Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Opstaldning Ribe og omegn
Forfatter: 
Dato:  02-01-2006 23:47

Hejsa,

Er der nogen der kender nogle ordentlige steder i Ribe og den nærmeste omegn, der tilbyder opstaldning - hvor der også forefindes en ordentlig ridehal samt daglig udlukning mv?

Og prisen for hele herligheden..

Mvh Sara

0
0
Svar på denne tråd

Hej Sara!
Forfatter: 
Dato:  03-01-2006 17:24

I Farup (for enden af cykelstien) er der et lille hestested. Der er lækre folde, fuldpension, samt andre seriøse ryttere (de kører til undervisning bla. hos Rie Møller). Rideafstand til ridehus og de påbegynder selv byggeriet af hal i løbet af kort tid. Alt inkl. 1000 kr. for hest!

Vh Tine :-)

Loppefrøskaller (formalede- den bedste kvalitet)

1 kg. 150 kr.

9 kg. 1125 kr.

Bestil online hos Hestens Urtehave

0
0
Svar på denne tråd

okay...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2006 23:37

Hej Tine,

Er det ude ved Lone?

Tror faktisk jeg var med derude for at se på en hest for nogle år siden - det var ihvertfald derude i nærheden.

Hvor bor Rie henne?

Mvh Sara

0
0
Svar på denne tråd

Nope...
Forfatter: 
Dato:  04-01-2006 11:48

... det er lidt længere ude hos Fam. Andersen. Helle Bork (Indian Powerboy) og Therese (Blind Dates Charmør) står der. De kører til undervisning i Rødekro hos Rie Møller. May-Britt kører til undervisning hos René Suhling, så der er rigeligt at køre med og nemt at låne trailer. Pt. rider de over til Helle og Jørgen (på Lundgård for at ride). Nu er ridehalsbyggeriet godkendt og klar til at starte. De får 20x40 hal, rytterstur osv.

Det er et dejligt sted med store bokse, godt foder og hvor de går op i at den enkelte hest trives. Hestene er ude hver dag og de lukker ud og ind.

Milano stod der i en periode og jeg var ovenud tilfreds. De er super søde og hestene trives der. Når der kommer hal bliver det vildt luksus, da der hverken er tilknyttet klub eller rideskole.

Du kan kontakte dem på 75410323

1 kg. 150 kr.

9 kg. 1125 kr.

0
0
Svar på denne tråd

Og derudover
Forfatter: 
Dato:  04-01-2006 16:11

er der Ribe Ridecenter, Lustrup og omegns rideklub, Roager Rideklub, Inger og Leif somligger lidt længere ude end Helle og Jørgen. Er du i stand til at tage lidt længere væk er der Skærbæk Rideklub, Gram, Tjæreborg, Bramming osv.

Anna

0
0
Svar på denne tråd

hov ja...
Forfatter: 
Dato:  04-01-2006 22:05

... vil også gerne anbefale Ribe Ridecenter!!! 1250 kr. for fuldpension. Lustrup har så vidt jeg ved ikke ret meget foldtid?!

1 kg. 150 kr.

9 kg. 1125 kr.

0
0
Svar på denne tråd

opstaldning..
Forfatter: 
Dato:  04-01-2006 22:05

::Tine:: Det lyder bare super duper. Det er dog ikke med sikkerhed at jeg flytter tilbage til Ribe, men tanken har strejfet mig.

Hmm.. Helle, det er min gamle studievejleder fra Handelsskolen, sjovt nok...

::Anna:: Rideklubberne er jeg egentligt bekendt med, men mange steder er det svært at finde oplysninger om stederne.

(lad det være en opfordring til klubberne med at få lavet en hjemmeside)

Det skal dog være i Ribe og omegn. Bramming, Gram og Tjæreborg bliver det ikke..

Men tak for svarene, er dog interesseret i at høre om der er andre steder??

Mvh.

Sara

0
0
Svar på denne tråd

Lustrup
Forfatter: 
Dato:  06-01-2006 00:10

Lustrup har, så vidt jeg ved, ændret deres "politik" omkring foldtid ret kraftigt. Før kom hestene på fold hvis man selv fandt en ordning omkring nogle at gå sammen med og selv stod for ind og udlukning, såvidt jeg er orienteret er det meget mere organiseret nu.

Og jeg kan ikke andet end anbefale Helge som underviser og rytter, jeg har været meget glad for at være derude. Desuden har det jo fordelen, i modsætning til de andre steder i området, at underviseren ikke konstant skiftes ud, samt at han ER selve stedet -man kan altid bede om råd, hjælp osv. Jeg personligt gider i hvert fald ikke at køre efter undervisningen eller finde mig i den konstante udskiftning.

Anna

0
0
Svar på denne tråd

rideklubber..
Forfatter: 
Dato:  08-01-2006 17:07

Jeg har været ude på Lustrup en enkelt gang, men jeg synes godt nok at det virkede lidt "mørkt" derude, det kan godt have været vejrets skyld..

Er der nogen, der ved hvor meget det koster i Roager?

Mvh. Sara

0
0
Svar på denne tråd

Roager...
Forfatter: 
Dato:  14-01-2006 10:34
Slet ingen herinde fra Roager?
0
0
Svar på denne tråd

Prøv at kontakte
Forfatter: 
Dato:  14-01-2006 14:07

Tone Pedersen/Petersen hun har en præsentation herinde og ved en masse om Roager Rideklub. Heidi og Kenny må også kunne fortælle noget

1 kg. 150 kr.

9 kg. 1125 kr.

0
0
Svar på denne tråd

Sdr. Hygum Rideklub
Forfatter: 
Dato:  17-01-2006 19:11

Hvad med Sdr. Hygum Rideklub??

Opstaldning omfatter ihvertfald 2* foder dagligt samt halm og hø

Det koster 1100kr for en hest.

Jeg ved dog ikke om de lukker ud på fold?!

Der er opvarmet sadelrum og vandspiltov.

Ridehallen (20*60) ligger 300 meter fra stalden.

De har 3 udendørsridebaner på 20*60 og en kæmpe springbane

Jeg rider selv i Sdr. Hygum, men har dog hesten opstaldet privat.

Luna

Nu med ny super trakehner hoppe!!!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider