Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Kiropraktor ?
Forfatter: 
Dato:  01-09-2009 11:49

Hejsa :)

Prøver lige igen, da det sidste indlæg blev slettet!!

Er der nogen som kender en god kiropraktor? Jeg bor på Als, så det skal helst være her i nærheden, da de fleste kiropraktorer ikke kører så langt ? :)

Håber i kan hjælpe mig :D

Hilsen Malene

0
0
Svar på denne tråd

Hej Malene
Forfatter: 
Dato:  01-09-2009 12:18

Kender ingen i det område, men dit indlæg er rykket ind Produkter og leverandører - Ris og ros, så prøv, at holde øje med dit indlæg der.

Denne tråd bliver nok også slettet/flyttet, da den er placeret forkert.

ღ Vh. Maria ღ

ღ OBS: HJEMMESIDE: www.mariaj.dk ღ

ღ Billeder af Van Basten, Laura & Papaya på min præsentation. Husk GB :D ღ
0
0
Svar på denne tråd

Kiropraktor
Forfatter: 
Dato:  01-09-2009 19:46

Jeg har lige haft Martin fra Tyskland i dag. Han er både dyrlæge og kiropraktor. Og han er faktisk også blevet helt god til dansk :-)

Hans hjemmeside er her.

http://www.dr-hinrichsen.de/

Jeg har brugt ham flere gange også til tandraspning.

Han kører helt sikkert også på als.

0
0
Svar på denne tråd

Mikael Lundstedt
Forfatter: 
Dato:  02-09-2009 09:26

Jeg kan varmt anbefale Mikael Lundstedt fra Sverige :-)

Han kommer i DK hver 5.-6. uge (Kommer her midt i september - 2. eller 3. uge i september). Han har opsamlingssteder rundt om i landet, så man skal være villig til at køre efter det :-)

Han er efter min mening en ren mirakelmager - jeg har den dybeste respekt for hans ekspertise og rådfører mig ofte med ham - lader også min hest tjekke jævnligt hos ham, for at være sikker på der ikke er noget der går galt :-)

Hvis du er interesseret i mere viden, kan du skrive en PB efter information :-)

Christine og Faith...

0
0
Svar på denne tråd

Tove Due
Forfatter: 
Dato:  02-09-2009 11:19

Hej

Jeg kan anbefale Tove Due. Jeg har hørt om en del der er trætte af hende, fordi hun eftersigende behandler de fleste heste for det samme (hvilket måske hænger sammen med at de fleste heste bliver redet efter de samme principper...), men jeg ved bare, at min pony var blevet opgivet af dyrlægerne pga. halthed, og efter en behandling hos Tove har den aldrig haltet siden, så hende kan jeg i hvert fald godt anbefale. Hun behandler forskellige steder i landet.

Mvh. Randi

0
0
Svar på denne tråd

Tove Due
Forfatter: 
Dato:  02-09-2009 14:58

Jeg har også tidligere haft gode erfaringer med Tove (da jeg arbejdede i stald), men da jeg havde hende til at kigge på min gamle lånehest, blev jeg dybt skuffet... Følte hun slet ikke gik så meget i dybden, som jeg tidligere havde oplevet. Dertil fik jeg som ejer ikke ret meget at vide om hvad hun lavede og hvorfor - heller ikke når jeg spurgte... Min følelse efter den behandling han fik var egentligt, at hun skulle være hurtigt færdig så hun kunne komme videre til den næste...

Jeg håber selvfølgeligt at det har været et engangstilfælde, men jeg manglede virkeligt noget kommunikation fra Toves side - Tidligere havde jeg også oplevet hvordan hun gav øvelser man skulle udføre med hesten og dikterede hvordan man skulle træne efter behandling - det var der heller ikke noget af, da jeg fik hesten behandlet... Behandlingen hjalp ikke på hesten - det var nøjagtigt den samme hest at ride efter behandling som før... Dette blev rettet ved massør sidenhen :-)

Dette er ikke fordi jeg er ude på at give Tove et dårligt ry - som sagt har jeg tidligere haft gode erfaringer med hende og håber virkeligt dette er et engangstilfælde... Men er da ked af rygtet er, at vi der ikke har været tilfredse med Tove, har vores mening fordi hun stiller de samme diagnoser... Hos mig var det lige netop manglende diagnose/kommunikation og manglende effekt der gjorde udslaget...

Til gengæld har jeg ikke haft en finger at sætte på min nye kiropraktor - behandling af hest er hver gang effektiv (KÆMPE forandringer i temperament, ridelighed og bevægelsesmønster) og vigtigst af alt har jeg en virkelig god kontakt/kommunikation med kiropraktoren. Jeg får forklaringer på hvad han ser og behandler - han kan pinpointe meget nøjagtigt hvilke problemer jeg har i ridningen og jeg får instruktioner til træningen efter behandling. Jeg får også en ærlig mening om der er andre fagfolk der skal kigge på hesten.

Jeg har tid ved ham når han kommer her i september, men er i løbende telefonisk kontakt med ham mht den skade hesten har lavet midt i august, så vi får gjort forarbejdet så godt som muligt inden han kommer og retter på hesten :-) Det betyder rigtigt meget for mig, at jeg løbende kan rådføre mig med ham og få en vejledning :-)

Christine og Faith...

0
0
Svar på denne tråd

Kiropraktor
Forfatter: 
Dato:  02-09-2009 18:50

Hvem bruger du nu hvis man må spørge?

Jeg har også tidligere brugt en hvor jeg bare følte hun skulle være færdig og videre til den næste - sådan noget gider jeg godt nok heller ikke...

0
0
Svar på denne tråd

Mikael Lundstedt
Forfatter: 
Dato:  03-09-2009 11:00

u03spurv (Louise) : Som jeg skrev længere oppe bruger jeg Mikael Lundstedt fra Sverige som kiropraktor - der er ingen tvivl om, at ingen andre får lov at "knække" i min hest :-)

Har brugt Mikael siden august 2008 og har løbende fået behandlet min hest det seneste år (hun er lidt fumle-tumle og laver desværre let problemer for sig selv på folden) - hver gang har jeg været yderst tilfreds og jeg er MEGET glad for samarbejdet :-)

Christine og Faith...

0
0
Svar på denne tråd

Kiropraktor ?
Forfatter: 
Dato:  03-09-2009 11:19

Hejsa, Mange tak for jeres svar :-) Ved i hvad Martin Henriksen koster?

Og hvad med ham fra Sverige? Jeg er forsikret i Tryg, og kan få 75% refunderet hvis de også er dyrlæge uddannet? :D

0
0
Svar på denne tråd

Martin
Forfatter: 
Dato:  03-09-2009 11:48

Hvis det er Martin Hinrichsen fra Tyskland du mener så gav jeg 140 euro + 10 euro i kørsel. Han er også uddannet dyrlæge

0
0
Svar på denne tråd

Dumdidum
Forfatter: 
Dato:  03-09-2009 12:27

Jeg kan så ikke anbefale ham Mikael fra Sverige. Syntes ikke han er professionel nok, arrogant, snakker ned til folk og min hest (som han næsten ikke kunne kritiserer nok) havde mere ondt, da han var "færdig" med den end da han kom + han er ikke dyrlæge. Så jeg måtte finde en anden kiropraktor/dyrlæge til at hjælpe min hest meget hurtigt efter.

Tove Due har jeg aldrig mødt, men hun kunne ikke finde tid til en akut-hest, som virkelig havde brug for hendes hjælp...så jeg har altid brugt Johanne Hvid, Sibylla Langager og Eva Løber. Dog er de alle fra midt-, vest- og østjylland og kører derfor desværre ikke til Als.

Håber du finder én der kan hjælpe din hest

hilsen Jane

Ghandi

*24/6-1992*

† 23/10-2006 †

-Savnet-

www.milan-cherie.dk

0
0
Svar på denne tråd

Mikael
Forfatter: 
Dato:  03-09-2009 13:51

Tanica: Er ked af at høre du har haft en sådan opfattelse af Mikael, for det er absolut ikke det indtryk vi har fået af ham hernede.

Christine og Faith...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider