Jeg har også tidligere haft gode erfaringer med Tove (da jeg arbejdede i stald), men da jeg havde hende til at kigge på min gamle lånehest, blev jeg dybt skuffet... Følte hun slet ikke gik så meget i dybden, som jeg tidligere havde oplevet. Dertil fik jeg som ejer ikke ret meget at vide om hvad hun lavede og hvorfor - heller ikke når jeg spurgte... Min følelse efter den behandling han fik var egentligt, at hun skulle være hurtigt færdig så hun kunne komme videre til den næste...
Jeg håber selvfølgeligt at det har været et engangstilfælde, men jeg manglede virkeligt noget kommunikation fra Toves side - Tidligere havde jeg også oplevet hvordan hun gav øvelser man skulle udføre med hesten og dikterede hvordan man skulle træne efter behandling - det var der heller ikke noget af, da jeg fik hesten behandlet... Behandlingen hjalp ikke på hesten - det var nøjagtigt den samme hest at ride efter behandling som før... Dette blev rettet ved massør sidenhen 
Dette er ikke fordi jeg er ude på at give Tove et dårligt ry - som sagt har jeg tidligere haft gode erfaringer med hende og håber virkeligt dette er et engangstilfælde... Men er da ked af rygtet er, at vi der ikke har været tilfredse med Tove, har vores mening fordi hun stiller de samme diagnoser... Hos mig var det lige netop manglende diagnose/kommunikation og manglende effekt der gjorde udslaget...
Til gengæld har jeg ikke haft en finger at sætte på min nye kiropraktor - behandling af hest er hver gang effektiv (KÆMPE forandringer i temperament, ridelighed og bevægelsesmønster) og vigtigst af alt har jeg en virkelig god kontakt/kommunikation med kiropraktoren. Jeg får forklaringer på hvad han ser og behandler - han kan pinpointe meget nøjagtigt hvilke problemer jeg har i ridningen og jeg får instruktioner til træningen efter behandling. Jeg får også en ærlig mening om der er andre fagfolk der skal kigge på hesten.
Jeg har tid ved ham når han kommer her i september, men er i løbende telefonisk kontakt med ham mht den skade hesten har lavet midt i august, så vi får gjort forarbejdet så godt som muligt inden han kommer og retter på hesten
Det betyder rigtigt meget for mig, at jeg løbende kan rådføre mig med ham og få en vejledning