Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Nordsjælland - løsdrift/boks
Forfatter: 
Dato:  07-02-2018 11:33

Hej allesammen.
Jeg ved, der har været en del tråde omkring dette emne, men jeg synes, de drukner efter noget tid. Håber nogen kan komme med lidt friske input.

Min DV hoppe på knap 7 år skal holde pause i ca. 3 mdrs tid pga. sygdom i bevægeapparatet, derudover skal jeg have barn nr. 3 til marts. Jeg vil derfor gerne finde et sted med enten løsdrift eller boks med lang foldtid til en fornuftig pris og ikke for langt fra Humlebæk. Står pt. i Hillerød, hvor jeg har stået i 4 år - og vi trives rigtig godt, men vil gerne tættere på og finde et billigere alternativ.
Der skal gerne være:
Ridehus (evt hos naboen, men skriv også, hvis du har verdens bedste udendørs bane, så kan jeg måske undvære ridehuset ;-))
God Ridebane
Alt inkluderet (dvs. fodring, godt med wrap, ind/udluk osv - kan evt selv købe foder).
Helst ikke rideskole.
Meget gerne et mindre sted fx. et stutteri, hvor den kan gå sammen med jeres egne heste - men ikke et krav.

Jeg er (når hesten ellers fungerer) en seriøs dressurrytter, men har arbejde (som læge) og en del børn at tage mig af, så er afhængigig af, at tingenge bare kører, det sted, hvor min hest står.

 

Pris Max. 2500 kr ved boks og 2000kr ved løsdrift. Mon det kan findes?

 

På forhånd tak for hjælpen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stald Fredensborg?
Forfatter: 
Dato:  12-02-2018 10:04

Der fandtes på et tidspunkt et sted på vejen mellem Humlebæk og Fredensborg. Ejeren hed Lars og jeg tror han kaldte stedet StaldFredensborg - måske det kan googles. Jeg har stået der for en del år tilbage og det fungerede godt for hestene. Dog var der kun ridebane - ikke ridehus.

 

/ Nana

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak Nana
Forfatter: 
Dato:  17-02-2018 19:56

Hej Nana. Tak for tip. Det findes endnu. Prøver at køre derud i morgen ?

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider