Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

At drømme om nyt udstyr...hva' drømmer du o
Forfatter: 
Dato:  15-09-2005 23:41
Hejsa

Jeg synes det ku være sjovt at høre, hvad i går og drømmer om af nyt rideudstyr.

Jeg ved ikke hva' det er med mig, men jo ældre jeg bliver, jo mere udstyr må jeg bare eje til luksusdyret. Det er altså begrænset hvad man kan bruge på én hest af dækkener, underlag, gamacher o.s.v. de andre bruger såmænd kun en grime, de laver ikke andet end at gå på fold!

Men lige nu drømmer jeg om:

-4 styks Professional Choise dressurgamacher i sorte, str. full

-Sort, tykt, lækkert dressurunderlag med guld-piping og ZAFIR broderet på begge sider med guld! Det skal være kvaliteten over Eskadron, alt andet krøller og ligner l... under min sadel -luksus, tak

-Matchende sort uldridedækken i 100% tyk, lækker uld, med guldkant og -broderi.

-O.S. Lædergrime, sort, skal bruges til stævnegrime.

-Bucas dressurgjord med påsyet lammeskind, hvis de fåes med 3 spænder i hver side ku det være dejligt men ellers må jeg jo nøjes med to.

-Rambo Original overgangsdækken, både uden for og med 200 g. foring, sådan at han kan være velklædt hele sæsonen.

-Stævneunderlag fra www.Reitsport.de hvor man selv bestemmer farve, kant og piping, Zafirs skal være med sort kant og guldpiping samt selvf navn broderet på.

Hvad ønsker i andre jer?

Jeg rider for min egen glædes skyld -og andres mening om vores formåen skal ikke tage glæden fra mig!!!

0
0
Svar på denne tråd

ikke rigtig noget
Forfatter: 
Dato:  15-09-2005 23:51
hvis der er noget jeg VIRKELIG ønsker mig eller har lyst til at hesten skal have, så køber jeg det ;)

Det har resulteret i en MASSE udstyr der desværre alt for sjældent bliver brugt. :D

0
0
Svar på denne tråd

Ny trense
Forfatter: 
Dato:  16-09-2005 07:22
En ny rundsyet trense fra OS....
Et Anky underlag....
Et par nye ridestøvler....

En ny sadel Stübben Scandica....

Ja, og så en masse dejlige ting jeg ikkke kan undvære :-D

mvh
Julle
0
0
Svar på denne tråd

Ikke det
Forfatter: 
Dato:  16-09-2005 08:07
Helt store, men en ting jeg godt kunne tænke mig, er en helt ny Passier Optimum bygget specielt til min hest, men jeg har lige fået en ny Stübben Tristan, så jeg overlever nok lidt. Jeg kan jo spare sammen til en Passier, imens jeg slider den anden op :-D...

Nåh jo, et par nye ridestøvler ville ikke være af vejen, men der går nok ikke så længe med dem..

Lev imens du gør det
elsk imens du tør det
0
0
Svar på denne tråd

Hehe, ja hesten først:-)
Forfatter: 
Dato:  16-09-2005 12:28
Ja altså først skal jeg jo lige have hesten i hus.
Men indtil videre ønsker jeg mig, læderridestøvler der både passer til mine "moderat" store lægge og ikke sjosker om anklerne! Og en ridehjelm med ventilations huller ville heller ikke være helt af vejen!
Det er vist indtil videre det. Men havde jeg haft en hest, havde ønskelisten nok været en del længere ;-D
MVH Signe
0
0
Svar på denne tråd

Jeg drømmer om...
Forfatter: 
Dato:  16-09-2005 12:57
... en anden sadel til Frikke. Hun går med en Wintec stofsadel, og den er altså ved at være slidt op. Den er hverken pæn eller god at sidde i længere.

Det er det eneste jeg savner mht. rideudstyr.

Men når vi snakker kørsel, så er det en anden sag :)

Jeg drømmer om en marathonvogn - og den drøm ser ud til at gå i opfyldelse.
Jeg drømmer også om en pænere sele - den drøm går IKKE i opfyldelse foreløbig.

Åh jo - og så kunne jeg godt tænke mig sådan en rigtig handy lille elklipper.

Hilsen Sif

0
0
Svar på denne tråd

En Isabell..
Forfatter: 
Dato:  16-09-2005 19:46
Werth sadel med udskiftelig kopjern så er jeg lykkelig og hvis det ikke kan lade sig gøre, så en frieser..

Ellers har jeg vist ikke brug for noget, min mor siger jeg kunne starte en hel rideskole og der vil stadig være noget der ikke bliver brugt 8-)

Ytringsfrihed er ikke lig med ytringspligt ;-)
0
0
Svar på denne tråd

hephey
Forfatter: 
Dato:  17-09-2005 08:14
min drøm:

Sorte læder gamacher str. full
Ulddækken
Vinterdækken
Fleece
Underlag med navn broderet på
spring sadel der passer til min hest

Elsk din hest uanset stamtavle og race..... den er den bedste alligevel... {>

Mango og Surprise uanset hvad der sker vil i altid være nogle vindere for mig..... Elsker jer ;-D
0
0
Svar på denne tråd

laaang liste
Forfatter: 
Dato:  17-09-2005 09:02
først og fremmest en saddel da den jeg har nu har rundet de 20 år og er nu som en bonet brædt at sidde på.
der efter:

Læder ridestøvler med lynlås
rundsyet kifer trense
Rundsyet kandar
forskællige underlag
dækkner, både stald, vinter, overgang og regndækken
Spring sadel, kifer IN
Nye strigler, matchene farver selvfølgelig
Kentauer gemacher
Kentauer spring gjord

jeg kunne entenlig blive ved, det meste af det har jeg entanlig, men noget nyt drømmer jeg nu stadig om.

Mvh Heidi & Kæmpe dyret Sandro.
Hvem sagde det ikke var størelsen det kom an på?

Medlem af D.Å.H.M
0
0
Svar på denne tråd

Uh.... min nye sorte hest
Forfatter: 
Dato:  17-09-2005 09:07
Ønsker sig, en ny trense rundsyet med hvidt næse/og pandebånd i god kvalitet.

Batte ønsker sig bare et pandebånd der er hvidt

Et bucas dækken caremel med flece str. 125cm

Et par G-boots med ca 200 og 240 gram

2 par karlslund boots 180 og 240 gram

Bucas lammeskind dressur gjord str 45 cm i sort

Regn dækken fra Karlslund i sort str. 125cm

Og en ny ridehjælm den gamle model Jacson til mig samt en Sonneriter vinterjakke i sort og en flece jakke af en art til at ride stævner i...

Venlig Hilsen

Line K. Jeppesen

Nordsjælland
0
0
Svar på denne tråd

MASSER af ønsker
Forfatter: 
Dato:  17-09-2005 15:56
Jeg vil blot nævne nogle få ting, for jeg ønsker mig så meget at jeg ville fylde serveren ved at skrive det hele LOL

- Dressur-læderridestøvler, specialsyede.
- Eskadron Premium Collection: Grime, fleecedækken osv.
- Eskadron hingstekæde.
- Kieffer striglekasse.
- Fleck Balancepisk.
- Pikeur ridebukser (gerne fløjl).
- Kieffer trense: enten Madonna, Mercedes eller Suleika.
- Golden Stripe uldtæppe (original).

Linda.
Masser af billigt udstyr - HER
0
0
Svar på denne tråd

Hoppedyret
Forfatter: 
Dato:  25-09-2005 13:10
hun har hvad hun skal bruge... og en hel del til ;-) Jeg har tit i hesteblade set en sort trense med hvid syning - sådan en kunne jeg godt tænke mig... Nogen der ved hvor man kan købe dem? Send mig venligst en mail hvis du ved det: nokke@nokke.dk :-)

Jannie
Webdesign og grafisk arbejde!

3 ÅRS VALLAK & KAT. II SPRINGPONY SÆLGES - SE MIN PRÆSENTATION

0
0
Svar på denne tråd

Ønsker
Forfatter: 
Dato:  26-09-2005 10:43
Jeg tror at de ting jeg ønsker mest af udstyr er: Rambo vinter dækken Rambo regndækken Passier optimum dressursadel (billede af smiley der savler...) Hilsen Christina
Smil, det varmer... B-)

Rid på det bedste, rid Frederiksborg.
0
0
Svar på denne tråd

Mange ønsker her..
Forfatter: 
Dato:  27-09-2005 11:20
Men skulle nu først fremmest have hesten i hus, ellers giver det jo ikke mening. Men af udstyr kunne jeg godt tænke mig: - Albion el. prestige dressursadel - kieffer Mercedes hovedtøj - proff. choise el. eskadrob dressurgamascher - isabell werth dressurunderlag i sort med guldkant - Stübben lædergrime, sort - uldækken, sort m. guldkant - Rambo vinter- og regndækken - Bucas gjord m. lammeskind - Bandager i sort og brun - bucas transportgamascher i sort - golden stripe uldtæppe - STOR striglekasse til alle striglerne hmm...tror jeg kunne blive ved, men det er hvertfald størstedelen af de ting jeg ønsker mig til min kommende hest i fremtiden!!
MVH Sandra

Faber est suae quisque fortunae. Enhver er sin egen lykkes smed
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider