Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Horsebackteam - stor ros
Forfatter: 
Dato:  02-11-2010 07:53

Jeg har lige været én af de heldige som var på det første kursus som horsebackteam afholdte her i lørdags på Tune sportsrideklub og det var bare et rigtig godt kursus. Jeg synes simpelthen det er så fedt at 3 fagpersoner (heste-dyrlæge Maria Nørgaard, heste fysioterapeut og træner Claus Toftgård og Sadelmager Brian Rützau) er gået sammen om at danne et team med fokus på hestens ryg og de lidelser der kan opstå.


Der var både teori og praksis, og jeg kunne da godt have brugt endnu mere, så jeg håber de afholder et opfølgende kursus :-)


Man kan holde øje med deres hjemmeside om hvornår næste kursus løber af stablen på www.horsebackteam.dk og de snakkede også noget om, at de ville afholde kursus for trænere så vi kan få uddannet flere personer til at varetage træning/genoptræning i forbindelse med ryglidelser. Jeg synes det lyder rigtig spændende og også bare som forebyggelse, så det netop aldrig bliver til en lidelse :-)


Hilsen Mette med Xiado


- Nu er min lykke gjort - en islænder og en lusitano :-)


www.dyrevalkyrien.dk


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider