|
|
| Ikea køkken VS andre køkke firmaer |
|
|
Er der nogen der ved om det kan svare sig at bøvle med at købe et IKEA køkken i forhold til at prutte om prisen ved andre køkkenfirmaer? Min mand mener det ikke kan svare sig at bøvle med det, da der er for lidt at spare i forhold til bøvlet med at ordne alt selv. Men har han ret?? Jeg vil godt høre jeres erfaringer omkring køkken fra IKEA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det kan godt betale sig |
| Forfatter:  |
Fáni og Glanna |
| Dato:  |
12-01-2012 21:15 |
|
Har din mand været hos en køkken forhandler fornylig?? lyder nemlig ikke sådan . Gider man køre til sverige sparer man yderligere en tredie del af prisen.. Der er også http://www.eldrup-lavpris.dk/ der købte vi badeværelses skabe MEGET billigt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Køkken |
|
|
Nej, det har han ikke endnu. Han er bare typen der ikke undersøger tingene ret godt inden han dømmer  Jeg vil gerne have pengene til at række så langt som muligt i vores projekt hus, så er der meget at spare på et IKEA køkken kan jeg fint leve med lidt bøvl for at hente det hjem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| IKEA køkken |
|
|
Vi har et 1 år gammelt IKEA køkken. Det var en udsøgt service vi fik i butikken, de var yderst hjælpsomme med at se på vores tegninger, komme med gode råd og tips. Samt lave vores meget specielle bordplade. Og vi har ikke haft spor problemer med at samle køkkenet.
mvh PiaR quantum in me fuit IKEA Sofa og sengestel sælges billigt - meget nyt og næsten ubrugt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikea-- |
|
|
I vores det gamle hus fik vi også ikea køkken. Eneste klage var at "skjulerne" nede ved gulvet, krakelerede i kanterne. Så dem måtte vi ha nye af. Resten af køkkenet så stadig nyt og lækkert ud 2 år efter, da vi solgte huset. God service, super pris 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ekspert ???? |
|
|
Vi har lige totalt renoveret vores hus - alt ud på nær ydrevæggene. Vi har valgt IKEA inventar til hele huset + senge, vaske og blandingsbatterier til det hele. - Rent faktisk fik vi leveret 2,6 tons inventar. Vi har haft en super oplevelse af IKEA - udsøgt betjening og stor hjælpsomhed i alle afdelinger. Vi valgte at bruge to eftermiddage i IKEA, først for at gennemgå alle tegninger med en konsulent - og se de skabe som vi valgte. og så for at bestille. 3 dage før levering kom der sms om at nu var de ved at pakke - 2 dage før kom der sms om at nu var ordren pakket og på dagen ringede de og spurgte om vi måske ville have ordren leveret før aftalt tid - det ville vi gerne... Der kom en hel lastbil med vores inventar, og to søde chauffører, der efter mine anvisninger satte inventaret i de rum jeg bad dem om. Da de var færdige, gik de rundt med en plastsæk og samlede ALT affald fra bilen op - og tog den med. Jeg mener vi havde 72 timer til at chekke for transportskader... vi fandt intet. Vi havde sat en uge af til at samle det hele - og det passede vist meget godt. Der var ikke en eneste skrue eller dims for meget... MEN der manglede heller intet. Vi fik nogle ting i overskud, da vi ændrede lidt planer undervejs... dem returnerede vi uden nogen problemer. Vi har nu boet i huset siden juli 2011 og er super glade for alt - kan varmt anbefale det. Vi har selv lavet alle bordplader samt selv købt hvidevarer ved siden af. Vi har 21 højskabe ( ja, vi er samlere og rodere ) har 2 badeværelser ,bryggers, soveværelsee, 2 værelser og pænt stort køkken /alrum og alt inventar + 4 vaske + 4 blandingsbatterier + dobbeltseng incl. madras, sengeborde, 120 cm seng incl madras + lys til vitrineskabe - alt ialt 104.000,- danske kroner. Vi bor i nærheden af Holstebro - og I er meget velkommen til et kik i vores IKEA hjem, hvis I har lyst BErit
****************************** "Et godt citat er ikke blot at kunne citere det, men derimod at kunne udleve det" ******************************
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Køkkenfirma |
|
|
Omvendt er der mange køkkenfirmaer og de er sultne!!!... Jeg købte nyt køkken for et halvt år... Godt nok ikke et kæmpe køkken, men jeg endte med 50 % i afslag. Så kan man så diskutere om prisen i første omgang var for dyr... Sikkert... Men mine betingelser jeg satte for sælgeren var at jeg gad ikke sådan et skrabet fattigt køkken men samtidig havde et begrænset budget. Var det ikke muligt for ham var jeg jo så heldigt stillet at det vrimler med køkkenfirmaer fortalte jeg. Mit køkken har kun modtaget ros. Så vælger i et køkkenfirma skal der altså handles.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| IKEA!!! |
|
|
Når man køber køkken, badeværelse og større ting i dén dur, skal der altid handles. Uanset hvor man køber det. Normalt får man ihvert fald 25% rabat, blot man spørger efter det. Uden brok. Dette gælder dog ikke IKEA. Når det er sagt, så vil jeg kraftigt anbefale IKEA. Deres service er bedst og det samme gælder deres garanti. Medmindre man går efter den allerdyreste løsning, så ligger IKEAS køkkenpriser normalt omkring 65% under andres. HTH, Svane og andre dyrere firmaer har et finish der er lidt flottere end IKEAs, men absolut ikke noget jeg mener er hverken 40.000 eller 50.000 kr værd. Skabe, låger og beslag er stort set det samme. Som køkken montør for IKEA, må jeg indrømme at jeg er dybt imponeret over deres service. Hvor andre firmaer ikke anser een for kunde såsnart man har betalt, da de færreste skifter et køkken til 100.000+ kr, går IKEA meget langt for at deres kunder vender tilbage igen og igen. Jeg vil dog anbefale at få en montør ud og sætte køkkenet op. Man skal være mere end almindeligt snild på fingrene for at få et godt resultat ud af det selv. Jeg mener det koster i omegnen af 12.000 kr for et køkken i standard størrelse. En montering tager normalt 2 dage og køkkenet bliver afleveret rengjort og klar til brug.
Jeg hader når folk sammenligner Clint Eastwood med Gud. Forstå mig ret, jeg synes da at han er fuldstændigt fantastisk - men han er altså ingen Clint Eastwood!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nu er det snart |
|
|
Nogle år tilbage at jeg solgte køkkener i ikea. Men dengang blev selve skabene til stort set alle mærker lavet samme sted. Så er det jo fjollet at give det dobbelte i hth.
Jeg købte selv ikea køkken i min gamle lejlighed og var yderst tilfreds med det årene igennem. Eneste ting der ikke var ikea var fodsparket. Der købte vi nogen hos invita, der passede bedre ind.
Mvh. Tine Klipning tilbydes i Køge området. Lykkepose med div rideudstyr i sælges. Alt fra dækken, jakker, veste, underlag. Nyt/brugt. kontakt via pb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikea vs. ....... |
|
|
Jeg kender en del der har ikea-køkkener, som er ganske tilfredse...men pris og kvalitet hænger unægteligt sammen, så du kan ikke forvente samme holdbarhed som et fra Svane eller Invita. Til gengæld kan du skifte det ud om 5 år når du vil have nye farver på skabslågerne eller anden bordplade og stadig have fået det billigere end hvis du valgte en af de dyrere mærker 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi blandede |
|
|
da vi istandsatte hus i 2006. Køkken: Overskabe fra Ikea, bordplader fra Ikea, underskabe fra HT, vasken fandt vi et 4. sted og hvidevarer var sådan lidt forskelligt. I badeværelset fik vi skabe fra Kvik og bordplader fra Ikea. I bryggerset: Skabe og bordplader fra Ikea. Vi er nået frem til at Ikea og HTH har virket fejlfrit. Kvik badeværelsesskabet kollapsede (muligvis pga vi havde for mange tunge ting i), men ellers har alt undtaget vores egetræsbordplader fra Ikea (hårdt brug og dårlig vedligehold) holdt sig som nyt. vi lavede køkken i det gamle hus efter et vi havde set i HTH som var superflot men alt for dyrt for os. Der købte vi skabe i et byggemarked (Måske Bauhaus) i standard hvid og så fik vi lokket RAL ellr Pantonenummeret på den flotte farve ud af HTH og malede selv lågerne og købte nogen billigere lignende bordplader. Vi var frem og tilbage mellem byggemarked og HTH flere gange og sammenlignede hængsler osv og det var det samme. Forskellen er at HTH skabene kommer samlet, det gør Ikea skabene ikke. Det er ikke spor svært at samle dog og to voksne samler til et køkken på en halv dag. Mvh Tina
Quality doesn't cost - it pays ! 2008 meget velredet Quarter Hoppe til salg. Direkte datter af World Champion reiner. http://www.alby-horses.com/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Køkken |
|
|
Vi har også et super lækkert Ikea køkken Vi fik en tømrer til at måle rummet op (det er så en service der er med ved de store køkkenfirmaer, men der er stadig en hel del at spare) og en tømrer til at sætte op Der var rigtig god service ude i Ikea og jeg brugte mange timer på at sidde herhjemme og designe mit kommende køkken på deres hjemmeside, inden vi tog derud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Designa |
|
|
Jeg har været et smut i Designa for at få et overslag på hvad mit drømme køkken hos dem ville koste. Jeg var lige ved at tabe både næse, mund og falde ned af stolen, da hun slyngede 150.000kr ud.  Det skal lige siges at i prisen var både hårde hvidevarer (40.000kr) bordblade (50.000kr) og montage (13.000kr)med i prisen. Men alligevel synes jeg det er et voldsomt stort beløb at skal bruge på et køkken. Jeg var så paf over prisen at jeg ikke engang forsøgte at snakke prisen ned, men blot sagde jeg afventede tilbud fra andre køkkenfirmaer - hvilket heller ikke er helt løgn. Efter denne oplevelse skal jeg helt sikkert have regnet ud, hvad et IKEA køkken vil koste os 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 50.000? |
|
|
Macilla: Hold da helt op Var det en bordplade af massivt guld?
Jeg hader når folk sammenligner Clint Eastwood med Gud. Forstå mig ret, jeg synes da at han er fuldstændigt fantastisk - men han er altså ingen Clint Eastwood!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| guld bordplade |
|
|
Køb hårde hvidevarerene på nettet... Ikke hos køkkenfirmaet.. Det blev jeg rådet til... Eller få tilbud af elgiganten eks..
Men håber den er flot den bordplade siden de skal have så mange penge for den.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sikke noget sludder! |
|
|
Jessie/ Jeg kender en del der har ikea-køkkener, som er ganske tilfredse...men pris og kvalitet hænger unægteligt sammen, så du kan ikke forvente samme holdbarhed som et fra Svane eller Invita. Til gengæld kan du skifte det ud om 5 år når du vil have nye farver på skabslågerne eller anden bordplade og stadig have fået det billigere end hvis du valgte en af de dyrere mærker Helt ærligt...!! Vi har købt et super lækkert Ikea køkken, med 25 års garanti. Jeg tror du forveksler med et Harald Nyborg køkken..!  Køkkenet blev købt i Ikea Oktober 2010. Det er massiv eg og kostede ca. 25.000.- Incl. alt - el og gas. Hvidevarer (kummefryser, stort køleskab og opvaskemaskine) blev købt i den lokale Brugs. (Kun kvalitet bl.a. Miele). Vi gav ca. 15.000.- og sparede små 10.000.- Vores komfur er et dobbelt fransk gaskomfur, som hverken Ikea eller Brugsen forhandler. . Vi kunne have fået det opmålt, leveret og opsat, men valgte at sætte det op selv. Bordpladen er massiv eg og den har vi selv passet til, da det udløste den største besparelse. Mener at prisen ville være 10 dobbelt, hvis Ikea skulle skære hul til vask... Så kan man godt købe et par stk. og øve sig på, hvis det skulle være nødvendigt!
~ Anette Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!
* "Som ny" Stübben islænder sadel, gerne bytte med Dartmoor pony.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| misforstået..... |
|
|
Anette: Du har tydeligvis misforstået det skrevne, sådan kan det gå. Jeg forveksler ingenting. Jeg mener at prismæssigt er IKEA så billigt, at du kan skifte det ud for samme pris som man giver for ét køkken fra Svane/Invita osv. Dvs. hvis du bliver træt af dine køkkenlåger efter 5 år, så kan du skifte dem ud - HVIS DU HAR LYST og ikke af nød. Jeg kunne da selv forestille mig at det ville være fedt at skifte lidt ud engang imelem hvis det prismæssigt er en mulighed. Det er da kun fedt med lidt forandring engang imellem. MEN når det er sagt, så er finishen og kvaliteten selvfølgelig ikke den samme som de noget dyrere køkkener, det er jo heller ikke meningen, for så ville de ikke kunne sælge dem til den pris.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fair nok |
|
|
Hver sin mening og opfattelse. . Jeg kender køkkenmontører som arbejder for de "dyre" køkkener og som selv foretrækker et Ikea køkken, da de mener det er bedre finish og nemmere at opsætte.. Husk også at Ikea har mange forskellige kvaliteter i deres fronter. Var det noget pangel, så gav de vel ikke 25 års garanti, vel! 
~ Anette Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!
* "Som ny" Stübben islænder sadel, gerne bytte med Dartmoor pony.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Versus? |
|
|
IKEAs priser afspejler ikke deres kvalitet. Tværtimod faktisk. Grunden til at deres priser er så lave, er netop at man skal samle skabene selv. De sparer en del arbejde + alt er pakket i flade kasser så fragt er nemmere. Hvor andre fragter 4-5 køkkener i en lastvogn, kan IKEA fragte 100. Dertil kommer den mængde IKEA producerer. Skabene er stortset ens, uanset hvilket firma man køber hos. Lågernes kvalitet svinger alt efter prisen, ligesom hos alle andre køkken producenter. Kun IKEAs bordplader er en smule dårligere kvalitet, hvilket for det meste også er afspejlet i prisen. En ting jeg selv har med i overvejelserne når jeg kigger på køkken, er garantien. IKEA har 25 års fuld garanti. Hvor jeg før har bøvlet i ugevis med især HTH, pga udskiftning af en enkelt låge (som jeg iøvrigt endte med selv at betale sidste gang) Så har jeg, for IKEA, ofte skiftet alle låger og fronter i et køkken, istedet for en enkelt, blot for at undgå nuance forskelle. Altsammen dækket af garantien. Personligt vil jeg altid vælge IKEA køkken, og jeg har da monteret både HTH, Svane, Invita, Designa og Kvik køkkener. Hvordan man end vender og drejer det, så er lamineret spånplade bare ikke 150.000 kr værd. Uanset hvilket navn der står på papkassen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Køkkener |
|
|
Hej, Husk at HTH har et billigere alternativ - HTH Gør Det Selv, som bestemt er konkurrence dygtigt på prisen. Der ER stor forskel på materialerne og skabene. Og NEJ HTH og IKEA bliver bestemt ikke produceret på samme sted!! Når I ser på køkken, vær kritisk - hiv og træk i skuffer og skabe, mærk forskellen på kvaliteten. Husk at det er omfattende at skifte køkken, så det kan svare sig at købe kvalitet. Mange køkkenfirmaer har udstillings modeller - her kan man virkelig gøre et kup  God køkkenjagt - det er SÅ fedt at forny hytten med et nyt køkken, har selv lige været det igennem. Mvh Lene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min tur i Designa |
|
|
Har ikke været helt forgæves, da de kom med et godt forslag til indretning af mit nye køkken som jeg ikke selv havde tænkt på. Nej, bordpladen var ikke massivt guld, men i komposit. Jeg synes materialet lød til at være det rette for os, da jeg heller vil bruge min tid på andet end at vedligeholde en bordplade. Det enest minus var prisen på 50.000kr  Til jer som har et køkken fra IKEA: Tjekkede i priser hos andre køkkenfirmaer inden i købte??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lene.... |
|
|
Jeg kan selvfølgelig ikke sige hvordan det er idag, men jeg har skam helt selv stået på en fabrik og set skabene blive produceret til mange køkkenfirmaer, inkl ikea.
Men det er vel 9-10 år tilbage efterhånden.
Ligesom jeg har været på bordplade fabrik og mærke den manglende forskel på en 5000 kroners bordplade og en 20.000 kroners plade. Eneste forskel var navnet på pakken.
Det er der nok en forskel på nu idet fabrikken ikke findes mere og jeg ved ikeas plader kom for ihvertfald 4 år siden fra Polen.
Men som sagt, aner intet om hvordan det er idag.
Mvh. Tine Klipning tilbydes i Køge området. Lykkepose med div rideudstyr i sælges. Alt fra dækken, jakker, veste, underlag. Nyt/brugt. kontakt via pb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Køkkener |
|
|
Hej Tine, Nu ved jeg tilfældigvis en hel del om, hvordan produktionen foregår i dag - og tro mig, der er meget stor forskel. Når vi snakker bordplader, så er forskellen markant, ingen tvivl om at kvalitet og pris hænger sammen. Når vi snakker skabe, så er vægten på IKEA skabe - meget mindre end på kvalitets mærkerne. Det siger altså lidt om holdbarheden. Se Jer for derude, og få priser fra andre steder! Ved salg af huset, er der altså forskel på om det er et IKEA køkken, eller et kvalitets køkken der sidder i..... Lene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Salg.... |
|
|
Lene, det er nu ikke helt rigtigt.... Jeg arbejder som ejendomsmægler, og jeg må skuffe dig ved at sige, at et IKEA køkken hos os i vurderingen bliver takseret til samme værdi som et et HTH, Kvik eller Svane køkken. Vil du have en højere vurdering for et køkken, så skal du sætte et UNOform, ROAR, Poggenpohl eller et andet topkvalitetsmærke i. IKEA's køkkener og hårde hvidevarer har også vundet mange test i f.eks. TÆNK, hvor kvaliteten er vurderet til at være lige så god som mange af de dyrere køkkener. Jeg har også selv et IKEA køkken i min lejlighed, og jeg må indrømme at kvaliteten er rigtig, rigtig god og man kan få mange af de smarte detaljer til ingen penge. F.eks. gav jeg 25 kr. pr. skuffe for at få softluk - det kostede så lige i underkanten af 200 kr. fra HTH. Jeg fik en tømrer til at sætte køkkenet op, og det tog kun 2 dage. Hårde hvidevarer købte jeg i Punkt1 og fik en god rabat ved at købe dem samlet. Så det var ikke spor besværligt at få et IKEA køkken sat op:-)
Ridetøj i store størrelser sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har... |
|
|
Jeg har et IKEA køkken knap 2 år gammelt, ser stadig ud som nyt, sys bestemt ikk det var besværligt eller bøvlet. Vi hentet det i Sverige og gav lige omkring 10.000 for det. Hvilket var 3000-4000 billiger end i dk. Jeg har selv samlet det hele og været med til at sætte det hele op osv overhoved ikke besværligt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Vi har også IKEA køkken, og kan kun VARMT anbefale det  Kender andre der også har det, og hvor det også er upåklageligt. Vi var rundt mange steder, og der var ingen tvivl. Det skulle være et IKEA. Har også hørt at selve skabselementerne er lavet samme sted som mange andre mærker, og min mand der er håndværker, og som er ude i mange folks køkkener, kan også se at skabene, skinner m.m. erdet samme. Lågerne er dog en sag forsig selv 
Mvh Camilla. **************** www.kaabers.dk ************* Barockpinto - Barockhest - Tinker. Træning af tricks er beskrevet på hjemmesiden. ******** En rigtig hest har hovskæg ********
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| NOBIA koncernen |
|
|
Vi var rundt mange steder og kigge og flere vi kender har IKEA køkken, men jeg er slet ikke tilfreds med kvaliteten på et IKEA køkken. Når man står og rusker i skufferne og ser på indmaden så er det bare ikke super kvalitet. Det svinger og rumler. Vi skulle have køkken/hårde hvidevarer til 40 km2. Vi valgte det fra og er super glad for vores lidt dyrere køkken. Med de rabatter man kan forhandle i dag er det faktisk ikke så stor en forskel som man forventer. Ikeas køkken laves IKKE samme sted som HTH, Invita, Poggenpohl og Unoform de er en del af NOBIA koncernen der blev børsnoteret i Sverige for ca. 10 år siden. Jeg var med til at børsnotere selskabet. Du kan tydeligt mærke forskel på skabene og det er vel også ok? Hvis man kan få det man øsnsker sig et IKEA køkken er det da super, vi valgte så bare noget andet. Mvh MetteH
Man skal ikke ægre sig men undre sig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bordplader |
|
|
en bordplade i super kvalitet kan da sagtens koste 50 000. Der er forskel på at få lavet en plade i 6 meter gennemgående padouk stave, og så få en færdigplade sammensat af små bøgestykker.
I min verden bliver et køkken lavet hos en møbelsnedker.
Tanja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
da kæresten og jeg skulle lave nyt køkken og bad i samme omgang i vores gamle lejlighed, vidste vi det ville blive en dyr omgang og vi tog i ikea for at se på køkkenet. vi fik et super fedt køkken med aaaaalt d´tilbehør for billige penge... vi samlede selv skabene men vi havde en tømmer til at sætte det hele op... det hele incl tømmer kostede os kun en brøkdel af hvad hth ville have... jeg kan varmt anbefale det og når vores køkken her i huset skal det helt sikkert også være fra ikea... der er så mange fede små detaljer som ingen ting koster fra ikea men som man skal give en halv bondegård for hos de store firmaer...
Sagde Jeanette
Ejer af skøn haffelaf... og mor til verdens dejligste prinsesse (24.03.2010)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis man nu |
|
|
er lavet af penge, så kan jeg kun anbefale et Roar køkken. Havde fornøjelsen af at se et sådan for et par dage siden, og jeg er SOLGT! Træ hele vejen igennem. Der sad en SNEDKER og lavede finish under opsætningen. Kunden havde fået lavet detaljer udfra egne ideer. Jeg er vildt benovet over, der stadig findes kvalitet af den slags. Også var det nok det pæneste køkken jeg ever har set (og har alligevel set en del, qua min tidligere ansættelse og interesse).
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| God kvalitet |
|
|
Jeg har næsten lige været sammen med en køkken montør, og han kunne da fortælle at indmaden i ikea køkkenskabene og i invita bliver produceret på samme fabrik, så han ville til hver en tid selv vælge ikea, da det er halv pris...... Dem jeg kender der har fået ikea køkkener, har alle været godt tilfredse, og ja, jeg ville også selv vælge et, hvis jeg skulle have nyt køkken idag.
Hilsen Mette Der har spist sig rask fra leddegigt Det burde være en selvfølge at heste kom på fold hver dag og barfodstrimmere burde forbydes....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikea ok |
|
|
Min mand er håndværker og har i perioder haft job med at sætte køkkener op for div. køkkenfirmaer. Han siger, at kvaliteten i et IKEA køkken (som vi også selv har) er fuldt ud på højde med de køkkenelementer, som mange af de store køkkenfirmaer leverer. Nogle gange endda bedre. Så jeg er ikke i tvivl. IKEA holder. Om man så kan finde noget i deres sortiment som man kan lide at se på er en anden sag. Men kvaliteten fin.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så er der købt køkken |
|
|
Langt om længe fik jeg manden overtalt til en tur i IKEA. Vi fandt et køkken som ligner Designas utrolig meget og fordi det var så billigt, blev der også råd til at skifte bryggerset og skabene i værelserne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift.. |
|
|
Vi fik også monteret et Ikea-køkken ved renoveringen af køkken-alrum for et par år siden, og har intet at udsætte på kvaliteten overhovedet.. Der manglede heller ikke noget ved leveringen, og det blev sat op af en tømrer.. Det eneste, der ikke blev fra Ikea i den forbindelse er selve bordpladen, da det er en vinkelplade, og komplet i rustfrit stål, med isvejst vask. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|