jeg er jo nok en af dem der kan kaldes for, at udkonkurrere frisørerne vedr. extensions........
Jeg laver extensions ved flettemetoden, fordi det er den metode, som jeg har erfaret er den bedste.Jeg har selv haft "tot" medtoden, tapemetoden og vævemetoden. Vævemetoden er den der er mest skånsom, hvis den udføres korrekt!
mht hårkvalitet, som der spørges længere oppe i tråden, kan jeg sige, at afrofrisørerne bl.a. bruger kinesisk hår (til den billige metode) Det er hår, som er blevet syrebehandlet for, at få den rette "tyndhed" så det passer til europæisk hår, derefter er det blevet silikone behandlet og det er beregnet til, at holde godt og vel 2 mdr. Herefter vil det,enten blive kedeligt, eller filtre og skal udskiftes. (jeg har selv prøvet det hår!) Det hår jeg bruger til dem som kommer hos mig, og får det lavet, er indisk remy hår, og det kan genbruges 5 - 6 mdr, alt efter, hvordan det plejes.
Jeg tager det samme for det, som afrofrisørerne, trods mit hår er dyrere! Jeg ved, at deres hår koster omk. 300 kr, pr pakke.... og 3 baner hår er lig med 1½ pakke - altså hår for 450 kr........