Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Ny hæl / sål - ridestøvler
Forfatter: 
Dato:  09-09-2004 12:49
Jeg har et par Königs læderridestøvler, som er ganske uundværlige. De var en gave fra min mor, købt brugte - og nu er den ene hæl begyndt at give op (gaber). Den er mærket "Königs" - så jeg gætter på, at det er den originale.

Hvor kan jeg få repareret støvlen? Er en skomager god nok til det job, eller skal jeg til en sadelmager? Jeg er forfærdelig glad for min støvler, som jeg har passet rigtigt godt på, så det er vigtigt, at de bliver repareret pænt og holdbart.

...støvlerne var ikke så dyre i sig selv, men af erfaring ved jeg, at velpassende læderridestøvler kan være svære at finde (særligt når man har store fødder og smalle lægge). Så de her skulle gerne kunne holde meget længe.

Støvlerne er med lædersål, og jeg tænkte, de måske også skulle skiftes? Jeg er ikke sikker på, hvor slidte de skal være, før det skal gøres.

Mette (Fjolle)
0
0
Svar på denne tråd

Mette...
Forfatter: 
Dato:  09-09-2004 12:52
En skomager kan sagtens klare at lave dine støvler...

De råder forøvrigt aan til at få lag gummisål unde, når man køber den, da lædersålen ikke har det godt med fugt, som er jo ogte er i stalden.

Hilsen Marianne

Een gang Fuldblod... altid Fuldblod!!!
0
0
Svar på denne tråd

Ca. 300 kr.
Forfatter: 
Dato:  13-09-2004 15:43
så får du helt ny sål og hæl på begge støvler hos en faguddannet skomager.

Men du mister selvfølgelig Königs mærket i sålen.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider