Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Overnatning nær Broholm Slot 25-26
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 16:14

Hej hej

Min veninde og jeg har planlagt at tage over og se DM i dressur på Broholm Slot den 25-26 juli. Det er muligt vi tager afsted fredag, således at vi får brug for to overnatninger.

Men er der nogen der kender et billigt sted nær Gudme, hvor vi kan overnatte? Det kan enten være vandrehjem eller et sted hvor vi har mulighed for at slå telt op.

Skriv gerne evt. priser, eller angiv links, hvis i kender nogen steder.

Pfh. tak :-)

* Mette og Ophelia *

"Livet er for kort til at prøve at lægge en stritman ned!"

... Og hvem sagde, at prinsesser ikke kan have punkerhår?

0
0
Svar på denne tråd

broholm
Forfatter: 
Dato:  13-06-2009 10:35

du kan jo overnatte på selve broholm, det gør jeg da.

Og i må gerne sove på mit værelse ;)

0
0
Svar på denne tråd

hvis det
Forfatter: 
Dato:  13-06-2009 15:24

må være i svendborg, er der jo vandrehjemmet i centrum, og ellers ligger der lidt forskellige campingpladser i området.

Hvad er det mere specifikt i får efter? - hvor langt fra broholm må det være, prismæssigt mv.

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  14-06-2009 10:18

Marco: Det er sikkert ret dyrt at sove på Broholm, er det ikke? Det lyder ikke helt billigt, ihvertfald..

Wupti: Jeg ved ikke helt hvad pris jeg skal sætte. Det skal bare det så billigt, som det overhovedet kan lade sig gøre. Afstanden må max være en halv times kørsel derfra.

Har fået et tilbud fra en sød HN'er, der har tilbudt at vi må slå telt op i hendes have, mens de selv er på ferie. Det er bare så sødt af hende...

Jeg tror vi benytter os af det tilbud, med mindre noget monster billigt i nærheden melder sig, med mulighed for at tage et bad.

* Mette og Ophelia *

"Livet er for kort til at prøve at lægge en stritman ned!"

... Og hvem sagde, at prinsesser ikke kan have punkerhår?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider