Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

www.theequistrianstore.com
Forfatter: 
Dato:  09-09-2004 09:45
Hej,

Hvor lang tid er ovennævnte om at levere et dækken der er på lager?

Jeg har bestilt et overgangsdækken d 1/9 og det er ikke kommet endnu?

Skrev en mail til dem i går de IKKE har svaret på.....

Har prøvet at ringe med kl er selvfølgelig kun lidt i 9 derovre så ingen svarer.

Hvad er deres normale leveringstid?

Mvh

MetteH
0
0
Svar på denne tråd

ca1 uge
Forfatter: 
Dato:  09-09-2004 10:36
nogen gange 2 dage andre gange 12 dage

Karina
.
0
0
Svar på denne tråd

Da vi bestilte
Forfatter: 
Dato:  09-09-2004 10:41
var et af dækkenerne i restordre så der gik over en uge inden vi fik varerne....

Mette
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-09-2004 11:15
Nå det er da godt at høre at de kom !!!! Nu blev jeg heller ikke rigtig nervøs meeeeeeen alligevel. Håber det snart dukker op da det jo er ved at være lidt småkoldt om natten.

Kh MetteH
0
0
Svar på denne tråd

Jeg...
Forfatter: 
Dato:  09-09-2004 12:19
...har bestilt 5 dækkener for ca. en uge siden - og har ikke set dem endnu. Forhåbentlig kommer de snart.

Det er alle sammen Rambo, men i tre forskellige modeller til 5 forskellige heste.

Mette (Fjolle)
0
0
Svar på denne tråd

irriterende
Forfatter: 
Dato:  09-09-2004 15:26
Nu har jeg ringet derover og endelig fået fat i én.

Han kan ikke svare på noget som helst og siger bare at den der står for det har ferie i denne uge ???!!???

Jeg er sgu lidt irriteret for jeg kan ikke vente resten af ugen + min. 1 uge inden jeg får mit overgangsdækken så nu må jeg en tur i Tattsérsall og købe et efter arb. Heldigvis var det et af de billigere jeg bestilte og jeg kan godt bruge et at skifte med selvom det ER irriterende.

Så Mette du må nok væbne dig med tålmodoghed !!!

Jeg får et Rambo vinterdækken i fødselsdagsgave men det er ok hvis det tager lidt tid - det er jo ikke akut endnu.

Kh MetteH
0
0
Svar på denne tråd

1½ måned
Forfatter: 
Dato:  10-09-2004 21:53
Jeg købte sidste vinter. De havde ikke modellerne hjemme, men kort efter jeg havde bestilt dem fik jeg en mail hvor de tilbød 10 % rabat hvis jeg ville vente. Heldigvis kunne jeg låne at andet dækken indtil. Der gik 1½ måned inden jeg fik mine dækkener, men jeg fik dem og sparede en masse penge.
0
0
Svar på denne tråd

8 arbejdsdage...
Forfatter: 
Dato:  11-09-2004 12:32
...kører jeg nu på. Jeg bestilte også d. 1/9 - og har endnu ikke set dækkenerne. Butikken angiver en leveringstid på 4-5 dage i deres vilkår. Vil de ikke levere i begyndelsen af næste uge, har jeg bedt om en annullering af min ordre.

Jeg skal trods alt bruge dækkenerne nu. Desuden synes jeg det er flabet, at man ikke engang gider fortælle, at ordren er forsinket af den ene eller anden grund. Så kunne jeg / kunden jo tage stilling til, om jeg / vedkommende ønskede at vente.

...og det gør jeg altså ikke. Vi bliver jo snart nødt til at købe overgangsdækkener et andet sted. :(

Mette (Fjolle)
0
0
Svar på denne tråd

Mette...
Forfatter: 
Dato:  13-09-2004 10:45
Ja nu er jeg så 1100 kr fattigere :-( da jeg måtte i Tattersall og købe et Rhino overgangskækken i lørdags.

Hvordan annulerer jeg min ordre - den er jo betalt på forhånd?

Mvh

MetteH
0
0
Svar på denne tråd

MetteH
Forfatter: 
Dato:  13-09-2004 11:36
Det ved jeg faktisk ikke, om man kan. Vi har 7.000 kr ude at flyde lige nu - bare på dækkenerne - og butikken i Irland svarer ikke mine mails.

Jeg er bange for, at du hænger på den, urimelig leveringstid eller ej. Jeg har prøvet at skrive til deres "klage-mail" - hvor de garanterer svar indenfor 12 arbejdstimer. - Så igen, de siger jo også 4-5 arbejdsdages leveringstid - så den slags skal nok tages med et gran salt.

Vejret er virkeligt dårligt nu, og jeg har understreget, at vi skal bruge dækkenerne nu. Jeg kan ikke leve med flere forsinkelser.

Jeg vil gerne høre, hvis du eller andre har nogen hjælp, - eller bare er så heldige at få et svar. :(

Mette (Fjolle)
0
0
Svar på denne tråd

Mette...
Forfatter: 
Dato:  13-09-2004 11:41
Jeg har skrevet både til det sted der trækker pengene og til selve butikken så nu må vi se hvad der sker - jeg har ikke mere end 700 kr ude at svømme men kan godt se det er drønirreterende for dig !!

Har du i øvrigt fået sadlen fra Tyskland?

Kh MetteH
0
0
Svar på denne tråd

MetteH
Forfatter: 
Dato:  13-09-2004 11:55
Nej, den har jeg heller ikke set skyggen af. Jeg er ikke sikker på, at jeg handler udenfor Danmark igen. Sadlen skulle gerne snart komme, ellers beder jeg banken trække pengene tilbage igen. Hvis jeg da kan det.

Det er jo en fin idé at købe udenlands, hvis tingene da nogensinde dukker op. Sadlen har jeg virkeligt dårlige nerver over. :(

...og det er jo betalt alt sammen, det er jo det, der er så deprimerende ved det. :(

Mette (Fjolle)
0
0
Svar på denne tråd

Mette...
Forfatter: 
Dato:  13-09-2004 12:55
Jeg har netop modtaget en undskyldning fra butikken med tilbud om at hvis jeg ikke annulerede handlen fik jeg en pæn rabat.

Jeg skrev tak for undskyldningen og ja tak til rabatten - så har jeg jo et skiftedækken.

MetteH
0
0
Svar på denne tråd

Det er fanme løgn!!
Forfatter: 
Dato:  13-09-2004 20:57
Jeg bestiller 5 Rambo dækkener i den højeste prisklasse - og alt hvad jeg får, er en sølle undskyldning om travlhed?

Det kan de fanme glemme, kan de. Nu har jeg spurgt dem, hvorfor min "ven" Mette Holmgaard kan få rabat på sit Rhino dækken - mens jeg bare får en undskyldning?

Samtidigt er mit ene dækken forsinket - og det har de ikke følt behov for at fortælle mig før! Det dækken er til min søsters veninde, som har rykket så mange gange for det. :(

Min søster har nu tre heste, som hun må ud og købe dækkener til, hvis idioten ved The Equistrian Store ikke har sendt dem ekspres. - For så kan vi vente til næste uge, før de kommer så langt.

Hvis de ikke tager sig uhyggeligt meget sammen. ØV!

Hvor meget rabat fik du? For jeg vil have mere.

Jeg er mere end pissesur nu. :(

Mette (Fjolle)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider