Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hvilken printer skal jeg købe?
Forfatter: 
Dato:  02-05-2011 18:51

Min kære printer er røget i svinget, så jeg skal have købt mig en ny.. Men hvilken??

Jeg skal bruge den til at printe tekstdokumenter(ala word og lidt PDF) i sort/hvid og en enkelt gang imellem lidt farver når det skal være festligt

Billeder, ting på specielt papir, kopier og alt mulig ekstra lir har jeg ikke behov for.

Den skal helst ikke være for stor. Jeg har ingen fast plads til den, så den skal kunne gemmes væk på en hylde når den ikke er i brug.

Af og til kunne jeg også have brug for at tage den med til eksamen og lign, så hvis den ikke vejer for meget ville jeg være glad.

Den skal være nem at bruge, installere, skifte patroner på osv selvom jeg lidt teknisk handicappet.. og ikke har så meget tålmodighed

Ja, og så må den gerne være billig

Jeg tænker noget med MAX, MAX 1.000 kr, gerne meget mindre..

0
0
Svar på denne tråd

Brother
Forfatter: 
Dato:  02-05-2011 22:37

Jeg købte for nylig en Brother printer med fax, scanner og kopimaskine til kr. 1.100,- inkl. moms. er rigtig glad for den :-)

Jeg mener de fåes helt ned til omkring 700,- kr.

Har ellers altid brugt HP printere, men denne her er bare meget bedre. Der får man virkelig Value for money :-)

Mange hilsner fra

Lise Andersen

Lækkert tilbehør til hunde og katte!

www.designforpets.dk

Stort udvalg af hundehalsbånd og hundesenge!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-05-2011 11:48

Et godt råd er at kigge på hvad patronerne til printeren koster. Man kan ofte blive taget ved næsen af en billig printer hvor patronerne så nærmest koster mere end printeren.

Men jeg kan også kun anbefale dig Brother eller HP. Hvis du bor i nærhenden af en Bilka/Føtex så har de tit billige HP

Mest vindende ekvipage dressur hest 2008 RHO

Mest vindende ekvipage dressur hest 2009 RHO

Mest vindende ekvipage samlet 2009 RHO

www.rideklubbenhammelev.dk

0
0
Svar på denne tråd

printer
Forfatter: 
Dato:  03-05-2011 13:35

Jeg har en lexmark prestige, den er lidt dyr i indkøb, men til gengæld koster blæk næsten ikke noget og der er rigtig mange sider i en patron.

mener jeg gav kr. 1500.00 og en blæk patron koster ca. 40 kr.

Jeg synes det er vigtigt at de løbende omkostninger holdes nede, så vil jeg hellere betale lidt mere om printeren.

jette

Western undervisning hver torsdag

Opstaldning på midtsjælland

www.staldmoellegaarden.dk

Center for alternativ behandling

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har altid
Forfatter: 
Dato:  03-05-2011 13:44

sværget til HP printere.

Men deres patroner er dyre.

Jeg er nu gået over til Epson, som klare det daglige super godt.

Og deres patroner er billige.

Jeg har allerede printet RET meget på min printer, og den melder stadig der er omkring 70% blæk tilbage... Så gud ved om jeg nogensinde for brug for de patroner der er indkøbt.

Mvh. Tine

Klipning tilbydes i Køge området.

Lykkepose med div rideudstyr i sælges. Alt fra dækken, jakker, veste, underlag. Nyt/brugt. kontakt via pb

Sommerhus søges på bornholm. Uge 29 ell 30.

0
0
Svar på denne tråd

Printer
Forfatter: 
Dato:  03-05-2011 21:53

Vi har en Brother fra Bilka , printer , scanner og kopimaskine i et . Jeg mener vi gav ca 5-600kr for den , for 4 år siden og den kører perfekt . Patronerne køber jeg på nettet hos MCS data til 50-80 kr stykket , alt efter tilbud og mængde . Den kan absolut anbefales :-). Mvh Anni

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider