Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Valg af mobil...hjælp søges
Forfatter: 
Dato:  03-03-2012 16:10

Hejsa

 

Jeg har nu endelig besluttet mig for at gøre som 'resten' af Danmarks befoklning og købe en smartphone eller, hvilke andre navne de går under. Jeg er "kun" 26 år, men har (haft) den største mistro til at de kan holde til en dagligdag ved hesten

 

Jeg er kommet frem til følgende 3 mobiler:

 

Nokia Lumia 800

Samsung Galaxy W

Sony Ericsson Arc S

 

Nogle som har en af disse, og kan skrive hvad de synes?

Eller andre anbefalinger?

 

Den skal være meget brugervenlig, da min "oldsag" af en mobil ikke engang har touch, men gammelt tastatur

 

Tak for hjælpen

Helene

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nokia Lumia 800
Forfatter: 
Dato:  03-03-2012 16:15

Jeg har lige købt en Nokia Lumia 800, jeg kom fra en Nokia 2630, så også et kæmpe spring fra oldtiden til fremtiden. Men det går rimeligt med at finde alting på den. Det er egentligt den første jeg overhovedet har overvejet at købe.


Mvh. Charlotte


Züchten heißt denken in Generationen


Sælges:


Lille allround-vallak


Super dressurhingsteføl

0
0
Svar på denne tråd
 
 ffffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  03-03-2012 16:22

Jeg vil anbefale dig touch telefonen HTC Wildfire. Jeg er rigtig glad for den telefon. Og jeg som tænkte "ad touch". Men den har virkelig været dét værd og jeg savner slet ikke min gamle klaptelefon alligevel :D


"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider