Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

søger akupunktør
Forfatter: 
Dato:  30-04-2006 09:49

ja jeg søger en der kan give min hest lidt akupunktur, og det skal være en fra sjælland, er der en der kan hjælpe eller kender en?

MVH Karina & co.-:(
0
0
Svar på denne tråd

Akupunktur
Forfatter: 
Dato:  30-04-2006 13:24
Vi har brugt Vibeke Lønskov, hun er uddannet både som massør og akupunktør. Du kan læse mere om hende på hendes hjemmeside.
0
0
Svar på denne tråd

Her er en liste...
Forfatter: 
Dato:  30-04-2006 19:07

og jeg kan klart anbefale Jena Rasmussen fra Stengården, Næstved

www.aku-net.dk/default...,4700-4799

Rigtige mænd rider western

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"

0
0
Svar på denne tråd

Rikke Schultz
Forfatter: 
Dato:  30-04-2006 22:16

Jeg kan kun anbefale Rikke Schultz, som også er uddannet dyrlæge.

Se mere på www.rikkeschultz.dk/

0
0
Svar på denne tråd

tak for svar...:)
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 07:28

jeg takker og vil tjekke de forskellige skulle gerne have en der ville køre ud til mig,

men tak for svar.

0
0
Svar på denne tråd

Karina
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 10:10
Hvor på Sjælland holder du til?
0
0
Svar på denne tråd

jeg fik fat på Vibeke
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 16:11

Der så venligt har aflagt min hest et besøg i dag kl 11.30 da hun skulle denne vej præcis i dag - hvor kan man være heldig, jeg var godt nok ikke til stede men Loke ser ud til at have det fint. dog var vi i telefonen sammen da han fik bahandlingen, ja jeg skulle jo på arb.

næste gang glæder jeg mig til at være her når hun kommer, men det var bare super at hun kunne komme så hurtigt for han havde ret ondt og var ret så spændt i ryggen...

jeg bor på Møn, Maria, fin araber du har...Hvorfor...?

0
0
Svar på denne tråd

Karina
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 21:21

Tak for det. Din OX-dreng ser også rigtig dejlig ud

Det var bare for at høre om Rikke kørte i nærheden af dig, men du fik jo heldigvis fat på Vibeke, så det er jo perfekt :)

Min dreng skal have akupunktur + kiropraktik i morgen og jeg håber at det går godt. Tog Loke det fint, så vidt du ved?

Spartacus blev tosset sidst og det endte med, at hun måtte give ham beroligende - som en hest, der vejer 700 kg og der flippede han stadig ud

0
0
Svar på denne tråd

jov tak...
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 21:50

Loke er den rene spejderdreng når jeg ikke lige er der så er han så nem. det er jo typisk, og meget afslørende, Nej han var utrolig rolig og har her til aften været ude og gå en lille tur sammen med mig, og vufferne. Han var i trav med sine høje benløft jeg kom halsende bag efter, så det var bare rart at se ham afspændt igen. Vibeke kommer igen om 12 dage, så nu er der håb for at han kan komme i bedring. Om 3 uger vil jeg begynde at svømme med ham i havet det har vi praktiseret før på langeland og det har han meget brug for.

håber at det går godt i morgen, med din hest.

igen mange tak for alle svar, og glædeligt at Vibeke kunne komme i dag det var jo vildt fantastisk. glæder mig til at møde hende.

min ox dreng er stadig hingst håber han kan forblive det han er utrolig nem, indtil videre.

0
0
Svar på denne tråd

Rikke Schultz
Forfatter: 
Dato:  02-05-2006 12:13

er dygtig

Jeg har været til TTEAM massage kursus hos hende i weekenden, hvor hun også behandlede et par heste - imponerende.

Mange hilsner fra Sine (med hafferne Havanna & Aslan)
Shit happens!
... I just try not to step in it :)
Learning seriously affects your brain -aau.dk
0
0
Svar på denne tråd

Rikke S.
Forfatter: 
Dato:  02-05-2006 12:33

Sine: Hun virker også rigtig dygtig, så jeg håber da at hun kan hjælpe min hest :)

Karina: Tak for det. Håber også at det løser sig for din hest :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider