Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Albion
Forfatter: 
Dato:  12-01-2006 15:29

Hejsa

Jeg er interesseret i en Albion Legend 5000, men den laves vidst ikke mere eller?

Jeg har set 2 brugte her på HN på markedspladsen, men jeg er interesseret i at vide om den kan fås fra ny mere? Altså kan den mon bestilles hjem til en?

Har Albion en hjemmeside? Jeg har googlet, men syntes ikke jeg kunne finde en...

Mvh Tanja

0
0
Svar på denne tråd

albion sadler
Forfatter: 
Dato:  14-01-2006 10:28

Hej Tanja,

Jeg kan ikke se ud af Albions hjemmeside (www.albion-saddlemakers.co.uk/) om de har den model du efterspørger.

Men det kunne måske tænkes at der evt. kunne hænge en model et eller andet sted, hos en forhandler?

Ole Olsen i Lendum handler med Albion sadler, ligesom Equidana, og på Sjælland er der en der hedder Nina, der også har en masse forskellige modeller, som også kører ud.

Mvh. Sara P.

0
0
Svar på denne tråd

TCH...
Forfatter: 
Dato:  15-01-2006 12:21

..Jeg købte i sin tid min Albion dressursadel hos MJ Rideudstyr i Greve prøv at forhøre dig hos Mogens på tlf. 43900218.

Pia

Bid, pandebånd og dækken sælges.
Se min præsentation.

"A horse can lend it's rider the speed he or she lacks - but the rider who is wise remember it is no more than a loan"

"The soul that beholds beauty becomes beautiful"

0
0
Svar på denne tråd

TCH...
Forfatter: 
Dato:  16-01-2006 14:50

Jeg tror ikke de bliver lavet mere. MJ rideudstyr i Greve forhandler ikke Albion længere, så vidt jeg ved, men Hubertushuset får fra tid til anden brugte Albion ind. Hvorfor skal det lige være Legend 5000 modellen?

Jeg har selv en Albion Lux til salg, men den har du jo nok set, hvis du har søgt på markedspladsen. Nogen gange er det muligt at finde gode brugte Albion sadler på det engelske ebay.

/Louise :-)

Dressursadel Albion Lux 17" brun sælges
0
0
Svar på denne tråd

Albion
Forfatter: 
Dato:  17-01-2006 15:44

Det skal være en Legend 5000 da den er som støbt til mig. Knæstøtten i den er helt perfekt og mine ben føler støtten pænt hele vejen.

Jeg har dog overvejet en Legend K2, men ved dog ikke hvordan den er at sidde i, så den skal også prøves inden jeg køber.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider