Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hvilken trense er det??
Forfatter: 
Dato:  24-09-2005 17:06
Hejsa Jeg søger en trense som minder om Kieffers Ulla Salzgeber. Altså med guld eller søv pipe i pande-/næsebånd. Trensen jeg søger har et meget bredere næsebånd som er mere "fladt" i det end ovennævnte model og så har den ikke rigtig noget "kendt" mærke (altså som Kieffer, Stübben osv) Det er ikke en Riders Company og Tophorse trenserne har jeg også kigget igennem. Er der mon nogen som har en ide om hvad det er for en trense jeg snakker om??? Jeg har set et billede på en præsentation her på HN hvor en hest har lige præcis den trense på jeg snakker om, men ikke om jeg kan komme i tanke om hvilken??? ?:-) Tanja
0
0
Svar på denne tråd

Er det den her
Forfatter: 
Dato:  24-09-2005 22:12
fra Tika?? Trense Den har i hvert fald guldpipe. De har også Denne som fås både med sølv- og guldpipe. Linda.
Mange ting sælges - se mine annoncer på MP, eller se i min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

har den tilbagetræk
Forfatter: 
Dato:  24-09-2005 23:00
eller ej ? for hvis ikke så tror jeg at jeg ved hvilken model det er. kan det passe det er et no name billigt hovedtøj ?
0
0
Svar på denne tråd

Lilar + Gibben
Forfatter: 
Dato:  25-09-2005 09:36
Nej det ikke den fra Tika - næsebåndet er meget bredere og mere fladt i det. Gibben: Ja det kan sagtens passe at det er no name, men prisen kender jeg ikke, så jeg kna ikke lige sige om det er billigt :-)
0
0
Svar på denne tråd

så er det
Forfatter: 
Dato:  25-09-2005 11:40
ikke den jeg tænker på. for den er godt nok flad i næsebåndet og har guldpiping men den er ikke bredere end den fra tika
0
0
Svar på denne tråd

Måske??
Forfatter: 
Dato:  25-09-2005 11:46
Du ligger ikke inde med et billede af den??? Eller ved hvor på nettet jeg kan finde et, så jeg kan se om det er den??
0
0
Svar på denne tråd

Den har jeg lige købt...
Forfatter: 
Dato:  25-09-2005 12:34
Det er en kopi af Ulla Salzgeber, og kan fåes med sølv- og guldpiping på pandebånd og næsebånd. Næsebåndet med tilbagetræk er brede end det på U.S'en. Læderet er lige så blødt som Kieffers læder. Og det er fra Capriati, og koster 499.95 kr ;-D Jeg har købt mit i Alt til Dyr i Malling syd for Århus, hvor de skaffede det hjem til mig fra fabrikaten. MVH charlotte
0
0
Svar på denne tråd

charlotte
Forfatter: 
Dato:  25-09-2005 18:58
jeg tror ikke det er den. For den er mindst lige så tyk i næsebåndet som den fra tika den jeg tænker på er denne: man kan dog ikke rigtigt se næsebåndet men jeg har haft den hjemme og det er nogenlunde bredt og uden tilbagetræk
0
0
Svar på denne tråd

heller ikke
Forfatter: 
Dato:  26-09-2005 11:06
Nej det er heller ikke den... Næsebåndet er nok ca 5 cm bredt. Og i stedet for at guld pipen ligger oven på og nedenunder næsebåndet er det ligesom at det ligger i næsebåndet og at der så ovenover og nedeunder igen er sort - ØH - var der nogen der forstod hvad jeg mente ;-D
0
0
Svar på denne tråd

så ved jeg hvad du taler om
Forfatter: 
Dato:  26-09-2005 11:48
Det er en kopi-kentaur trense. Næsebåndet er bredt men alligevel lidt fladt, og der to guldstriber i næsebåndet ikke sandt ? samt tilbagetræk. jo det må næsten være den. De er ikke til at få mere desværre. Men hvis du skal bruge str. pony kender jeg et sted hvor der hænger 2 stk til salg. De blev solgt for over et år siden af eldorado og var ikke en Kentaur kvalitet, det var en efterligning hvor kentaurs mærke stod på. Den kostede ca 500kr.
0
0
Svar på denne tråd

Jamen det ER min capriati I snakker om...
Forfatter: 
Dato:  26-09-2005 13:46
For den jeg så i butikken var en Kentauer, men den havde butikken så kun i størrelse cob. Så bestilte de den hjem i str. full, og så var den altså fra Capriati, men i samme kvalitet og udsenede m.m. ;-D TCH jeg forstår godt hvad du mener, det er nemlig rigtigt at pipingen er lagt ned i læderet, og så at der er en lille "læderkant" efter pipingen. De fleste andre U.S lookalike er nogle, hvor pipigen lige som er den afsluttende kant. Jeg forsøger lige at tage mit digicam med i stalden i dag, så skal jeg nok smide det her ind. MVh charlotte
0
0
Svar på denne tråd

juhuu endelig
Forfatter: 
Dato:  26-09-2005 13:53
tror jeg at jeg har fundet frem til den :-) Men øv at de ikke fås mere, desværre så skal jeg bruge en i str full - men tak for tilbuddet :-) Cahrlotte (Morgan): Glæder mig til at se billedet, om det lige netop er den!
0
0
Svar på denne tråd

Så er der billeder...
Forfatter: 
Dato:  26-09-2005 17:33
Her er et nærbillede af næsebådnet: Og her er hele hovedtøjet: Det er som sagt rigtigt, at Kentauer ikke laver dem mere - men så vidt jeg kunne se og føle mig frem til, så er kvaliteten den samme i capriatien. MVH Charlotte
0
0
Svar på denne tråd

Ellers...
Forfatter: 
Dato:  26-09-2005 18:50
...kan det være én Hööks havde på et tidspunkt. Den var forholdsvis smal i remmene og egentlig ret flot. Kostede vist 400,- ...og er naturligvis meget udsolgt >:-(
-¤-

Med venlig hilsen
Pauillacine

0
0
Svar på denne tråd

det er ikke den jeg tænker på
Forfatter: 
Dato:  26-09-2005 20:50
hvis det er den charlotte viser frem. den kentaur jeg tænker på havde guldstregerne lagt ned midt i næsebåndet og ikke som kanter som charlottes.
0
0
Svar på denne tråd

Charlotte
Forfatter: 
Dato:  27-09-2005 09:49
Desværre det er heller ikke den :-( Gibben: Du er inde på det helt rigtige :-) hm.. det bliver vidst lidt en detektiv opgave det her
0
0
Svar på denne tråd

Næææ her troede jeg lige...
Forfatter: 
Dato:  27-09-2005 09:56
at jeg var den nye Sherlocks Holms ;-D TCH du må på jagt igen - og gennemstøve de forskellige præsentationer, så du kan finde "din" trense ;-D Held og lykke med "jagten på den forsvundne trense". MVH Charlotte
0
0
Svar på denne tråd

TCH...
Forfatter: 
Dato:  27-09-2005 19:34
prøv evt. at ringe til eldorado og spør dem i rideafdelingen. De har en konsulent som kører rundt og hun ved nogenlunde hvad der hænger i de forskellige butikker. Hvis du siger trensen var en kentaur kopi med kentaur mærke på trensen så ved de hvad du taler om ;)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider