Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

kender du staldlindholm tænker på
Forfatter: 
Dato:  25-12-2009 14:00

hej alle

er der nogen af jer der kender stedet staldlindholm. kender menneskerne eller evt har købt hest der..

jeg har tænkt på at købe hest der..

er de ærlige.(skjulte fejl på hesten) følger der noget med hesten osv osv

med venlig hilsen Tommy

0
0
Svar på denne tråd

Hvis det er ....
Forfatter: 
Dato:  25-12-2009 18:03

... Stald Lindholm ved ved Viborg, så er det Per Thybo.

Jeg har aldrig selv handlet hos en hestehandler, men han går for at være en af de mere reelle.

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-12-2009 20:41

Hvis det er hos Per Thybo i Viborg du mener, så har jeg en dejlig dressurhest derfra som jeg nu har haft i 3½ år, og ham vil jeg ikke bytte for noget i verden :)

Jeg oplevede Per som en travl (kom så også en weekend hvor der var gang i biksen), men reel mand, og jeg fik uden problemer lavet en kontrakt med ham hvor jeg uden forbehold kunne levere hesten tilbage indenfor 2 år hvis der var en skjult fejl. Men det har jeg jo ikke haft brug for, så jeg skal ikke kunne sige hvor nemt det er hvis man står i situationen.

Ud fra de heste han har på hjemmesiden læser jeg at han er ærlig omkring staldfejl, der står hvis de er krybbebidere o.a. og det synes jeg styrker troværdigheden en del.

Jeg stod ikke for handelsundersøgelsen (Hvilket jeg til hver en tid havde valgt idag) men han er siden gået igennem undersøgelse to gange til forsikringen uden problemer.

-Idag ville jeg altid få en dyrlæge ud jeg selv havde valgt, og an på prislejet også røngten.

Der følger ikke noget med hestene andet end en grime, og selvfølgelig pas osv hvis de har det. Han var meget behjælpelig og skaffede både dyrlæge, smed så han havde nye sko på da jeg fik ham hjem, og transport for mig og det forløb altsammen uden problemer.

Mvh Mie

0
0
Svar på denne tråd

Her kan du se....
Forfatter: 
Dato:  26-12-2009 09:25

Her er en gammel tråd inde fra opslag og billeder, hvor folk viser deres heste købt ved Per Thybo frem.

www.heste-nettet.dk/forum/14/890603/ 843212/

Hovedparten har oplevet gode handler, nogle få dårlige handler.

Men generelt lyder han til at være en af de mere reele hestehandlere, og jeg tror også han har rimelig gode heste, da han også bliver anbefalet hvis nogle bliver nød til at sælge deres hest til en hestehandler.

Så husk nu bare at få hesten dyrlægeundersøgt - og held og lykke med at finde en god hest.

MVH Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

har købt
Forfatter: 
Dato:  28-12-2009 19:50

en elevhest (for rideskole) hos ham.

Den er vi rigtigt glade for.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider