil du vide? Du kan evt også få ejers tlf ved henvendelse via PB.

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Petersborg
Forfatter: 
Dato:  04-09-2006 12:56

Er super fint men det koster 3100 og så skal du altså selv muge ud - det synes jeg er noget dyrt.

Kh MetteH

0
0
Svar på denne tråd

spørgejørgen
Forfatter: 
Dato:  04-09-2006 14:17
1000 tak til alle for så hurtig respons. Jeg kunne godt tænke mig at høre fra nogen der også bor i kbh, er det besværligt at komme derhen, jeg er nemlig afhængig af bus og tog og arbejder i rideudstyrsbutik og for først fri kl 17.30. Er der andre der står i samme situation og hvor har i så jeres hest opstaldet? Hvem er tilknyttet Petersborg? Er det stadigvæk Astrid Gemal der er der??
0
0
Svar på denne tråd

Nej...
Forfatter: 
Dato:  04-09-2006 14:21
Astrid er i Farum nu - på Bregnerødgård.

-¤-

Med venlig hilsen
Pauillacine

0
0
Svar på denne tråd

cappacio
Forfatter: 
Dato:  04-09-2006 15:51

Jeg ved at Jannie der står for stedet har taget kontakt til dig :-) Så har du nok fået svar på dine spørgsmål

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Til Camilla
Forfatter: 
Dato:  04-09-2006 21:59
Hvad mener du med at Jannie fra Petersborg har taget kontakt til mig??? Jeg vil stadigvæk gerne høre nogen anbefalinger fra nogen som har deres hest opstaldet et godt sted tæt på kbh.
0
0
Svar på denne tråd

Cappacio
Forfatter: 
Dato:  05-09-2006 07:34

Jeg mente: at jeg tror Jannie har skrevet en mail til dig, ang priser og sådan, hun er jo den der kender stedet bedst.

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Fejl måske?
Forfatter: 
Dato:  05-09-2006 10:25
Måske har Jannie taget fejl - for hun har sendt mig en mail om stedet, som jeg bestemt også finder interessant.
Dyrt, ja. Men det ligger i et suverænt område synes jeg - jeg elsker at ride i Rude Skov.

Jeg vil så bare have lov at bruge min egen gode underviser :-)

-¤-

Med venlig hilsen
Pauillacine

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider