Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Ny god trailer asap
Forfatter: 
Dato:  09-09-2011 17:51

Jeg mangler hestetrailer og skal ud og købe asap. Pt. har jeg kig på

Böckmann master ny til ca. 74.000 kr. med udstyr.

Mustang allround med udstyr, 1 år gl. ca. samme prisklasse.

Hvad ville I vælge? Personligt synes jeg mustangen er lækker pga. den store plads foran + der er skabe til både hest og rytter. Jeg har dog aldrig selv kørt med den, og kan se at dem der er 3 + år er falmet meget.

Böckmann'en mangler efter min smag frontruden, og så irriterer det mig at sadelrummet fylder i den ene side.

Evt. indput til god forhandler? Evt. anden trailer?

Dog skal det være kvalitet, da min hingst sparker i traileren min 16 år gl. Böckmann har holdt til det, men en nyere Brenderup kan IKKE holde i bagbomme mv, da de bukker ved mindste pres. Umiddelbart ser Mustangen ligeså holdbar ud som Böckmann, da bagbomme mv er nogenlunde samme konstruktion.

Sælges:

- SPRINGHEST med enorm kapacitet 5 års vallak, e. Casir Ask/A'Kahn Z/Diadem

0
0
Svar på denne tråd

trailer
Forfatter: 
Dato:  10-09-2011 11:23

tænker du nok har været markedet rundt.

Jeg syntes denne trailer ser interessant ud, gode dimensioner, frontvindue :

www.equidana.dk/ default.aspx?PageType=...oductID=15

III-Welshhoppe 8 år efter Parcybedw Boy George sælges

1 års welsh hingsteplag sælges efter Rytterbjergets Infinity/Parcybedw Boy George

0
0
Svar på denne tråd

To gode trailerer.....
Forfatter: 
Dato:  10-09-2011 16:49

Smag og behag er forskelligt, men personligt synes jeg mustang traileren er flottere.. Men jeg ville nok vælge modellen der er lidt bredere Elite eller Big master ud fra et proffesionelt synspunkt. Ud fra det professionelle synspunkt ville jeg vælge big master, dels er det min fornemmelse at boeckmann traileren er stærkere og frontruden som er i mustangtraileren stresser faktisk hesten..

Det er menneskeligt at fejle - det er bare ikke en undskyldning

0
0
Svar på denne tråd

74 er for dyrt
Forfatter: 
Dato:  10-09-2011 17:18

for ca 80K kan du få en spritny trailer hos Kongeåen... der købte jeg min Mustang for et par år siden.

Min er en af dem der er falmet i farven for ja Mustang havde farveproblemer en periode, påstår de ikke har det længere men hvad hjælper det mig der har en dyr trailer der er falmet???

Men køreegenskaberne er ufortræffelige, min er en model allround, og der er rigelig plads til mine DVére.

Jeg fravalgte Bøckman fordi deres sadelrum tager enromt plads forna den ene hest inde i traielren dvs det besværliggør opsadling etc inde i traielren for mig.

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Ifølge erfaringer
Forfatter: 
Dato:  11-09-2011 08:39

af folk som lever af, at hjælpe heste der er bange for trailer og div. andre problemer med trailer, er de bedste trailer-modeller enten Boj, Böckmann og Humbaur.. På grund af deres meget holdbare materialer og høje sikkerhed..

Personligt har jeg selv en Humbaur, er meget glad for den, da den er meget holdbar og alle de heste jeg har læsset i den, er gået lige op i den.. Desuden er den ikke så dyr som nogen af de andre, så du får rigtig meget for dine penge..

Leverandøren er Kongeaa..

0
0
Svar på denne tråd

equidana
Forfatter: 
Dato:  11-09-2011 09:38

Helt klart en equitreck fra equidana, som der tidligere henvises til.

Har kæmpe plads fortil, og den bedste rampe, stor bred, og hestene bliver kørt som i en lastbil, baglæns, det som heste foretrækker, hvis de selv kunne vælge.

Hestene går forlæns ned, kæmpe fordel. Hesten har ikke mulighed for at kaste sig tilbage, der er en væg, så er dette problem også løst.

Traileren ligger helt super på vejen, er meget nem at køre, og bakke med.

Alt i alt en uovertruffen trailer.

www.equidana.dk

0
0
Svar på denne tråd

EQUIDANA
Forfatter: 
Dato:  11-09-2011 11:48

Er klart den bedste trailer!!

Har selv kørt med en star treka. En perfekt trailer til alle typer heste..

Har netop solgt vores, og køber nu trail treka modellen :D

Den bliver du glad for!!

Hilsen Marianne

0
0
Svar på denne tråd

trailer...
Forfatter: 
Dato:  12-09-2011 19:48

Jeg ville vælge Mustang af de to du nævner.

Jeg syns equitreck er en fed trailer, men har aldrig selv prøvet at bruge den.

Anne

1 års springhingste plag sælges:

-Moderen er RDS hoppe.

-Mormoderen ERDS med plac i MA og gået S.

-Moster udtaget til VM på Zangersheide, A hest i spring, solgt til Tyskland.

19500,-

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider