Hvis det er hos Per Thybo i Viborg du mener, så har jeg en dejlig dressurhest derfra som jeg nu har haft i 3½ år, og ham vil jeg ikke bytte for noget i verden 
Jeg oplevede Per som en travl (kom så også en weekend hvor der var gang i biksen), men reel mand, og jeg fik uden problemer lavet en kontrakt med ham hvor jeg uden forbehold kunne levere hesten tilbage indenfor 2 år hvis der var en skjult fejl. Men det har jeg jo ikke haft brug for, så jeg skal ikke kunne sige hvor nemt det er hvis man står i situationen.
Ud fra de heste han har på hjemmesiden læser jeg at han er ærlig omkring staldfejl, der står hvis de er krybbebidere o.a. og det synes jeg styrker troværdigheden en del.
Jeg stod ikke for handelsundersøgelsen (Hvilket jeg til hver en tid havde valgt idag) men han er siden gået igennem undersøgelse to gange til forsikringen uden problemer.
-Idag ville jeg altid få en dyrlæge ud jeg selv havde valgt, og an på prislejet også røngten.
Der følger ikke noget med hestene andet end en grime, og selvfølgelig pas osv hvis de har det. Han var meget behjælpelig og skaffede både dyrlæge, smed så han havde nye sko på da jeg fik ham hjem, og transport for mig og det forløb altsammen uden problemer.
Mvh Mie