Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Diskoteker i KBH ?
Forfatter: 
Dato:  08-09-2011 20:57

Min veninde og jeg plejer at tage på Diskotek IN - men IN lukkede sidste weekend PIIV

Nå, hvad så nu???

- Vi vil gerne hører techno og hard style + et super fint dansegulv og god stemning.

- Der må gerne være fri bar af fx øl, champagne eller ligende?

- Der skal være fint med mennesker - helst ikke koste spidsen af en jetjager at komme ind. Lækre fyre er bestemt et plus :p

- Vi gider dog ikke et sted med sådan nogle helt vildt pumpede typer med ballade og stoffer.

- Aldersgrænsen skal helst være 20. (må dog ikke være 23)

Nogen idéer :D Come frit, come frit.

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

amager bio
Forfatter: 
Dato:  08-09-2011 23:08

evt? eller tuben-ved dog ikke om den er lukket

parken holder også noget sommetider-bla white sensation.

evt Culturebox hvis det stadig eksistere..

det er mange år siden, at jeg er kommet disse steder

0
0
Svar på denne tråd

Club Nuclear
Forfatter: 
Dato:  09-09-2011 19:54

Ja IN lukkede desværre :'( .. Jeg nåede lige at IN-vie mine nyeste Nike air TN :D ..

Men jeg skal i aften prøve Club Nuclear ude på nørrebro/nordvest.

De har dog ikke fribar, men musikken er der.

Tjek det ud på facebook evt.

0
0
Svar på denne tråd

dddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  10-09-2011 17:51

Vi overvejede også NuClear, da vi har hørt de spiller techno og ret godt musik derinde.

Har du nogle idé om hvad det nye der nu ligger hvor IN lå - hvad de spiller af musik og sådan dér nu ?

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Club Nuclear
Forfatter: 
Dato:  11-09-2011 20:23

Jeg var på nuclear i weekenden, og jeg brød mig ikke om at være der.

Men synes da du skal give det en chance alligevel.

Det er det der bliver spillet de fleste andre steder, mainstream, men man skal være i fint tøj.

Jeg vil aldrig nogensinde smide så meget som en bøjet 50'r i Dennis' lomme efter han har lavet IN om.

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  11-09-2011 20:30

Nej, IN hedder nu Penthouse. Læste lidt om det og det dyrt at komme ind, der ikke fri-bar mere og det er dårligere musik. Så der gider vi ikke ind.

Hvad, på Nuclear gjorde du ikke brød dig om at være der?

Fint tøj? (hvordan skal det forståes) Og hvordan var typerne derinde? Hvad med musikken?

Vi endte faktisk på DTU UNI til en åben fest på skolen haha - det var godt nok en sjov oplevelelse :D

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Club nuclear
Forfatter: 
Dato:  12-09-2011 14:07

Jeg tror man skal danne sig sine egne meninger om stederne.

Men stedet var ikke lige mig, hvilket er ærgerligt, for det kunne have et kæmpe potientale.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider