|
|
| hest i ridning på sjælland |
|
|
hejsa Kunne godt lige bruge et par tips.. Jeg har bestemt mig for at sætte min store dressur vallak i ridning pga salg.. er der nogen der har gode erfaringer med nogen.?? kh Patricia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg vil klart anbefale Janus fra Egholm ved skibby. Han har tilredet en hest for mig og har flere heste i ridning. Han er en dygtig fætter og så er han overskuelig i pris (omkring 3000 kr om mdr incl alt) Du kan jo sende en privat besked hvis du vil vide mere? Mvh Kit
Bedækning tilbydes af super lækker hingst efter "Olympic Ferro" (vundet OL sølv for hold til Holland med højeste point) og med "Castro" som morfar (elite hingst i DV)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dårlig erfaring |
|
|
med Janus fra en bekendt der pt har sin hest i kommision hos ham. Og hun valgte ham efter en lovprisning på denne side. Hvem man skal vælge afhænger feks af hvad man forventer at få for dyret og havd den kan idag. Nogen sælger ehste til over 100K, andre til 30-40 K osv. Nogen gider kun tager heste fra LA niveau og opefter, andre tager rå osv Så fortæl lidt mere før man kan vejlede dig... dvs alder, forventet pris, udd. niveau, race, osv. Karina
Startrailer model Diamant med sadelrum sælges totalvægt 2000 kg se billeder på præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hest i ridning |
|
|
pt. ligger han ved lc-lb.. har kun startet lc.. han er kommet sent igang pga vækst.. men han har proteintale til meget endnu.. han er fuldstændig dressur avlet.. kom gerne med flere.. kh Patricia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| To forslag |
|
|
Jeg vil anbefale de her to: Charlotte König www.staldkonig.dk/ holder til i værløse, så det er også forholdsvis tæt på dig. Eller Martin Holfelt han holder til på nord vest sjælland, jeg har desværre ikke noget nr. til ham.
Det er menskeligt at fejle - det er bare ikke en undskyldning
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| martin |
| Forfatter:  |
heidimichelle |
| Dato:  |
14-08-2006 16:14 |
|
Martin Holfeldt tlf. nr. er 21785430
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Janus... |
|
|
Jeg kan så på ingen måde anbefale Janus såfremt din hest skal sælges. En veninde har haft sin hest dernede i nu over ½ år uden resultat...bevares det er bestemt ikke nogen nem hest men i følge Janus selv var det ikke noget problem, der skulle blot et par måneders ridning i den  Her efter 6 måneder står hun nu med en hest hun ikke selv vil op på og fremvise (hun har haft nogle uheldige oplevelser med den og er derfor ikke tryg ved den mere) og Janus har nu langt om længe så endelig erkendt at han heller ikke vil op på den. Alle aftaler der er lavet ang. salget er ikke blevet overholdt. Ridningen af den har taget 4 måneder mere end aftalen lød på - og selv om den har fået de ekstra måneder er der ikke sket noget. Den er ikke startet til stævner som var endel af aftalen og den blev først annonceret da min veninde og jeg bankede MEGET hårdt i bordet. Vi valgte i sin tid ham netop fordi han lovede en masse - bare synd han ikke har indfriet nogen af vores krav. Han er sikkert en dygtig rytter til heste der er forholdsvis nemme - men vil gerne kunne det hele. Desværre har han ikke undervejs meldt ud hvad hans egentlige mening om hesten var. Når man spurgte ind til hvorfor den ikke allerede var solgt, var svaret at han har solgt mange andre heste...ja men det er da fint men det hjælper ikke os som er kunder hos ham på lige fod med andre. En enkelt episode hvor der rent faktisk var en der ringede til ham omkring fremvisning af hesten, hun fik det svar at han ikke havde tid lige foreløbig og at han jo også skulle holde fri en gang i mellem... Det kalder jeg uprofessionel handelsmetode og jeg kan kun ha´ondt af min veninde der efterhånden har lagt en del penge i hans lommer. Service er ikke et ord jeg kan sætte på ham og på baggrund af ovenstående hændelse kan jeg bestemt ikke anbefale ham til nogle.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dennis Holst |
|
|
Jeg vil til enhver tid anbefale Dennis Holst på det varmeste. Han er en yderst sympatisk rytter og person og finder virkelig kvaliteterne frem i de heste han rider. Samtidig er han rimelig i pris og hestene har det godt - jeg har i hvert fald ikke et sekund fortrudt ham som rytter til min unghest (se evt. præsentation). Held og lykke med jagten. /Louise 
Fiat Punto 1,2 S 3d fra 1995 sælges. Velholdt og velkørende!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg vil |
|
|
ikke anbefale charlotte König. Men martin holfelt har jeg også kun hørt godt om.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dennis Holst |
|
|
Hej, Jeg har haft min hest i ridning hos Dennis i de sidste 1½ år - han rider ham når jeg rejser (og det gør jeg i perioder meget). Min hest var knap 5 da han kom derned og han er uddannet supergodt af Dennis uden hastværk. Jeg flytter tilbage til Hørsholm i slutningen af denne måned men det er KUN pga af transporttiden (jeg bor i Charlottenlund). Han er bare fin Dennis !!! Der er også en god og hyggelig stemning som jeg sætter høj pris på. KH MetteH 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gunnarsholm?? |
|
|
Tak til alle dem der har hjulpet med at komme lidt nærmere en beslutning... KOM GERNE MED FLERE:) er der nogen der kender noget til stald Gunnersholm?? Kh Patricia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Gunnarsholm |
|
|
Jeg har gennem de sidste år fået undervisning på Gunnarsholm af Trine Christfort og har virkelig været glad for det. Hun er et super dejligt menneske. Nu får jeg undervisning af Camilla Lunderskov på Gunnarsholm, som virkelig også er super sød og rigtig dygtig, så det er jeg også super glad for. Jeg har haft min hoppe stående der et par måneder i vinters og det er et dejligt sted med en god stemning, kan kun anbefale det!!! Venlig hilsen Katrine Haug Hansen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hvad med LInda Neumann i Herfølge? Hun har annoncer inde på markedspladsen. Super dygtig rytter, der formår at få det bedste frem i hestene! Lisbeth
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pris? Dennis Holst |
heltinden |
30-08-2006 12:15 |
|
Er der nogen der ved hvad Dennis Holst tager for det? Og hvad med pasningen af hesten - hvordan fungerer det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dennis priser |
|
|
Priserne kan ses på hans hjemmeside www.dk-dressage.dk Hestene bliver foderet tre gange dagligt med havre og fiberlux samt hø og kommer desuden på fold dagligt. Selve pasningen af hesten har han folk ansat til, mens han selv forstår al ridning. /Louise 
Fiat Punto 1,2 S 3d fra 1995 sælges. Velholdt og velkørende!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tager Kia også heste i ridning? |
heltinden |
30-08-2006 14:11 |
|
Da min hest absolut ikke er så stor tror måske jeg at Dennis blever for stor (langbenet), men Kia er jo ikke så stor så det kunne være en mulighed?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Janus .. |
detroit |
30-08-2006 14:37 |
|
om Janus.. HEj jeg har haft arbejede lidt hos Janus, og vil sige at han er en rigtig god rytter.. Men som Camilla Ø sage har han lidt svært ved at holde aftaler.. DEn hest som Camilla Ø snakker om er en svær hest, (der prøver at smide en af når man skla op på den, og bukker nogle gange når man ridder) jeg har prøvet at ride ham.. Han er en rigtig dejlig hest, men rigtig dum når man skla op på ham .. MEn jeg ville nok foreslå Dennis Holst .. Vh Jeanett
Kan snart ikke klare det mere ..! DETROIT elsker dig så meget ! Sanver dig bare helt vildt ..! Elsker dig bare så meget .. FUCK den mor jeg har til kælling ...!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heltinden |
|
|
Heltinden: Ring og snak med dem. Jeg ved faktisk ikke om Kia tager heste i ridning, men jeg ville da mene den skulle være meget lille for at Dennis ikke ville kunne ride den. Han er godt nok høj, men han er jo også ret slank. Som sagt ring til dem - de er smadder søde begge to. /Louise 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| König... |
|
|
Vil på ingen måde anbefale hende. Har haft hest opstaldet på hendes sted, og magen til hysterisk fruentrimmer skal man da lede længe efter 
Husk at glemme bagateller Husk at nemme hvad det gælder Husk at elske, mens du tør det Husk at leve, mens du gør det
Citat: Piet Hein
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kun kun anbefale |
|
|
Rikke Søby i Glumsø på Sjælland! Hun er virkelig dygtig og utrolig sød og nem at snakke med. Skriv for telefonnr.
Smil, det varmer... 
Rid på det bedste: Rid Frederiksborg. 4 skønne killinger søger nye hjem. 1 langhåret lysegrå/rød/hvid hun. 1 helt rød han. 1 sort/grå han. 1 sort med hvidt bryst hun.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Janus... |
|
|
Detroit: Det kan jo undre mig noget at en mand der prøver at drive en forretning professionelt ikke interesserer sig ret meget for kundeservice, men som du skriver er vi åbenbart ikke de eneste der har været udsat for det. Det kan jo så til gengæld undrer mig meget at du har redet den...skulle du prøve den med henblik på evt. handel eller var det da Janus var skadet?? Jeg spørger udelukkende af den grund at det jo efterhånden er et kendt fænomen at det hos mange ryttere er staldpigerne der rider hestene...ikke fordi de ikke kan ride - og mange af dem er endda vældig dygtige - men det er jo ikke det man regner med når aftalen indgåes. Fint nok hvis der er lavet aftaler om det - men det er der jo så ikke i dette tilfælde og jeg synes da det er en væsentlig oplysning hvem der rider hesten og hvorfor.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg vil give Camilla ret. Det er altså underligt at finde ud af, at staldpigen rider ens hest, når man ankommer. Det har jeg prøvet med min gamle hest. Jeg fik besked om, at berideren ikke selv havde tid til at ride alle de heste selv hver dag. Det blev jeg godt nok noget skuffet over! Tsk...tsk... (Det er ikke nogle af de nævnte beridere/stalde jeg taler om).
Kristina & Mademoiselle OS dressursadel, sort, 17" sælges. Kentaur dressursadel, 17,5" sælges(helt ny). (Billeder kan mailes). Din underskrift kan hjælpe: www.animailsmatter.org
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345345678 |
|
|
Ang. Janus: Jeg kan jo kun udtale mig ud fra mine oplevelser som var gode, men nu havde jeg jo også en temmelig nem hest. At "staldpigen" hjælper til under tilridningen kan jeg ikke se noget problem i. Jeg blev da oplyst om at han havde en til at kravle op på min i starten mens han selv var på jorden og i den anden ende af longen. Da den havde prøvet det nogle gange var det ham selv der kravlede op og stod for uddannelsen.. Min var der godt nok ikke i salgs øjemed, så det kan jeg selvfølgelig ikke udtale mig om.. Janus arbejder forresten hos dennis holst nu Mvh Kit Camilla: Hvad var din venindes hest for en? tror næsten den har været der samtidig med mine...
Hingst efter Olympic ferro udlånes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heltinden... |
|
|
Jeg har haft min hoppe i ridning hos Dennis Holst i en mdr. i efteråret pga ferie... Det kan varmt anbefales. Jeg får undervisning af ham ca en gang om ugen. Han er utrolig dygtig og en meget sympatisk fyr. Min hoppe er 163 og meget fin, men selvom han er langbenet er han bestemt ikke for stor. Vi har begge udviklet os meget og specielt efter hun havde været oppe hos ham har det rykket utroligt meget. Jeg er muligvis den mest hysteriske hesteejer der findes og overlader ikke min baby til hvem som helst... men du kan sagtens føle dig tryg hos Dennis. Foder 3*dagligt (havre + fiber lux). Wrap + Halm. Jeg medbragte selv ekstra foder (majsflager) som de gav ved siden af - og det fungerede fint. Fold hver dag. Hun blev redet mandag-fredag og havde så fri lørdag+søndag. Det skulle være det bedste for heste der arbejder hårdt at have to fridage i træk så musklerne kan når at komme sig helt... Det kostede 5.500 kr for en mdr. (2.500 opstalding incl alt og 3000 kr for riding) Kia tager også heste i ridning, men jeg har ingen erfaring med hende. Kender dog et par stykker der får undervisning af Kia og de er utrolig glade for hende. Jeg synes også du skal ringe og tage en snak med dem... Mvh Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|