Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Andet udstyr end sadel
Forfatter: 
Dato:  01-02-2017 16:56

Hejsa.

Jeg har lidt et problem, jeg har fundet ud af at jeg da købte min hoppe, så den sadel jeg fik med er egentlig for lille, både til hende og mig. Desværre har jeg ikke lige råd til en ny sadel, og da jeg er ked af at vente i 100 år på at komme ud og ride, og jeg endnu ikke er helt tryg ved at ride helt uden stigbøjler kom min søster med et foreslag. Min storesøster får handicapundervisning... Ved ikke helt om det er det rigtige ord, men håber I forstår. Hun fortæller mig at hun sidder på et tæppe med en gjordlignede ting med stigbøjler, da jeg ikke er helt sikker på hvad det hedder vil jeg gerne høre jer om I ved hvad det er min søster snakker om. Og om I ved hvor jeg kan finde sådan noget billigt.

Håber på at I kan hjælpe mig.

Min hoppe er en Jyde, Frieser og Tinker hvis det har betydning.

 

Hilsen Linda

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor bor du?
Forfatter: 
Dato:  02-02-2017 08:29

 

Hej

 

Øv at sadlen ikke passer, men godt at du er obs på det!

 

Du skriver ikke hvor i landet du bor, men hvis du har mulighed for at komme til Randers så har "Gulerodskongens gårdbutik" et kæmpe udvalg af sadler og mange i en ret beskeden prisklasse. Feks. så jeg en ret fin bomløs her den anden dag til bare 1000.-

 

Du kan også prøve at google ridegjord så får du det din søster bruger. :)


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

 

You only fail

if you quit.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Google er din ven
Forfatter: 
Dato:  02-02-2017 21:45

Hvis du googler på ridegjord, så kommer der flere links frem.

De kan fåes med og uden håndtag midtpå. Da jeg var barn og havde mine første ponyer, brugte jeg sådan en fætter. Jeg fik først en sadel da jeg blev konfirmeret, og inden da havde jeg haft hest i adskillige år.

I dag er jeg for magelig til at jeg synes det er fedt - men jeg har da stadig min gamle ridegjord, som har været i gang, når hopperne var drægtige og for svulmende til at bære sadel.

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fundet sadel
Forfatter: 
Dato:  02-04-2017 12:33

Tak for svarene, jeg har dog fundet en sadel ??

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider