Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Bedste opstaldning omkring Hørsholm?
Forfatter: 
Dato:  06-07-2017 12:29

Hejsa

 

Er der nogen, der kende rigtig gode opstaldningsmuligheder omkring Hørsholm/Rude/Lynge/Kbh (ikke nordligere end Fredensborg)? Andre tråde herinde har nævnt, at hvis man gerne vil betale for det, så er der masser af muligheder. Håber nogen vil fortælle hvilke muligheder der er? Prisen er ikke afgørende, så hvis forholdene er lækre, så betaler vi gerne.

 

Krav:

- Gode dressur-muligheder

- Mulighed for fuldpas

- Gode boks og staldforhold

- Ridebane (20X60) og ridehus begge med god bund

- Gode folde og foldtid

- Gerne tur-muligheder

- Gode foder-forhold

- Rolige og stressfrit miljø for hestene

- Gerne et sted, hvor man kan ride seriøst

- Søde og venlige mennesker ejere, som man kan snakke med ved evt problemer og udfordringer

 

Nogen der kender sådanne steder? Skyd endelig fra hoften. Kunne være interessant at høre folks erfaringer.

 

Mvh

Allan

 

NB: Vi er et par på 37 år, hvor det er min kæreste der rider på en lækker 6 årig Hannoveraner, som forhåbentlig kan nå hele vejen. Jeg er bare opvarter ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nogen bud?
Forfatter: 
Dato:  06-07-2017 23:05

Slet ingen bud?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Opstaldning's jagt.
Forfatter: 
Dato:  07-07-2017 11:02

Stald kønig ( jonstrupvej ) har vældig fine forhold og pris derefter. Kender intet til stedet og ej heller kliantellet :)

kobakkegård i Lynge har fine bokse, bane og ridehus..og ok folde.

det er alt jeg kan berette om dette.!!

Det bliver nok vanskeligt at finde netop det sted der opfylder alle krav. Oftest må man indstille sig på at skulle sluge nogle kameler, det er så op til den enkelte hvor store de skal være :)

 

Hillerød og Nord på - har nogle gode steder også, som måske kunne opfylde jeres ønsker. Men ud at køre lidt, undgår i ikke.

Står selv på Bastbjerggård i Ganløse/Stenløse. For Os og vores behov er vi vældig godt tilfredse, men jeg har "også bare et hygge ridedyr":) :).

God jagt og go' sommer.

vh. CQ.


3660

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gøngehusfarmen
Forfatter: 
Dato:  18-07-2017 16:43

på Gøngehusvej, Kærgården/Gønghusvej, Petersborg/Høsterkøbvej, Bregnerødgård/Høveltevej, Stald Hillock/Høveltevej f.eks.

 

:)Annette




rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider