Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

DeNiro Boot
Forfatter: 
Dato:  20-03-2011 10:57

Jeg søger en forhandler af DeNiro Boot på sjælland som har et godt udvalg af støvlerne, så man kan se hvad der er at vælge imellem.

Forhandlerne er ikke listet op på DanRiders hjemmeside, som de ofte er hos importørerne (måske DanRider ikke er importør?)

Tror jeg har forelsket mig et et par mocca farvet med lynlås

Søger en blød støvle til daglig brug, rider 2 heste om dagen, ved godt læderet er blødt og derfor ikke samme holdbarhed som f.eks König støvler, tilgengæld tror jeg DeNiro Boots er meget mere behagelige

Lad mig høre jeres erfaringer med støvlen og hvor jeg kan købe den henne på sjælland.

0
0
Svar på denne tråd

Brogini.com
Forfatter: 
Dato:  20-03-2011 13:49

Jeg ledte også efter et udvalg, men forgæves, jeg har så været inde på deres egen side og se alle modellerne.

Jeg havde nemlig også forelsket mig i de mokkabrune støvler de er købt og bestilt, jeg har givet 3.300 dk incl porto og transport

Venlig hilsen Gitte
0
0
Svar på denne tråd

Mål til støvler
Forfatter: 
Dato:  20-03-2011 19:42

Lavede du selv mål og passede de da du fik dem hjem?

Jeg tænker om man skal ligge noget til nogle steder eller det bare er det nøjagtige mål. God pris du har fået støvlerne for

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  20-03-2011 20:55
Følger lige med i tråden med stor interesse, er nemlig også på udkig efter et par af de lækre støvler. Vil dog bare have nogle ganske almindelige sorte :-))

Mvh.

Marie Louise

Hvis der findes soulmates mellem heste og mennesker,

har jeg fundet min: Horsebo Villa

Mor til Karoline 270605 Frederik 070807 Josefine 070807

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  21-03-2011 00:17

Jeg så på nogle hjemmesider at man bare kunne skrive ens "calf size" ind når man bestiller (altså det bredeste sted på læggen)- har I der har bestilt på nettet også gjort det?

MCK

http://minkpinks.blogspot.com/

"Brutality begins where knowledge ends.

Ignorance and compulsion appear simultaneously."

~ Charles de Kunffy

0
0
Svar på denne tråd

aner ikke
Forfatter: 
Dato:  21-03-2011 12:37

hvem der forhandler dem på sjælland for bor i randers. men kan fortælle at jeg har et par DNB co. støvler og er så glad for dem! jeg købte dem i august-september 2005 og de er stadig pæne og uden skader i dag 5 ½ år efter og jeg har bestemt ikke været sød ved dem, så jeg vil kalde dem holdbare.?

Det enste roblem er at den ene knap er blevet så slidt, så den har svært ved at holde sig lukket, men bortset fra det er det nogle fantastiske støvler.

Jeg vil dog gerne have nogle nye til stævnebrug, men det bliver uden tvivl også DNB.

de sidder godt på benet uden at genere nogen steder, de er lette at få af og på og så er de lette at holde pæne.

held og lykke med at finde en forhandler!

Mvh Kathrine

lykkelig ejer af DV hoppen Vestergårdens Madame,

og

blandings ponyen Dinna!

0
0
Svar på denne tråd

De Niro
Forfatter: 
Dato:  21-03-2011 17:09

har set dem hos Fryland i Næstved men ved ikke hvor stort udvalg de har hjemme. Har også set dem (for lang tid siden) i Hubertushuset ved Ringsted men ved ikke om de stadig forhandler dem.

Lækre welsh ponyer til salg

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  21-03-2011 17:32

Jeg har forelsket mig i De Niro Ramses II - er der nogle som har denne model? og er den ligeså holdbar som de andre? syntes den er sååå flot ;)

MCK

http://minkpinks.blogspot.com/

"Brutality begins where knowledge ends.

Ignorance and compulsion appear simultaneously."

~ Charles de Kunffy

0
0
Svar på denne tråd

støvler findes på sjælland
Forfatter: 
Dato:  21-03-2011 19:45

Hubertushuset i Næstved har et stort udvalg ( vores er købt der ).

Horse House forhandler også De niro men ved ikke om de ligger inde med flere støvler med div. udsmykninger krokodille /lak og jeg skal komme efter dig;o) det gør Hubertushuset ellers.

Eva

Nogen siger 3 gang er lykkens gang, vi siger 4

Ponyen er helt perfekt

0
0
Svar på denne tråd

www.brogini.com/ product_detail.cf
Forfatter: 
Dato:  21-03-2011 21:12

Ramses www.brogini.com/ product_detail.cfm?id=RAMSESA2#

Jeg målte bare efter det skema der er på Brogini.com, jeg har ikke fået dem endnu, men jeg kande jo mine mål så selvfølgelig passer de :-)

Venlig hilsen Gitte
0
0
Svar på denne tråd

Horze i Roskilde
Forfatter: 
Dato:  21-03-2011 21:48

Jeg har lige fået oplyst af Danrider at Horze i Roskilde forhandler dem.

Har desværre fået en ret dårlig betjening de sidste gange jeg har været i Horse House som var den anden forhandler i nærheden af mig, så jeg vil køre en tur i Horze i Roskilde og lure når jeg får tid.

0
0
Svar på denne tråd

Uhh jeg må
Forfatter: 
Dato:  02-05-2011 20:42

Til jer som har købt støvler fra de niro; Er det store eller små i fod str? Jeg bruger f.eks 38,5 i sko, men de forhandles kun i enten 38 eller 39 og kan ikke finde ud af om jeg skal have den lille eller den store...

0
0
Svar på denne tråd

Alm i størrelsen
Forfatter: 
Dato:  03-05-2011 04:31
Min datter bruger str 38 og har fået en str. 38 . Lige umiddelbart ville jeg så tage en str39

Eva

Nogen siger 3 gang er lykkens gang, vi siger 4

Ponyen er helt perfekt

0
0
Svar på denne tråd

store.
Forfatter: 
Dato:  03-05-2011 10:47

De er store i str. så køb et nr mindre end vanligt, jeg har fået mine og de er superfine og lækre at ride i :-)

Venlig hilsen Gitte
0
0
Svar på denne tråd

De Niro
Forfatter: 
Dato:  03-05-2011 22:55

Jeg har 2 par De Niro og er meget glad for begge par. Jeg bruger normalvis str. 39 og har også købt i den størrelse. De er hverken store eller små. Jeg vil derfor foretrække str. 39 med lidt tykkere strømper

Sælges:

- SPRINGHEST med enorm kapacitet 5 års vallak, e. Casir Ask/A'Kahn Z/Diadem

0
0
Svar på denne tråd

de niro støvler
Forfatter: 
Dato:  04-05-2011 00:16

Horze Roskilde har dem..

mayalowe
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider