Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

opsige Canal Digital
Forfatter: 
Dato:  29-12-2010 15:25

Jeg skal her i det nye år sige Canal Digital fra, men skal jeg være bange for dem eller hvad , er der nogen her der har prøvet at opsige dem, og hvordan gjorde i ?

Terese

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-12-2010 21:34

Det tror jeg ikke. Jeg har i hvert fald aldrig hørt om nogen problemer med dem.

Du ringer bare til dem, og siger du gerne vil opsige dit abonnement hos dem og så skal de nok enten fortælle dig hvad du skal gøre, eller sætte det hele igang med det samme.

Hvis du gerne vil være lidt på den sikre side, så bed om en bekræftelse opsigelsen (som du også burde få under alle omstændigheder) og evt. navn på vedkommende du snakker med.

Mvh Katrine

0
0
Svar på denne tråd

Helt problemfrit
Forfatter: 
Dato:  30-12-2010 00:42

Her gik det ganske problemfrit, da jeg sagde dem op for et par år siden, og jeg fik en check på det, jeg havde forudbetalt for meget. Jeg kan faktisk ikke huske, om jeg sendte dem en mail, eller udfyldte en formular på deres hjemmeside.

0
0
Svar på denne tråd

Tjah....
Forfatter: 
Dato:  01-01-2011 08:45

Jeg havde godt nok problemer. Jeg kunne intet finde på deres hjemmeside om opsigelse, kun oprettelse, udvidelse osv. Som om de slet ikke kunne forestille sig at man kunne finde på at opsige et abonnement hos dem.

Jeg endte så med at sende et brev, som de meget belejligt ikke mente de havde modtaget. Så vi endte med at måtte betale for mange flere måneder end vi havde ønsket.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg sendte en mail...
Forfatter: 
Dato:  01-01-2011 11:41

.. og et par dage efter blev jeg ringet op af en er ville se om de kunne fastholde mig som abonnent. (høflig og ikke spor sælgersmart)

Det kunne de så ikke, så jeg fik en bekræftelse og så var den sag ude af verden. De skulle ikke engang have boksen eller parabolen retur!

Glimrende service, der gør at jeg ikke ville tøve med at være kunde hos dem igen en anden gang, hvis jeg fik behov for det!

£isbeth & Baloo

Happiness can be found even in the darkest of times,

if one only remembers to turn on the light.

(Albus Dumbledore)

0
0
Svar på denne tråd

Canal Digital
Forfatter: 
Dato:  01-01-2011 12:07

Jeg overvejer også at opsige vores abonnement hos Canal Digital, da jeg synes det er blevet alt for dyrt for den family pakke vi har, og der er lige kommet brev at det stiger igen.

Så det er dejligt at høre, at de fleste har gode erfaringer med at sige deres abonnement op.

Jeg kunne så uden problemer finde opsigelses reglerne, men det kan jo selvfølgelig have været anderledes før hen.

Hvad har I andre af tv udbydere nu.

Mvh Rikke

www.rideklub-vestsjaelland.dk

Klubben uden grænser

Ingen bønder = ingen mad.

0
0
Svar på denne tråd

Lidt spændt..
Forfatter: 
Dato:  01-01-2011 14:16

Jeg sendte en mail til dem i torsdags og sagde fra pr. 1 Februar, indtil videre er der ikke sket noget, men det har jo også været nytår.

Jeg synes også det er blevet for dyrt, især fordi jeg ikke ser ret meget fjernsyn.

Terese

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider