Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Per Gjeding, Aktiv Form
Forfatter: 
Dato:  14-05-2012 13:50

Hej!

 

Er der nogen, der kan komme med erfaringer, gode som dårlige, om Per Gjeding, hans firma Aktiv Form og de behandlingsmetoder, de bruger? De bruger nogle øvelser, der kaldes PAS øvelser, nogen der ved om andre behandler ud fra disse? Jeg læste om ham i Ridehesten og tænkte, at det måske var værd at prøve. Jeg døjer med dårlig lænd/hofte/bækken og efter 2 år i sundhedssystemet, er der stadig ingen med et bud på diagnose. Dog, har jeg selv ressoneret, kan det stamme fra et alvorligt hovedtraume for 3 år siden.

Nogen der kan hjælpe?

 

Hilsen Louise


Min smukke palomino frederiksborg

Barbie

- også kaldet "Den gule Djævel"...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Per.....
Forfatter: 
Dato:  15-05-2012 06:50

Hej Louise

 

Kender et par stykker der har afprøvet hans behandling- alle med godt resultat.

 

han gæster vidst jævnligt sjælland, mener det er omkring Tåstrup de modtog deres behandling.

 

 

Så go for it !

 

 

Karina


0
0
Svar på denne tråd
 
 nkdfgeritwr
Forfatter: 
Dato:  15-05-2012 12:25

Hej Louise.

 

Har du overvejet at prøve en osteopat? De har en lidt anden tilgang til kroppen, end fx. læger og fysioterapeuter. De ser på hele kroppen, om det fx. hænger sammen med de indre organer, eller stammer fra et andet sted i bevægeapperatet.

Min svoger har egen klinik, og har utrolig gode resultater... Han er både fysioterapeut og osteopat.

 

http://lifeismotion.dk/

 

Pøj pøj med det.

 

:-) Hilsen Katrine.

 

 





Løsdrift, enge og ridebane


tæt på skov ved Ringsted, 650,- md.


22584476



Undervisning og træning tilbydes.


www.katrinemogensen.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  15-05-2012 16:32

Karina: Jeg må prøve det så. Der er nogle patient-historier på deres hjemmeside, men de er (selvfølgelig) alle sammen meget positive.

 

Katrine: Jeg har gået i 3/4 år hos en dygtig osteopat, som til sidst opgav mig...


Min smukke palomino frederiksborg

Barbie

- også kaldet "Den gule Djævel"...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Per er
Forfatter: 
Dato:  15-05-2012 19:15

intet mindre end fantastisk. så skynd dig hvis du vil være rask/ fungere uden smerter.

 

Gitte


GB-Dressage APS tilbyder: tilridning, undervisning, komission, opstaldning og salg af dressurheste på alle niveauer. I lækre nye faciliteter.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kender også
Forfatter: 
Dato:  15-05-2012 20:11

en håndfuld, som har gået hos ham eller en af hans kollegaer.

Alle med succes.

 

Jeg har tit tænkt at NU skulle jeg prøve ham. -Det ville være virkelig lækkert, hvis jeg kunne få helt styr på min ryg igen!

 

 


Mvh. Tine


Klipning tilbydes i Køge området: www.hesteklip.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Til lousie
Forfatter: 
Dato:  15-05-2012 20:40

Jeg går ved aktiv form og har gjordt det i 3 år og er kommet meget langt.

Det min ryg/ muskler det er galt med.

Har og står lidt i samme hvor der ikke er en diagnose.

Men kan kun sige at det er den nål i hø stakken man har led efter og jeg har fundet ved aktiv form.

 

 

Vh jena


skive til mig hvis der er spørgsmål til dressurkursus.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Per Gjeding
Forfatter: 
Dato:  16-05-2012 10:34
Jeg har været hos Per en enkelt gang sidste år, og jeg må indrømme at han er lidt for hokus pokus efter min mening.. Jeg fik intet ud af det (havde bækkenløsning), andet end en noget lettere tegnebog.:-/

Til gengæld bruger min svigermor ham fast en gang om mdr, og har gjort det i et par år nu. Han er hendes "guru", og for hende der virker det altså! Min svigerinde har også brugt ham til min lille niece, der havde flere problemer og været igennem diverse undersøgelser på sygehuset, for at blive udredt. Der var han altså helt fantastisk - så et eller andet kan han da.;-)

Han er i Aalborg en gang om mdr, men lige pt er det vist en der hedder Kim, der har Aa.
Har jeg ladet mig fortælle af min svigermor.;-)

Pøj pøj med det, som jeg ser det kan det ikke skade at prøve Per.:-)

 

Mvh. Lea

 

 

 

A smile is the light in the window of your face, that tells people your heart is at home.<3

 

 

Børn er som ideer - ens egne er de bedste.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hokus pokus
Forfatter: 
Dato:  16-05-2012 11:11

Jeg har lidt samme holdning som Lea - at han er lidt hokus pokus, og at tingene går i lidt for højt tempo hos ham.

Min mand var nede hos ham 3-4 gange for at se om han kunne hjælpe med de to discusprolabser han havde fået konstateret....

De øvelser han fik var fine nok, men hjalp ham ikke rigtigt - men det der undrede mig meget var at Per uden tøven sagde at min mand var rask og han ingen disusprolabser havde - og at de to læger der uafhængigt af hinanden havde konkluderet det ikke havde ret....

Min mand er endt med at træne hos en fysioterapeut er er nu helt fri for smerter...

 

Men prøv Per - han har jo hjulpet rigtig mange - så det er da bare at bestille en tid.

 

/Mette


0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  16-05-2012 11:51

Jeg vil anbefale at have de kritiske øjne på når du besøger ham. Der skal ikke herske tvivl om at Per muligvis kan nogen gode ting i forhold til at skabe balance i kroppen og derfor rykke folk et stykke.

 

Men når det så er sagt er han ikke sundhedsfagligt uddannet, og har en rigtig slem tildens til at tale meget grimt om alle andre sundhedsfaglige - lige fra læger, osteopater, fysioterapeuter mv., hvor han slår alle over en kam. Så personligt ville jeg tage tingene med et gram salt og mærke efter om det virkelig virker eller ej.

 

Per er en hammer dygtig sælger. Og han sælger sit produkt godt. Men en ikke uddannet der tager 1200 for første konsultation og derefter 600, og så oven i købet for folk bildt ind at de skal fortsætte i flere år..hmmm..ja, det ville jeg nok springe over.

 

Men det er bare min holdning ( som fysioterapeut..hehe..så man er vel lidt farvet ;) )

 


Mvh Anja


Der findes kun få mennesker der ved alting, men mange som ved alting bedre.

Johannes Hohlenberg




0
0
Svar på denne tråd
 
 aktiv form
Forfatter: 
Dato:  17-05-2012 18:49
Jeg går hos Pers svigersøn Kim hos aktiv form i Taastrup. Han får mine varmeste anbefalinger. Ud over at min ryg ikke bøvler mere så er min allergi også forsvundet og mit knæ gør ikke ondt mere.

Om det virker eller ej tror jeg afhænger af om man laver sine øvelser.

VH Karin


"Der er ingen situation, der ikke kan ændres"

Desmond Tutu





0
0
Svar på denne tråd
 
 karinhe
Forfatter: 
Dato:  22-05-2012 10:26

Ren nysgerrighed: hvordan har de/Kim fjernet din allergi???

 

Ryg+ knæ kan jeg bedre forholde mig til.

 

 

 

Karina


0
0
Svar på denne tråd
 
 Allergi
Forfatter: 
Dato:  23-05-2012 13:45

Karina; de siger at allergi kommer fordi man har låsninger/skævheder omkring 2. nakkehvirvel og derfor kan kroppen ikke renses ud, det gir ophobinger af affaldsstoffer og det gir allergi. Det sjove er at min hest kom til skade med sin nakke for nogle år siden og da hun var hos HC Mathiesen for at få rettet nakken spurgte han om hun var snottet for det oplevede han tit hos heste med skævheder i nakken.

 

VH Karin



"Der er ingen situation, der ikke kan ændres"

Desmond Tutu





0
0
Svar på denne tråd
 
 wau....
Forfatter: 
Dato:  24-05-2012 10:20

det havde jeg aldrig hørt- så tak for den info.

 

 

karina


0
0
Svar på denne tråd
 
 meget mærklig mand
Forfatter: 
Dato:  13-07-2012 09:46

på den surealistiske måde.

 

Min datter på 13 går hos Per, hun er dressur rytter. Min datter har ALTID døjet med dårlige skuldre knæ og ankler, men efter hendes første lektion hos hendes træner sendte han hende til Per ..og det var HELT VILDT !! visuelt skete der der at han fik rettet hendes "krumme tæer helt ud" og hendes rygsøjle der altid har siddet sådan "ude på ryggen" forsvandt ind i ryggen så man ike længere kunne se den... hvis andre havde sagt det ville jeg ikke have troet det men jeg så det ske med mine egne øjne. Min datter har stort set været smertefri siden og har nu ingen problemer med at få sine skuldre tilbage under ridning, hendes slappe ledbånd i anklerne der gør at hun let vrikker om er heller ikke noget problem længere..for os har han været intet mindre end et mirakkel !

0
0
Svar på denne tråd
 
 PER GJEDING er super dygtig!!
Forfatter: 
Dato:  19-01-2014 21:34

Kære brugere

 

først vil jeg sige til alle fra dette forum, der er ikke noget som hedder mirakelkur over det som Per og kim kan og gør.

De kan simpelthen bare noget som ingen andre kan. For det første lytter de til hvad man forklarer dem, og taler IKKE hen over hovedet på en ligesom praktiserende læger har tendenser til.

det man skal være klar over angående PAS er at Per/Kim hjælper en igang. Derefter skal man lave sine øvelser hver eneste gang, da det er byggestenene for behandlingerne. (Jeg har selv oplevet at få sat rygraden sat på plads og rettet tærene ud som omtalt højere oppe i dette forum).

det er i de fleste tilfælde ikke noget hvor symptomer forsvinder som dug for sol men der kan ikke herske nogen som helst tvivl om at

de gør det korrekte for kroppens eget system. Jeg vil anbefale ALLE med de mindste småskavanker at søge til aktiv form og lade dem dem kigge på problemerne. Til dig højere oppe i forummet med din mand med 2 prolapser vil jeg sige: Man skulle måske vise lidt tålmodighed for behandlingen/øvelserne. jeg har selv haft 3 prolapser i min tid og jeg er kun 31 år. Det har Per fået fuldstændig styr på. Det tog nogle måneder men nu er jeg på vej mod en form som dengang jeg var 20 år.

Det med at de sku ha gramset/kysset er noget værre fis at fyre af, de taler kropssprog og det kræver nogen gange berøring af huden for at få musklerne til at reagere.

 

Sagt en sidste gang de er FANTASTISK dygtige og sympatiske.

de viser en omsorg som virkelig må være beundringsværdig

for mange andre kvaksalvere i det danske sundhedssystem.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Louise
Forfatter: 
Dato:  20-01-2014 23:12

Hej Louise

 

som du spørg øverst oppe på siden ang hovedtraume.

Så synes jeg du skulle kontakte aktiv form, de kan helt sikkert hjælpe dig af med dine problemer.

 

vh Bo

0
0
Svar på denne tråd
 
 Anonyme anbefalinger
Forfatter: 
Dato:  21-01-2014 08:21

Hej Bo, det virker ikke specielt salgsfremmende at du "anonymt" kommer ind i en næsten 1,5 årig gammel tråd og forsvarer "dem/dig" det får straks mig til at tænke du har aktier i sagen... :)


Med venlig hilsen

Karen

 

Negle laves af proffesionel veluddannet negletekniker i Randers

bla. Dk mester og worldcup vinder i nailart 2010

www.negle-nu.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ingen aktiver
Forfatter: 
Dato:  11-04-2017 21:51

Jeg har ikke aktiver i det på nogen måde.

Men Per er den eneste i verden som kan det han kan.

han er en ener og har reddet mit liv, jeg var i stærke smerter efter 2 operationer efter diskusprolaps og det er udelukkende hans skyld at jeg stadig er på arbejdsmarkedet. Tro mig han er en ener??

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider