Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Karlslundegården - Ladegaard
Forfatter: 
Dato:  13-09-2004 10:33
Hej,

er der nogen der har erfaringer med ovennævnte? Jeg har kun hørt godt om Ladegaard men er der nogen der rider ved ham?

Hvordan er faciliteterne på Karlslundegården og det sociale samvær?

På forhånd tak

MetteH
0
0
Svar på denne tråd

ja der rider jeg jo
Forfatter: 
Dato:  13-09-2004 11:59
og er ganske tilfreds.. send en besked for yderligere oplysninger

Karina
.
0
0
Svar på denne tråd

Har en veninde...
Forfatter: 
Dato:  13-09-2004 17:36
.. der springer ude ved Ladegaard en gang om ugen.

Hun er rigtig godt tilfreds og han er superflink til at give et par kommentarer og gode råd med, hvis han er ved et stævne, hvor du selv starter.

Faciliterne er ok: lækre ridehuse og gode bunde i begge to. To udendørsbaner - en dressur og spring. Foldene ser også pæne ud. Staldene er lidt slidte, men de har været i gang med noget større her den senere tid i staldene?

Prisen er ret rimelig stedets faciliteter taget i betragtning: 1.950kr.

Hilsen Camilla & Felur

Albion Legend K2 Dressage sælges.

Har du husket at stemme på dit/dine yndlingsbilled/er i den nye HN kalender?
0
0
Svar på denne tråd

Hej Camilla
Forfatter: 
Dato:  14-09-2004 08:32
Jeg tager en tur ud og ser på faciliteterne i morgen og det er spændende.

Jeg vil drøngerne finde en dygtig underviser der kan være mig behjælpelig på en god måde med unghesten.

Tak for in-put :-)

Kh MetteH
0
0
Svar på denne tråd

dårlige
Forfatter: 
Dato:  16-09-2004 10:43
dårlige folde. Ikke mange muligheder for fold... og hvis fold så kun et par timer...
0
0
Svar på denne tråd

Kassis er glad for det
Forfatter: 
Dato:  16-09-2004 22:35

Jeg tror at de er ved at få bedre styr på det nu hvor gården har skiftet ejere :-)

Jeg ser en hel del heste på foldene hver dag, og det er fra tidlig morgen til eftermiddag.

Mht. M.L. så er min part ret glad for at springe hos ham.
Venlig hilsen Gitte
SPRINGSADEL STÜBBEN MF SPECIAL, BOM 32 17" MEGET VELHOLDT....SÆLGES

0
0
Svar på denne tråd

karlslundegården
Forfatter: 
Dato:  21-09-2004 12:10
hej jeg har selv hest der og fik træning af michael (min hest er skadet og er derfor ikke under træning nu)

men stedet er pt under ombygning ..nye bokse, folde...og snak om en del mere så som skridt maskine og andre lækre ting...

men michael er en super træner og god heste kender, så hvis du vil frem er han en rigtig god træner
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har redet
Forfatter: 
Dato:  22-09-2004 10:15
hos Ladegaard. Da jeg stod på Tvilling gården i Greve kom han og underviste i springning, og det var godt.

Dog kan jeg mere end godt undvære hans tilstedeværelse til stævner - det tror jeg også han fandt ud af sidste gang. ;-)

Hilsen
Lotte

0
0
Svar på denne tråd

nu har
Forfatter: 
Dato:  22-09-2004 15:08
jeg tjekket stedet ud. Desværre var Michael ude at give kursus.

Jeg synes stedet ser meget hyggeligt ud. Dog syntes jeg at bundene i ridehusene var enormt hårde og ufleksible - de trænger måske bare til en bundharvning?.

Det er dog det værste foder hestene får: Kun havre og så frøgræshalm. Det tror jeg også der bliver kigget på men jeg vælger ikke at vente med at kigge igen til tingene er ændret.

Oplevet nogle at hans "problem" påvirker undervisningen/pasningen ?

Er han også en god dressurunderviser?

Kh MetteH
0
0
Svar på denne tråd

Michael
Forfatter: 
Dato:  23-09-2004 10:11
Michael er også en rigtig god dressur underviser! Har fået undervisning af ham i rigtig mange år, både i dressur og spring. Desværre har jeg ikke hest mere = ikke mere undervisning af ham.

Jeg kan kun anbefale ham.

Mange venlige hilsner

Pia
;-D
0
0
Svar på denne tråd

spring...
Forfatter: 
Dato:  23-09-2004 23:21
Jeg har sprunget hos Michael i 4-5 år og er godt tilfreds med undervisningen...
Synes at det er rart, at han stort set altid er der til stævnerne...
0
0
Svar på denne tråd

i de gode
Forfatter: 
Dato:  28-09-2004 12:53
gamle dage, red jeg hos ladegaard på BAL.
Jeg kan kun være tilfreds.
Jeg fik primært dressur undervisning. I spring pressede han mig lidt for meget. Men ikke ud i situationer, som jeg ikke kunne magte. Idag er jeg glad for det, for jeg kom utroligt meget videre...istedet for hele tiden at passe på mig selv.
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!

Sæt kryds i kalenderen: HN-træf fra d. 4. til 7. august 2005 på sjælland
link til tråd om HN-træf:HN-træf
0
0
Svar på denne tråd

Priser på undervisning
Forfatter: 
Dato:  28-09-2004 19:49
Jeg overvejer at flytte ned på en gård i nærheden af Karslundegården. ER der nogen der kan fortælle, hvad ridehuskort koster, hvis man kommer udefra.
Hvad koster hhv. dressur- og springundervisning?
Kan man evt. medtage egen underviser, hvis der ikke er andre der modtager undervisning på pågældende tidspunkt?

Vh. Anette
0
0
Svar på denne tråd

Tine..
Forfatter: 
Dato:  29-09-2004 12:32
Hvornår red du på BAL?
Det har jeg nemlig også gjort (mens Michael) var der, så vi må have redet samtidig. Kunne være sjovt, hvis jeg "vidste hvem du er" :-)

Mange venlige hilsner

Pia
;-D
0
0
Svar på denne tråd

jeg startede
Forfatter: 
Dato:  29-09-2004 19:11
på BAL i rideskolen i 1992. Efter et par måneder begyndte jeg at ride en jagthest, som stod i smedjen (?). Den havde et specielt navn, men kan ikke huske det nu. Ejer havde brækket kravebenet, og derfor manglede han en til at passe den (han var en ældre herre, så derfor gik det ikke så stærkt). Der begyndte jeg lit hos Michael. Lidt efter lidt begyndte jeg at passe en del heste bla. en der hed noget med senator, Bacardi, bonjour osv osv..på et tidspunkt passede jeg 7 heste på en gang! Samtidig hjalp jeg michael i stalden og tjente til undervisning på den måde.
Stoppede i 1994/1995, da et blev for meget for mig, og flyttede så videre til en slagsstald, hvor jeg tilred heste for ejer. -Det var forresten dobbelt så hårdt, som BAL 8-)

Mvh. Tine

link til tråd om HN-træf:HN-træf<

Jyder: kontakt hellespencer for koordinering af kørsel til hn-træffet
0
0
Svar på denne tråd

Skægt..
Forfatter: 
Dato:  29-09-2004 20:37
Det må du altså undskylde, men jeg kan overhovedet ikke komme i tanke om, hvem du er 8-)

Jeg kender godt de heste, du mener. Kan heller ikke lige huske, hvad den hest i smejden hed, men hed ejeren ikke Erik?
Også Bacardi, Quick Senator og Bonjour kender jeg. Og var/er gode veninder med Monica, der havde Bonjour (Monica bor nu i Hillerød og Bonjour på Bornholm - igen :-)).

Jeg startede på BAL i 84 (altså før Michael) og flyttede 1/2 år efter han gjorde (det er altså ikke det samme uden ham..). Mens du var der havde jeg en pony, der hedder Mikkel og købte senere en hest, der hedder Gone With the Wind :-)

Det irriterer mig da bestemt meget, at jeg ikke kan placere dig, måske er jeg ved at blive gammel ?:-) :-D

Mange venlige hilsner

Pia
;-D
0
0
Svar på denne tråd

Hvis det kan hjælpe
Forfatter: 
Dato:  30-09-2004 20:04
så var det mig der red og passede bacardi, da han flyttede. Jeg flyttede selv ret hurtigt efter, da nogle tøser havde ekstremt ondt i r*ven over, at jeg måtte ride Bacardi og den der med det sjove navn. Ejeren boede forresten lige overfor BAL. Den stod ved siden af Triumph (sjovt jeg kan huske det, men ikke dens navn!).
Jeg passede for det meste også mig selv. Jeg var hestepasser for monica det meste af tiden, både på bonjour og Falcon. Men da hun ikke var særlig flink ovrfor mig, stoppede jeg et par måneder før hun solgte bonjour (som sjovt nok landede på den lokale rideskole).
Jeg har også været på BAL et par gange efter at Michael er flyttet, men stemnigen er fuldstændig forsvundet. Syntes det er blevet en "normal" rideskole, istedet for det hyggelige sted, det var dengang.

Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd

Måske..
Forfatter: 
Dato:  05-10-2004 09:17
kommer der noget svagt tilbage... Eller også er det bare indbildning ?:-) Kan i hvert fald huske alle hestene, at ham jeg mener hedder Erik havde brækket kravebenet og at der var en der red for ham. Jeg kan også godt huske, at der var nogle på det tidspunkt, der havde meget ondt i r*ven over alt mulig, men de forsvandt faktisk stille og rolig ret hurtigt efter du var flyttet.

Det var ikke dig, der købte en haflinger (der hed Nellie eller noget lignende)??? Det er nemlig den eneste hestepasser jeg kan huske Monica havde.

Mange venlige hilsner

Pia
;-D
0
0
Svar på denne tråd

Nej...
Forfatter: 
Dato:  05-10-2004 20:37
det var hende før mig!
Må indrømme, at jeg kun lige akkurat gjorde hvad er skulle gøres for monica, da jeg var tæske bange for hende. Så jeg smuttede hurtigt ind til de andre heste, når jeg var færdig med hendes.

Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider