Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Beslagsmed Thomas Simonsen
Forfatter: 
Dato:  03-05-2001 13:44
Kender nogen Beslagsmed Thomas Simonsen....Ham er jeg blevet anbefalet...fortæl mig lidt om ham....
Salli.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Beslagsmed Thomas Simonsen
Forfatter: 
Dato:  14-05-2001 13:14
Ja, jeg bruger Thomas til Dixie, jeg er godt tilfreds med ham og syntes at han gør et godt stykke arbejde...........men han snakker som et vandfald og har altid en masse "gode" råd til hvad man kan gøre, og disse "gode" råd er jeg ikke altid helt enig med ham i, så man skal lige selv kunne sorterer...........så hvis du vælger at prøve ham, så sæt god tid af!!!!

Louise
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Beslagsmed Thomas Simonsen
Forfatter: 
Dato:  27-05-2001 14:49
*g* Jeg har også Thomas. Ja, han snakker virkelig! Men er faktisk en yderst underholdende gut :-)
Han tager selv hesten fra folden og tilbage i fold igen, hvis jeg ikke er hjemme.
Jeg synes, at han er fair og gør et godt og flot stykke arbejde :-)
Mvh Mette
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Beslagsmed Thomas Simonsen
Forfatter: 
Dato:  20-06-2001 22:29
Jo, Thomas er en fin fyr...engang syntes jeg at han var lidt for dyr så jeg fik en anden smed...det endte med at hesten tabte sko...fik sømstik og tilsidst en hovbyld...det ornede thomas lige engang og siden har jeg kun haft ham...JA,han kan bare snakke...megameget...man skal have god tid....hej hej
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider