Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Anbefal ??
Forfatter: 
Dato:  22-08-2010 18:12

Hej Alle.

Jeg går og overvejer at anskaffe en dressursadel, og har efterhånden set rigtig rigtig mange =) Derfor vil jeg gerne høre fra jer som har heste som er "høje" fortil (dvs. cutt back sadler) og ikke verdens længste rygge - hvad rider i i??? hvad kan i anbefale?

Jeg ved at det SKAL være med cutt back, og en normal bredde bom (så det er ikke så svært) og vil helst have en "let" model, altså ikke over 4-5 kg... men vil rigtig gerne høre jeres mening om sadler, og hvilke der er gode at sidde i også selvfølgelig =)

vh Helena

2 SADLER SKAL VÆK NU - SE MERE

1 GPA HJELM SE MERE PÅ HJEMMESIDE!!!!

Tjek min hjemmeside; www.team-graungaard.dk

0
0
Svar på denne tråd

Kieffer
Forfatter: 
Dato:  22-08-2010 20:15

Jeg rider i en Kieffer Lusitano til sådan en hest.

Lejelejlighed eller andelsbolig søges i København

gerne på Amager, Vesterbro, Valby eller Frederiksberg

0
0
Svar på denne tråd

Hej Helena
Forfatter: 
Dato:  28-08-2010 17:37

Jeg har købt "ny" dressursadel til Guinness her i foråret. Han skulle ligesom din også have en med cut back pga. en meget markeret og lang manke. Jeg blev anbefalet en Albion bl.a. pga. bomkonstruktionen og det faktum, at man havde bedre stopningsmuligheder pga. en kilesyning forrest på sadlen. Jeg købte model SLK, mener jeg det er, og jeg er rigtig glad for den, men ved dog ikke lige, hvor tung den er. Jeg kan desuden anbefale dig at kigge på ebay.co.uk, hvis du leder efter et kendt sadelmærke. På den måde fandt jeg min ca. 2 år gammel, næsten ikke brugt, til under kr. 5.000.

skrev
Maria,
som holder af

Cashmir Damgård Pablo Casandra Damgård

Guinness Damgård

www.maria-juul.blogspot.com

Kieffer Wien dressursadel sælges

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider