Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 ALDRIG MERE (Skoforretning)
Forfatter: 
Dato:  19-06-2001 14:48
Jeg skal ALDRIG mere handle i TOPS i sølvgade i Rosengårdscentret i Odense.

Min datter har i 2 år ønsket sig et par Buffalo Støvler, hun har sparet samme til dem gennem lang tid de koster 1199,-.

Sidst i April havde hun pengene og vi kørte til Odense i ovenstående forretning for at købe dem, helt fint, jeg spurgte for en sikkerheds skyld om hvad de vill egøre hvis disse dyre støvler gik i stykker !!!!, ikke noget problem så fik hun da nogle andre!!!
Ja tak, støvlerne gik i stykker i en masse syninger i sidste uge, og så var der lige pludselig alt i vejen, jo hun havde ikke snøret dem op for at få dem på !!!. Det er totalt umuligt at få støvlerne på hvis du IKKE snøre dem op, og jeg har set hende tage dem på en masse gange og altid snøret dem op.

Forretningen GAD ikke engang sende dem til grossisten, og de havde aldrig lovet noget.
Hvor herre bevares. Damen kunne ikke stå inde for noget at hendes ansatte piger havde sagt !!!
Så det eneste de kunne tilbyde var at sy dem, og det er ikke gjort særlig pænt.

jytte
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: ALDRIG MERE (Skoforretning)
Forfatter: 
Dato:  19-06-2001 15:01
Det lyder bestemt ikke godt - jeg tror ikke købeloven vil se positivt på den sag. Jeg synes I skal kontakte forbrugerstyrelsen og snakke med dem om sagen.
Her er deres adresse: http://www.forbrugerstyrelsen.dk/

Måske også forbrugerrådet vil kunne hjælpe: http://www.fbr.dk/
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: ALDRIG MERE (Skoforretning)
Forfatter: 
Dato:  19-06-2001 15:47
Arrgghh........jeg bliver også bare SÅ irriteret over sådan noget.

Min datter er også helt bidt af mærkevarer, og hun spinker og sparer også for at få nogle lækre ting.

Bl.a. en Scott pilotjakke til 1500 kr., som ikke kunne tåle at komme i vaskemaskinen. - Der stod altså ikke noget om at den skulle renses.

Jeg kender også flere, der har været utilfreds med Buffalo støvlerne, netop fordi de revner i syningerne. Det har vi dog været forskånet for - Susannes 2 par har begge holdt i 2 år og har været brugt både i stalden og alle mulige andre steder.

Men prøv at kontakte forbrugerstyrelsen. De må kunne vejlede dig.

BeritH
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: ALDRIG MERE (Skoforretning)
Forfatter: 
Dato:  19-06-2001 16:57
Jeg ringer til dem i morgen tak for rådene

jytte
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: ALDRIG MERE (Skoforretning)
Forfatter: 
Dato:  19-06-2001 18:17
Hej Jytte !

Hvis Varen er købt inden for 1 år SKAL forretningen reparere eller erstatte den hvis i har en bon el. kvittering !

Mvh. Caroline
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: ALDRIG MERE (Skoforretning)
Forfatter: 
Dato:  19-06-2001 18:35
Jepper! Og hvis reperationen ikke er pænt udført, så tag sagen til Forbrugerstyrelsen - for det SKAL den være !!!
Det koster vistnok 80,- kr. at få behandlet sin sag, men det er GODT givet ud i en sag som denne !

Mvh. Tanja B
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: ALDRIG MERE (Skoforretning)
Forfatter: 
Dato:  19-06-2001 21:21
Jeg har kvitteringen, og de har jo prøvet at reparere dem, men jeg prøver nu alligevel forbrugerstyrelsen imorgen.

jytte
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: ALDRIG MERE (Skoforretning)
Forfatter: 
Dato:  20-06-2001 06:58
Bare gå til den Jytte
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: ALDRIG MERE (Skoforretning)
Forfatter: 
Dato:  20-06-2001 10:05
Og fortæl os så lige hvordan det gik ikke :-).

BeritH
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: ALDRIG MERE (Skoforretning)
Forfatter: 
Dato:  20-06-2001 10:53
Så vil jeg tilgengæld fremhæve SkoRingen - selv om de nok er trætte af mig.

Jeg købte sidste år i april/maj et par støvler af mærket "NewShoes" til ca 500kr, de gik i limningen i sålen sådan hen omkring August
Jeg går så i forretningen med støvler og får uden brok et nyt par støvler og en ny kvittering, dette par støvler "dør" så i januar idet sålen revner !
Jamen goddag kære SkoRing - her er støvler og kvittering - og jeg får nye støvler og ny kvittering.

Jeg gemmer stadig sidste kvittering og venter spændt på hvornår jeg skal ned og have nye gratis støvler igen :-)
Jeg må indrømme at det morer mig bare en smule sådan at hente nye støvler med jævne mellemrum.

Charlotte

---Rigtige kvinder rider Frederiksborger (y)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: ALDRIG MERE (Skoforretning)
Forfatter: 
Dato:  20-06-2001 11:08
Jeg har lige talt med en flink dame i forbrugerstyrelsens Hotline.

Jeg kunne klage nu der ville nok gå 8-10 mdr. inden vi kunne få svar. de samler sammen så de har nogle stykker og får så en sagkyndig til at se på det, derfor tager det lang tid.

MEN

Hvis vi bruger støvlerne som de er og de så går i stykker igen samme sted, har vi krav på enten et par nye støvler eller at få pengene igen.

Umiddelbart tror jeg det er det Pernille vælger, selv om den "dame"#¤## kunne trænge til en afklapsning, så alt bliver gemt også kasen de har sendt støvlerne retur i. Da hun for det meste går i lange bukser kan ingen se at syningen er lidt skæv.

jytte
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: ALDRIG MERE (Skoforretning)
Forfatter: 
Dato:  20-06-2001 14:27
Hej Jytte !

Hvad med selv at kontakte Buffalo ? Ved ikke om det hjælper, men måske et forsøg værd...?

Mvh. Caroline
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: ALDRIG MERE (Skoforretning)
Forfatter: 
Dato:  21-06-2001 09:08
Ja, men nu er det jo spansk !!!, jeg kan ikke en stavelse på spansk, men hvis jeg kunne finde ud af hvem som var grossist, så ville jeg 100% ringe og spørge om det var deres firmas normale politik.

Så hvis noge ved hvem som er grossist, så vil jeg gerne vide det.

Jeg vil prøve at spørge i nogle forretninger og se om de vil fortælle mig det, men det vil de vel ikke, øv.

jytte
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider