Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Støbt gummibund i trailer
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 11:42

Hejsa,

Det skal lige nævnes, at jeg har en helt, almindelig, gennemsnits-trailer fra Variant fra ´94...

jeg var i dag ude og køre med en anden hest i min egen trailer. Jeg ved ikke præcist hvad der sker, men hesten glider måske på en eller anden måde, og får ihvertfald skubbet fuldstændig rundt på hele gummimåtten inde i traileren, og panikker jo fuldstændig!

Jeg har aldrig oplevet dette før - men jeg har nu fået lidt noia over denne her gummimåtte og overvejer altså at få støbt en gummibund inde i traileren, så dette ikke kan gentage sig!! Det kunne være gået rimelig galt i dag...

Men så ville jeg jo høre om nogen har erfaring med at få støbt sådan en bund i en almindelig trailer? Og hvor kan man få det gjort henne? Og hvad koster det mon? Jeg syntes det ville være dejligt efter sådan én omgang idag...

VH Julie

0
0
Svar på denne tråd

Støbt bund
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 11:48

Jeg købte min trailer med støbt bund, efter flere gange at have set det nummer med gummi måtter, desuden er det ikke til at gører rent under dem. Det forlænger klart trailerens levetid med støbt bund.

Vi fik det gjort ved aluette på Fyn, hvor vi også købte traileren.

0
0
Svar på denne tråd

du kan selv
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 12:41
støbe en bund, det koster små 2000,-. Du kan bla købe det du skal bruge hos bent nedergård.
0
0
Svar på denne tråd

okay...
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 13:41

Jeg havde netop overvejet det i første omgang p.g.a. bekvemmelighed Men nu, efter det jeg oplevede idag, så kan jeg da også helt klart se en sikkerhedsmæssig fordel ved at havde en støbt bund i traileren!! Puha, det var ubehageligt - plus at skillevæg og bomme er helt smadrede indeni...

Hvis man selv skal gøre det, hvordan foregår det så? Kan man godt sikre sig at det bliver helt tæt? Det er vel noget rod hvis man støber den og der så kommer vand ind under den kan jeg forestille mig?

Men man kan altså godt opnå en bund der er lige så sikker og god som ved en trailer der er "født" med det?

0
0
Svar på denne tråd

Svar...
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 23:19

På sjælland er det nemmest at købe det hos www.henra-trailer.dk som også kan forklare dig hvordandu gør, eller gøre det for dig.

Det er nemt nok selv at lægge i, fjern den gamle måtte og rengør bunden grundigt. når bunden er ren og tør blandes gummimassen og hældes ud i bunden og jævnes med en rulle .. lad det stå og hærde i 48 timer.

Bunden er betydeligt bedre end den standard måtte mange trailerer leveres med.

Det er menskeligt at fejle - det er bare ikke en undskyldning

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider