Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 GPS TRACKER til HEST
Forfatter: 
Dato:  01-11-2010 18:25

Godaften HN


Så skete det IGEN.! min pony løb væk.

Nu har jeg prøvet alverdens ting og sager for at få hende til at blive i foldene. - træhegn, stødhegn.... Hun er endda flyttet i kæmpe løsdrift med to dejlige islændere.


Hun bliver ved med at stikke af.... skider på strøm! Alt.

Så jeg skal finde en løsning. Jeg har hørt om GPS TRACKER til hunde, katte, biler, trailere osv, ja endda til børn og ældre mennesker. Er der nogen der evt kan anbefale eller har erfaring med noget GPS TRACKER til HESTE???


PLEASE HJÆLP MIG OG MIN PONY!!!



Mvh Nanna



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  01-11-2010 21:23

http://www.logtech.dk/ under easy-track


Spørgsmålet er så bare, hvordan den skal sidde fast på hesten, det vil jo nok blive i grimen. Den bliver da i hvert fald ikke væk, selvom den skulle blive tabt


Nina

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-11-2010 22:16

Du kan jo sætte denne her fast på grimen eller på en halsrem: http://www.petlink.dk/

Den er gennemtestet og er meget hårdfør. Hvis den kun er tændt men ikke aktiveret, holder dern batteri i 72 timer. Det er jo selvfølgelig lidt bøvlet at skulle lade op hele tiden. Hesten kan jo også bare vælge at stikke af mens du lader! Hvis hesten smutter kan du aktivere GPS'en med din mobil. Så kan du få tilsendt kort, koordinater og adresser til mobilen så du kan følge hesten og finde den hurtigt igen


Mvh.


MARIA

0
0
Svar på denne tråd
 
 lige dem...
Forfatter: 
Dato:  02-11-2010 08:41

Tak for jeres svar. det var lige præcis de to jeg havde været inde og kigge på, og havde i tankerne.. Så det kunne godt være jeg skulle prøve at finde den bedste iblandt dem og prøve. For når hun først stikker af, løber hun MEGET LANGT VÆK. Har stadig ikke fundet min pony endnu. har været væk siden igår eftermiddags... savner hende.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider