Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

extensions - hvor og hvilke?
Forfatter: 
Dato:  15-02-2012 16:26

Goddag de damer :)

Det er sådan at jeg rigtig gerne vil have extesions igen - men som ikke er de der klips man skal stå og sætte i hver dag, set er simpelthel for tidskrævende

spørgmålet er jo så bare hvilke skal jeg have lavet. jeg kender til tape, sy, og ringe. men jeg ved bare ikke hvad der er bedst?

og kender i en god frisør i jylland som kan finde ud af at arbejde med extensions? (det er stort set ligegyldigt hvor i jylland) (og evt en som har en hjemmeside hvor jeg kan tjekke priser og lign.)

...........iSE & BERLIOZ.

Hále Bob & Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har en
Forfatter: 
Dato:  15-02-2012 17:32

bekendt der laver extensions. Hun er rigtig dygtig og er uddannet i det. Hun har dog ikke en hjemmeside, men en Trendsales profil: Touren :-)

Mvh Renée H

0
0
Svar på denne tråd

øøøhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  16-02-2012 19:53

jeg har fået lavet extensions optil flere gange

bådet syet på flettet på

jeg få mit lavet på vesterbro

hos afrikanerne

ingen bestillingstid

jov hvis du ska have det flettet på for det tar optil 7 timer

jeg få mit syet på 3 baner pris 1200

og det holder optil 2 mabye 3md

og jeg er så glad for det hvergang

jeg korser mig nå jeg høre hvad folk betaler

for det andre steder

og hverken hår eller måden det er lavet er pæner end mit

der findes intet vigtigere end at leve

at eksistere er blot at være

0
0
Svar på denne tråd

Extensions
Forfatter: 
Dato:  17-02-2012 00:05

Bettemis: Hvad er deres hår lavet af siden de kan gøre det så billigt?

Hilsen Ann Katrin

-Med Landes Carni

0
0
Svar på denne tråd

Og hvorfor
Forfatter: 
Dato:  18-02-2012 09:55

Staver du pludselig så underligt??

Jeg har i gennem tre år fået extentions sat i med tape on/off metoden. Prøvede en enkelt gang flettemetoden men det var både grimt og sværere at arbejde med.

Mit bedste råd er at gå til en ordentlig frisør og få det lavet med en metode som man når frem til efter en snak med frisøren vil være den bedste.

Desværre er der ikke ret mange frisører tilbage der gør det fordi de bliver udkonkurreret af alle de der Trendsales "jeg har taget et kursus" piger, der kan gøre det til 1/3 af prisen. Men der ER forskel, der er forskel både i forhold til viden om hår og i forhold til hjælp hvis noget går galt.

Min tidligere frisør fik sine flettet i hos en afrikaner og det kunne kun gå for langsomt med at få dem ud igen.

Men hvis man er ligeglad med at det lyser langt væk af extentions så skal man da bare få det gjort billigt.. Da jeg fik taget mine ud kom det bag på alle på mit arbejde at det var extentions. Så ved man da at det er lavet ordentligt.

VH,

MaggieMay

"Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden"..

"Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
0
0
Svar på denne tråd

jøsses jøsses
Forfatter: 
Dato:  18-02-2012 10:52

maggiemay

øøhhh jeg kender en del

og er altid travlt derinde

hos afrikanerene på vesterbro

så øøhhh de må jo gøre det godt

og de er ret rapse på deres hænder og

nok ikk nogle hvide mennsker der kender måde det gørs på bedre

og NEJ det ikk grimt lavet og det er rigtigt hår du får på

tror det kaldes human hair

og du kan jo betale dig til flere forskellige typer hår

mit ser altide godt ud og de kanon dygtige

0
0
Svar på denne tråd

Bettemis
Forfatter: 
Dato:  18-02-2012 13:16

Nu kan du jo kun svare for dig selv ligesom jeg også kun kan svare for mig selv.

Og JEG synes ikke at det afrikanerfrisørerne laver er ret pænt og JEG synes at flettemetoden er dårlig. Så er jeg da i øvrigt ligeglad med om hvor vidt de har travlt derinde eller ej. Det har de da garanteret for folk vil jo gerne have det så billigt som muligt.

VH,

MaggieMay

"Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden"..

"Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
0
0
Svar på denne tråd

øøøhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  18-02-2012 16:05

hvis man ikke har andet at bruge sine penge til

så det da fint nok

jeg har en rideveninde i stalden

hun tar ind til djarling og betaler mellem 4 og 5000

for påsat hår og det er ikke pænere end mit

så kan godt forstå at de har gang i foretningen med de beløb

0
0
Svar på denne tråd

Det synes hun måske
Forfatter: 
Dato:  18-02-2012 19:16

at det er - pænere altså...

Det er jo komplet meningsløst at vi sidder her og kommer med eksempler på hvorfor vi hver især har ret..

Du har dine erfaringer og dem giver du videre og det samme for mig.. Uanset hvad modparten så end har at sige kan det jo ikke ændre på disse divergerende erfaringer..

VH,

MaggieMay

0
0
Svar på denne tråd

1½2345678
Forfatter: 
Dato:  18-02-2012 20:21

for mig hænger kvalitet oftes sammen med pris - og det er indefor rigtig mange ting. og det er bare hvad jeg har oplevet indefor alt. men nu er jeg også blevet super kræsen de seneste år

..... .................iSE.

0
0
Svar på denne tråd

jeg troede...
Forfatter: 
Dato:  18-02-2012 20:45

at det var til hesten....

Proud owner of the australien cattledog " Archi"

Nu med 3 AKC hyrdetitler fra USA

westernundervisning tilbydes

heste tages i træning....omskoling af heste til western

0
0
Svar på denne tråd

Trådstarter
Forfatter: 
Dato:  18-02-2012 23:27

Du må meget undskylde at jeg var medvirkende til at din tråd kørte ud på et sidespor og slet ikke fik svaret på dit spørgsmål.

http://Www.duwald.dk Det var hår fra HairContrast jeg fik sat i og det fungerede fint. Hun kan flere metoder og hun er dygtig selvom hun ikke er frisør. Det ligger i Kolding med gode parkeringsmuligheder.

VH,

MaggieMay

0
0
Svar på denne tråd

egfhngtb ehb
Forfatter: 
Dato:  18-02-2012 23:35

jamen det gør ingenting. det er bare rart at der kommer en masse forskelligt frem ;D

..... .................iSE.

0
0
Svar på denne tråd

jeg blander mig lige.....
Forfatter: 
Dato:  15-03-2012 00:13

jeg er jo nok en af dem der kan kaldes for, at udkonkurrere frisørerne vedr. extensions........

Jeg laver extensions ved flettemetoden, fordi det er den metode, som jeg har erfaret er den bedste.Jeg har selv haft "tot" medtoden, tapemetoden og vævemetoden. Vævemetoden er den der er mest skånsom, hvis den udføres korrekt!

mht hårkvalitet, som der spørges længere oppe i tråden, kan jeg sige, at afrofrisørerne bl.a. bruger kinesisk hår (til den billige metode) Det er hår, som er blevet syrebehandlet for, at få den rette "tyndhed" så det passer til europæisk hår, derefter er det blevet silikone behandlet og det er beregnet til, at holde godt og vel 2 mdr. Herefter vil det,enten blive kedeligt, eller filtre og skal udskiftes. (jeg har selv prøvet det hår!) Det hår jeg bruger til dem som kommer hos mig, og får det lavet, er indisk remy hår, og det kan genbruges 5 - 6 mdr, alt efter, hvordan det plejes.

Jeg tager det samme for det, som afrofrisørerne, trods mit hår er dyrere! Jeg ved, at deres hår koster omk. 300 kr, pr pakke.... og 3 baner hår er lig med 1½ pakke - altså hår for 450 kr........

Life is like a box of chokolate,

you never know what you get.

Hair extensions - den billigste påsætter inkl. hår, på hele Sydsjælland.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider