Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Erfaring med stutteri-hasselholt./Liza
Forfatter: 
Dato:  29-06-2010 16:33

Ville høre om der evt. var nogle som havde erfaringer med at købe hest hos hende?

Prøvede at søge på nogle tråde herinde, men der kom intet frem.

0
0
Svar på denne tråd

forskelligt
Forfatter: 
Dato:  29-06-2010 21:13

Jeg har besøgt stedet en gang og fik et rigtigt godt indtryk af hestene så vel som af Liza. Dog kender jeg kun éen der har handlet hos dem og det kom der en rigtigt grim historie +1 stk "forkert" hest ud af..

Men igen, min umiddelbare opfattelse af stedet er at alting virker ret proffesionelt og iorden :) og den dag jeg hører om det "perfekte" sted bliver en god dag :) For det er da de færreste steder der ikke findes "skrækhistorier" om ;)

Mvh.

L Nielsen.

Heste tages i tilridning/ridning/kommision

Rytter/groom søges til international springstald.

-se profil.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  30-06-2010 19:09

Tjaa hesten er fin, men venter stadig på kontrakten og nu er det 2 år siden jeg fik hesten! Ringede og ringede, mailede og mailede, lige lidt hjalp det. Nu har jeg opgivet.

0
0
Svar på denne tråd

Ja jeg vil
Forfatter: 
Dato:  03-07-2010 21:33

jeg vil også gerne høre om stedet,hestene osv, da jeg også overvejer at kigge på hest der.

Synes priserne syner meget billige i forhold til, hvad de skal kunne.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-07-2010 09:18

Altså jeg har da fået en super dejlig hest ud af ham jeg købte den gang, meen jeg synes nu ikke salgstalen holdte.

Han skulle være trafiksikker: No way, det første halve år kunne jeg slet ikke ride ud alene uden at sættes livet på spil.

Han skulle kunne rides af alle: Tjaa mig har han da ikke smidt af, men både en part og min søster har fået en tur i gruset.

Han trængte alvorligt til tandlæge og smed.

Men som sagt, det er en dejlig hest og jeg har været meget glad for ham.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-07-2010 00:21

Jeg har kun haft kontakt med stedet pr tlf....

Om jeg har virket forkert - skal jeg ikke kunne sige - men jeg synes bestemt ikke hverken "fruen" eller mandens stemmer lyder overhovedet henad, hva deres hjemmeside lover a "her er alle velkomne"

Hjemmesiden ser mega fin ud - og deres heste bestemt ligeså!!!!! Men jeg nåede aldrig dertil og se noget IRL - for der blev ikke ringet tilbage som lovet....

HN sommertræf er en realitet!!

www.heste-nettet.dk/forum/9/217141/ 217141/

Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

DJ fan og stolt a det!!

0
0
Svar på denne tråd

Hestehandler
Forfatter: 
Dato:  09-07-2010 01:30

Kan beskrives med et ord:

Heeeestehandler!!!!!!

Vil DU gøre en god gerning & donere dit dækken (eller andet) - MEGET GERNE STRIGLERE, til rideskole ponyer???

Send PB.

MILLION DOLLAR BABY`s FORTID SØGES (2000-2008), II`er PONY, VALLAK, PALOMINO BL. <3

(se ham på min præs)

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  09-07-2010 10:28

jo kender da Liza af omtale og hendes heste fra kåringerne og ikke for noget godt.

Kender en del hun har taget R'''' på og der kommer ikke noget godt ud af at købe ved hende som regel.

Så ja, hestehandler med stort H.

Hilsen Mig

Hvorfor ikke handle med Hjertet????

Hipro foder forhandles her

Til alle Racer.

Også special foder til Frieser og Tinkere

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider