Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Super god anbefaling - AT-horsecare
Forfatter: 
Dato:  29-07-2005 16:30
Så reddede Anette Kolstrup, indehaver af AT-horsecare atter foderet til en af mine heste, der desværre blev akut skadet og fik smadret flere tænder plus mulen.

Han får normalt foderet Cool Mix fra Spillers, men med sine ødelagte tænder og opererede mule opstod der et tyggeproblem, og desuden skulle han helst have kun stråfoder og grødagtig mad ( han hader roepiller og beetfor, der iøvrigt heller ikke kan bruges som dækkende fuldfoder ).

Jeg kontaktede Anette k. 21.30 om aftenen - og hun stod og skulle rejse i løbet af natten..... :-@ Men på sin sædvanligt varme og meget søde facon åbnede hun arme og butik - og hestens foder blev reddet - for selvfølgelig kunne hun lige fluks anbefale et tilsvarende godt foder, der kunne opløses på få min. i vand :-) (y) Så jeg drog hjem godt forsynet ;-)

Så min hest er mæt og glad på trods af sin øvrige tilstand :-)

Igen igen... (y) (y) (y) Tusind tak til Anette.

Link til AT-Horsecare

Iøvrigt holder Anette åbent hus d. 19/8 - hvor man kan se de seneste tilbud og produkter - hun sælger udover foder og rideudstyr og har specielt meget distanceudstyr ;-)

Hilsen May-Britt B-)

0
0
Svar på denne tråd

Hvor er
Forfatter: 
Dato:  29-07-2005 19:25
Det godt sådanne mennesker er der med åbne arme i din situation :-) Sikke noget med din hest :-( håber at han snart er i bedring det lille pus.

Venlig Hilsen Maria C

Medlem af Hygge Gumpernes Klub...En "FED" klub
0
0
Svar på denne tråd

Gode erfaringer
Forfatter: 
Dato:  29-07-2005 23:39
Min hest ikke ville spise de vitaminer jeg havde købt til ham og skrev derfor herinde om problemet.

Anette anbefalede Spillers vitaminbolcher, og hun åbnede butiken samme aften, så jeg kunne komme og købe nogle af hende.

Det er ikke hvor som helst, man kan købe foder klokken 20.00 om aftenen.

Så AT Horsecare kan varmt anbefales (y)

Med venlig hilsen
Trine
:-)
0
0
Svar på denne tråd

Nemmerlig - og desuden......
Forfatter: 
Dato:  29-07-2005 23:54
ved Anette en masse om heste, er selv aktiv rytter med flere heste, og har igennem mange år arbejdet og arbejder stadig dagligt med hestene på KVL ( selvom det absolut ikke er noget hun reklamerer for ) - så hun har en meget bred viden, og er udover at være dygtig og vidende, også et af de sødeste og mest hjælpsomme mennesker, jeg kender ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Fantastisk
Forfatter: 
Dato:  30-07-2005 00:41
service!!! Lad os håbe det fortsætter.

C
Det er kun med hjertet, man kan se rigtigt. Det vigtigste er altid usynlig for øjet -Antoine de Saint-Exupery

0
0
Svar på denne tråd

Service
Forfatter: 
Dato:  02-08-2005 14:55
undefined undefined

Tusind tak for de pæne ord....
Selfølgelig vil servicen fortsætte ,jeg er jo selv hesteejer, og ved hvordan det er at stå med en syg hest.
VH.
Annette
0
0
Svar på denne tråd

Anette.......
Forfatter: 
Dato:  28-08-2005 13:47
Jamen selv tak da ;-)

Måske andre også kunne blive glade for dels et godt foder til deres dyr, nyt udstyr, rådgivning samt en god service ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Spillers
Forfatter: 
Dato:  31-08-2005 11:06
For dem som kunne være intereseret er der en super kampagne fra Spillers i september og Oktober.
Køb 2 Cool Mix og få 3.
Det samme tilbud kører på Oat,der er et tilskudsfoder til havre.
Se mere på Spillers eller min hjemmeside.
Venlig hilsen
Annette
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider