Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Opstaldning nær Kbh. N?
Forfatter: 
Dato:  30-08-2006 14:42

Når nu man bor på Ydre Nørrebro, hvad er så det tætteste man kan have opstaldet en hest til nogenlunde fornuftige penge med ridehus i nærheden og foldtid? Og hvor transporttiden ikke er helt hen i vejret?

Gerne forslag med links til hjemmesider, beskrivelser af stedet mm.

Har redet på Amager, hvor transporttiden ifølge rejseplan var 36 min, og det er nok cirka dér, min smertegrænse ligger. Jeg er btw. med det offentlige og bor tæt på Nørrebro S-togs-station samt 350S og 5A busstop.

/Anna

0
0
Svar på denne tråd

jeg ved faktisk
Forfatter: 
Dato:  30-08-2006 14:47

ikke hvor langt væk Hove/smørum ligger fra dig af. Men derude kan du ihvertfald finder gode steder, med ridehus osv til fornuftige priser.

Fx der hvor jeg red i Hove koster det omkring 1600,- inkl ridehus og fuldpas (dog muger man selv).

Brydegård i ledøje koster vist fra 1850 og opefter.

Begge steder ved jeg der er stor søgning på fra folk i byen.

Har du kig på hest??

Mvh. Tine

Så er der nyt i ridemærke tråden!!! Kig nederst i den.

Vil du have ridemærke 1, 2 samt klar parat start i distr. 1,2 eller 3. Se her: www.heste-nettet.dk/fo...92/403992/

0
0
Svar på denne tråd

Tine...
Forfatter: 
Dato:  30-08-2006 15:55

Lidt... Jeg er ved at DØ for at komme igang igen, så lige nu er jeg ved at tale med en om at tage hendes unghest i ridning. Også derfor det er lidt vigtigt med ridehus forholdsvis tæt på -har ikke lyst til at ride 5 km af befærdet vej på en 3-års midt i den glatteste isvinter. Nu må vi se -det kræver at jeg finder et godt opstaldningssted.

/Anna

0
0
Svar på denne tråd

de steder, især
Forfatter: 
Dato:  30-08-2006 18:32

brydegård, vil passe godt til en 3 års. Ridehus, hegnet bane o en sti uden biler til skoven.

Det sted i hove er også ret godt, men når man skal ud og ride i natur, skal man via vej et lille stykke.

Ellers kender jeg et super sted længere væk, men det vil nok tage dig ca 45-50 min. Men det er ridehus med spejl, fuldpas, lækre folde med græs året rundt, skov ved stalden, bus til døren osv osv... mener det koster 2200 pt.

Også kender jeg en der gerne vil være part

Mvh. Tine

Så er der nyt i ridemærke tråden!!! Kig nederst i den.

Vil du have ridemærke 1, 2 samt klar parat start i distr. 1,2 eller 3. Se her: www.heste-nettet.dk/fo...92/403992/

0
0
Svar på denne tråd

Lyngby området?
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 13:37

Der ligger også en del steder omkring Lyngby... Men en del af dem ved også godt hvad de vil have for opstaldning!! Men jeg ved ikke helt hvordan det er mht. mindere steder i nærheden af ridehus, men mon ikke der findes nogen af dem også? Jeg ved der findes en del steder uden ridehus og mon ikke du kan være heldig at der et sted der har et ridehus ved "naboen"?

0
0
Svar på denne tråd

Tine...
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 20:06

Har rejseplane't de steder du foreslår, de ligger på omkring 55 minutters transporttid og det duer ikke helt... Men tak for forslagene.

/Anna

0
0
Svar på denne tråd

ørholm
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 20:10

Så er der da Ørholm ryttergård på skodsborgvej 118 i holte:)

Massage til rytteren...

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 20:14

Ørholm Ryttergård tager ifølge rejseplanen min. 47 min hjemme fra mig... Men det er da bestemt en mulighed.

/anna

0
0
Svar på denne tråd

Har den
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 21:23

s*** rejseplan sørget for at du kommer den rigtige rute hen ? Tit foreslår den bare nogle dumme ruter som gør du skal rejse længere tid !

Jeg arbejder inde på Østerbro og skal hjem til Charlottenlund. Med rejseplanen siger den 44 minutter, men jeg er 28 minutter om at komme hjem.

Hvis du kigger efter, kører 150S fra Nørreport, via Rigshospitalet, Ryparken st. og Kildegårds plads. Vupti på ca. 20 minutter (fra Rigshospitalet) er man på Klampenborgvej. Så er det med at have en gammel jernhest derude som kan transportere dig ned til Hvidegården eller Dyrehavegården (du kan bruge ridehuset enten på Tattersalls eller Stenrødgård) Eller stå af ved Vejporten (næste stoppested med 150S) og trille 2-300 meter ned til Lundtofteparkområdet med Søgården etc. De har ingen ridehuse men Ørholm ligger ca. 10 min derfra.

Med 150S kan du også køre videre til Nærum st. stå af, gå over broen og tage "grisen" til Ørholm.

Beagle.

Rideudstyr tilsalg,

som

Pikeurridebukser str. 92,

lækre schabrack-underlag,

CATAGO vinterridejakke.

Alt billigt tilsalg.

Tjek min præsentation

eller

skriv for billeder !

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider