Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Sikkerhedsvest med lameller
Forfatter: 
Dato:  21-08-2006 15:57

Jeg kunne godt tænke mig en sikkerhedsvest med lameller, så derfor vil jeg gerne høre jeres erfaringer med denne type vest, og også meget gerne hvilket mærke I rider med.

Specielt er jeg interesseret i at vide noget om Sport Body Protector-vesten fra Rider's Company.

Mvh. Julie

---

Stald Vodagergård - Dansk Oldenborg Avl, når den er bedst!

0
0
Svar på denne tråd

virker godt
Forfatter: 
Dato:  22-08-2006 11:23
Har lige købt en til min datter, den virker rigtig godt. Hun prøvede først en almindelig, der lignede hun en der havde fået et kosteskaft i ryggen, men den nye ser det ud til at hun kan bevæge sig helt naturligt. Overvejer også om jeg selv skal skifte min gode gamle ud med sådan en...
0
0
Svar på denne tråd

tipperary...
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 12:09

Jeg har en tipperary eventer, den er også med lameller og jeg synes at bevægelses friheden er meget bedre end med dem med "en plade på maven og en plade på ryggen" kender ikke umiddelbart noget til den fra riders co men jeg har da kigget på den i en butik og den ser da ud til at være magen til den jeg har...

Mvh Signe

0
0
Svar på denne tråd

Kig på denne tråd..
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 13:23

... du skal ned i bunden: sikkerhedsvest

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-08-2006 11:54

Dejligt at høre I har gode erfaringer med lamel-vestene :-)

Jeg har endnu ikke fået prøvet en, da de rideudstyrsforretninger, der ligger tæt på mig kun har dem i børnestørrelse , men så snart jeg finder en butik, der har dem, skal jeg da lige prøve.

Er de lige så behagelige, som folk siger, skal jeg da helt sikker have en :-) Jeg ved, at hvis jeg køber en, der ikke er behagelig, får jeg den ikke brugt :-(

Julie

---

0
0
Svar på denne tråd

overskrift...
Forfatter: 
Dato:  24-08-2006 15:31

Er der nogen der kan forklare hvordan de virker. Så vidt jeg ved virker en vest jo ved at slaget fordeles over en større overflade - dermed afbøder slaget. Jeg kan bare ikke se hvordan en vest lavet med lameller så virker, idet den flade slaget kan bredes ud på er emget mindre.

Det må jo næsten være mig der har misforstået noget, men jeg ser nu lamel vestene som en falsk sikkerhed.

Jeg håber der er nogen der kan svare på mit spørgsmål.

Hilsen Nina

Capri Søger en part 2-3 gange i ugen. Odense NØ - se mere på min præs.
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-08-2006 16:14

Hmm.. Det har jeg egentlig aldrig tænkt på.

Sådan et svar, kunne jeg da også være interesseret i :-)

Julie

---

0
0
Svar på denne tråd

kan sagtens anbefales!
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 17:22

Jeg springer altid med min sikkerhedsvest- har skam set hvor galt det ka gå

Min er fra Rider's, altså Sport Body Protector-vesten, og jeg har kun gode ting at sige om den :)

Man har en utrolig stor bevægelsesfrihed og den vejer næsten ingenting, så den ka KLART anbefales herfra

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider