Jeg mangler hestetrailer og skal ud og købe asap. Pt. har jeg kig på
Böckmann master ny til ca. 74.000 kr. med udstyr.
Mustang allround med udstyr, 1 år gl. ca. samme prisklasse.
Hvad ville I vælge? Personligt synes jeg mustangen er lækker pga. den store plads foran + der er skabe til både hest og rytter. Jeg har dog aldrig selv kørt med den, og kan se at dem der er 3 + år er falmet meget.
Böckmann'en mangler efter min smag frontruden, og så irriterer det mig at sadelrummet fylder i den ene side.
Evt. indput til god forhandler? Evt. anden trailer?
Dog skal det være kvalitet, da min hingst sparker i traileren min 16 år gl. Böckmann har holdt til det, men en nyere Brenderup kan IKKE holde i bagbomme mv, da de bukker ved mindste pres. Umiddelbart ser Mustangen ligeså holdbar ud som Böckmann, da bagbomme mv er nogenlunde samme konstruktion.