Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Petrie
Forfatter: 
Dato:  27-04-2006 20:57

Hej folkens

Jeg skal snart ud og købe nogle læderridestøvler, og jeg overvejer at købe noget Petrie.

Ved i om de er gode ??

Har hørt man kan købe dem i Nordfyns rideudstyr.

Ellers andre mærker jeg skulle kigge nærmere på??

MVH

Tine Abildgaard Poulsen

Elsker Vergina og Freja

0
0
Svar på denne tråd

Her er et
Forfatter: 
Dato:  28-04-2006 07:06

Link til en tråd, jeg lavede for noget tid siden om Petrie

www.heste-nettet.dk/fo...079/25079/

Al sorg, al angst handler om en tilknytning til et andet individ, som er blevet brudt, eller risikerer at blive brudt. Al sorg er kærlighedens pris.

Medlem af DÅHM syd, DÅHM det er fedt, at være klog!

0
0
Svar på denne tråd

lige et fif
Forfatter: 
Dato:  28-04-2006 11:45

Hej

Hvis du vil købe Petrie støvler billige så tjek den tyske auktions side ebay, der er en forhandler der sælger dem rigtig billigt, 129,- euro.

0
0
Svar på denne tråd

lige igen
Forfatter: 
Dato:  28-04-2006 11:54

Hej

Angående Petrie til 129,- euro så vent lige til lørdag søndag, det er fordi han tar 149,- euro her til hverdag i weekenden sælger han dem til 129,- euro lidt mærkeligt men sandt, 149,- er også billigt men hvis man kan spare 20 euro så er det da værd at tage med.

Der er også mange andre Petrie støvler til salg på ebay, og det er ganske simpelt at handle der, dog skal man lige oprettes som bruger først, men det er nemt, generelt må man sige at der er langt størrer udvalg af rideudstyr i tyskland, især gode brugte sadler m.v. og ebay har det hele.

0
0
Svar på denne tråd

Tak for svarene
Forfatter: 
Dato:  28-04-2006 13:31

Tak for svarene.

Det var sikkert en god idé at købe dem i Tyskland, men jeg kan jo ikke være sikker på at de passer når de kommer med posten hjem??

Og da det er mine første par læderstøvler er jeg helt blank med hvad for en størrelse jeg skal bestille.

Nogle som evt. har erfaringer med at bestille over ebay??

Hvad synes i om Petrie støvler??

MVH

Tine Abildgaard Poulsen

Elsker Vergina og Freja

0
0
Svar på denne tråd

Er glad for mine
Forfatter: 
Dato:  29-04-2006 19:04
Jeg har købt Petrie støvler, men da jeg er temmelig langbenet (9½,54,43 F%) fik jeg dem bestilt hjem efter mål hos hoffmann's rideudstyr. Så kostede de jo godt nok også lidt mere end dem i henviser til i tyskland(3200 dkk)Men de er også dejlige.

M.v.h. Carsten I Nielsen.

"Det sværeste ved ridning, er at gøre det så let som muligt"
0
0
Svar på denne tråd

Gode anbefalinger
Forfatter: 
Dato:  02-05-2006 16:32
Jeg har brugt læderridestøvler i flere år - og af flere forskellige mærker årene igennem - men dem der har holdt bedst er Petrie-ridestøvlerne - de har holdt ca dobbelt så lang tid som de andre mærker(König og Cavallo). Så når jeg om ikke så lang tid skal have et par nye, så køber jeg Petrie igen. Desuden sidder de godt på mig og har et pænt design - synes jeg.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider