Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Opstaldning tæt på Sydhavn
Forfatter: 
Dato:  03-06-2017 12:04

Hej alle dejlige mennesker :)

 

Jeg håber I kan hjælpe en jyde på afveje ;)

 

Pr. senest 1.9 mangler jeg opstaldningssted til min hoppe. Jeg kommer til at bo i Sydhavn, så det skal være muligt at komme dertil med offentlig transport.

 

Det er vigtigt for mig at de kommer på fold hver dag. Jeg kan sagtens selv muge mv, og tage vagter, bare jeg ikke skal lukke ud/ind hver dag.

 

Meget gerne ridehal i rideafstand, men i hvert fald bane.

Max 1.700 pr måned.

 


Hilsen Bettina


0
0
Svar på denne tråd
 
 Langt væk
Forfatter: 
Dato:  03-06-2017 21:28
Puh jeg gætter på at du mener Sydhavn i Kbh.

Alt efter hvad du forventer er inkluderet i den pris (strøelse, wrap/hø, foder mm) så tror jeg at du skal ret langt væk fra byen.
Uden at kende meget til Amager, så tror jeg at du skal ud omkring Taastrup, Veksø, eller ned omkr Solrød for at kunne finde noget. Ved alle de muligheder kræver det højst sandsynligt cykel eller skift til bus fra toget.

Velkommen til djævleøen :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaeh..
Forfatter: 
Dato:  09-06-2017 12:23

Du finder ikke noget til den pris, medmindre du er forberedt på at bruge mange timer i transport dagligt :D

 

Jeg bor selv i Sydhavnen. Min hest står på Amager, hvor jeg betaler 3450,- om måneden...



/Line

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  11-06-2017 21:54

Nu skriver du ikke noget om, hvad du forventer der er med i de 1700,-? Det KAN godt lade sig gøre at finde noget på Amager, og som geografisk nok i virkeligheden ville være det bedste bud (rimelig tæt og nemt at komme til rent trafikalt, fra Sydhavn) - Men det kommer an på hvor modig du er, om du finder PERLEN blandt de massevis af små, billigere, private steder der ligger på Amager ;)

 

Jeg selv har fundet et ganske fantastisk sted, til den beskedne staldleje af 1000,-, hvor jeg har én fast indluk hver uge, og hver 6. lørdag. Det er selvfølgelig på selvpas hvor jeg selv ordner boks og sætter foder frem. Hestene fodres og lukkes ud af gårdejer hver morgen alle dage, så det er luksus

 

Alt i alt inkl. strøelse, wrap, foldhø om vinteren og foder, kan jeg have min hoppe stående for ca. 2000,- rent opstaldnings/driftmæssigt. Jeg tror næsten ikke det kan gøres billigere, ihvertfald ikke i det område :)

 

Der er større steder som f.eks. Raagården, som er til at betale, men det anses for nogle også lidt som et "pitstop", hvor en del har hesten ståene, indtil de kommer ind de steder, de ellers venter på at få plads- men omvendt er der også mange, der har stået der i årevis (Jeg har i øvrigt selv stået der for år tilbage og var glad for det dengang :) )

 

Jeg har stået et sted lige op af Kongelundens Rideklub for 1600,- inkl. wrap og træpiller, men der var en DEL arbejde forbundet med stalden, hvilket til sidst gav mig decideret stress. Jeg havde slet ikke overskud til at ordne hesten når alt det fælles inkl. min egen boks, foder osv var ordnet...

 

Så det skal du også lige opveje, for det kan hurtigt blive dyrt i din tid, at stå billigt og det kan være nogle lidt "ejendommelige" staldejere, der har de små private steder- så man skal også lige følge sin mavefornemmelse omkring kemien, hvis man skal stå et lille, privat sted hvor staldejer også selv har engagement i stalden.

 

Jeg tror dit bedste skud ville være, hvis du havde mod på at lave lidt opsøgende arbejde i området- det gjorde jeg selv da jeg fandt frem til mit nuværende opstaldningssted- kørte simpelthen forbi og spurgte om de havde plads til min hoppe :)

 

Du skal også lige overveje, hvor tæt på et ridehus du vil stå, og hvad du vil betale for at være medlem der. Priserne på det svinger også en hel del derude fra omkring 1700,- og op til 5000,- årligt- der er nemlig 5-6 rideklubber med ridehuse i området, med vidt forskellig belægning, faciliteter og priser.

 

God jagt :)


Mvh Mie C.

Med dragen Teaser

 

Vil du følge med i daglige opdateringer?

følg med her:

www.facebook.com/dvdragenteaser

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Priser..
Forfatter: 
Dato:  18-06-2017 15:21

Jeg forventer egentlig ikke der er så meget med i den pris, og jeg er helt med på at det er selvpas.

 

Mie C: Det lyder rigtig fedt der hvor du står. Er der plads til flere?


Hilsen Bettina


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-07-2017 11:29

Da jeg søgte opstaldning fandt jeg flere mindre steder i Hvidovre, hvor der var en del staldarbejde inkluderet, og derfor var prisen også det lavere.

 

Ingen af stederne havde ridehus, men de lå alle i ganske kort afstand til et stort ridecenter. Det ene faktisk lige ved siden af.


 

 

Mvh. Julie

 

---

 

Nu som ponyejer af Frederiksminde Mickey.

Alexia af Vodagergård 28.03.2002-10.11.2008 -Du er savnet!

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider