Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Rideskoler/-klubber i Varde og om
Forfatter: 
Dato:  27-02-2012 13:09

Hej,

 

Jeg vil høre, om I har nogen erfaringer med rideskoler/-klubber i Varde og omegnen af Varde? Er der én I kan anbefale?

 

Jeg har ikke selv hest, så det skal være et sted, hvor man kan låne en hest. Udover det er jeg dressurrytter

 

Den eneste rideskole jeg kender til er Vestjysk Rideklub. Jeg har hørt, at det er et snobbet sted, men har aldrig selv været der, så vil gerne høre jeres erfaringer

 

På forhånd tak

/Tina

0
0
Svar på denne tråd
 
 dadada...
Forfatter: 
Dato:  27-02-2012 13:22

Er alle rideklubber ikke snobben i "nognes" øjne!?!

 

Jeg må sige, jeg have min ny hest med inde og ride i varde rideklub her i weekenden, har ikke redet der inde før, kender ingen, kun en enkelt veninde!

 

Jeg var meget positiv overrasket, alle dem jeg mødte var rigtig søde, så jeg begynder at køre der ind for at ride i ny og næ, jeg syntes det var rigtig hyggeligt! Og så mødte jeg sørme en gammle veninde, super hyggeligt!! :-)

 

 


 

 

Det at leve, er livet...

Livet er det, at leve...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Til laiseee
Forfatter: 
Dato:  27-02-2012 13:41

Tak for dit svar.

 

Med Varde Rideklub mener du så Vestjysk Rideklub? Altså den som ligger nær banegården i Varde?

0
0
Svar på denne tråd
 
 dadada...
Forfatter: 
Dato:  27-02-2012 19:17

Ja lige præsis :-)


 

 

Det at leve, er livet...

Livet er det, at leve...

0
0
Svar på denne tråd
 
 VJR...
Forfatter: 
Dato:  03-03-2012 08:38

...opfatter jeg nu ikke som snobbet. Jeg kender intet til elevskolen, men har haft min gamle hoppe opstaldet på stedet - og bruger stadig ridehuset derude.

 

Det er nok meget, hvad man gør det til. ;) Duer VJR ikke, skal du nok til Esbjerg eller Tjæreborg. Det er muligt, at Sig også har elevundervisning, men de er vist ikke under DRF (hvis det da er et krav?)


Mette (Fjolle)


Det Gule Helvede

...Det er ligesom i trafikken - man skal uden om de gule kegler...

...Rigtige bekymringer starter med Dansk Varmblod...

0
0
Svar på denne tråd
 
 VJR...
Forfatter: 
Dato:  03-03-2012 14:17

Nu er det godt nok nogle år siden jeg sidst har været der, men har aldrig opfattet det som snobbet i de 10 år jeg kom der.

 

Er det elevundervisning, eller skal det være et sted hvor du privat kan finde en part. For hvis det er det sidste, så er der en del private stalde i Varde og omegn. Jeg er godt nok aldrig kommet på dem, så kender dem ikke, men det er der nok andre der gør.

 

Hilsen Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider