Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Dårlig service.. øv øv
Forfatter: 
Dato:  12-11-2008 13:43

Hej med jer,

Ved ikke om dette er postet korrekt, men nu prøver jeg alligevel :-)

Jeg har for ca. 3 mdr siden købt en sadel som lå super på min hest.. De ville gerne komme efter 2 mdr og tjekke sadlen igen om den stadig lå korrekt.. Det gjorde den så ikke.. Den skulle have et smallere kopfjern og løftes en smule fortil (der skulle nogle puder ind for at løfte den lidt).

De fik så sadlen med og lovede den ville være færdig i fredags, men det var den ikke.. Der blev lovet den ville være færdig i weekenden, men heller ikke.. Blev ved at ringe til dem da jeg egentlig stod og skulle have undervisning idag og manglede min sadel..

Igår fik jeg den så endelig, men da jeg så ligger den på min hest ligger den næsten værre end før jeg afleverede den.. Jeg ringer så til dem idag og snakker om at jeg gerne vil have de kommer og tjekker den igen for jeg syntes ikke den ligger rigtigt på ham..

Sadelmageren har så ikke tid før tirsdag til at komme og kigge på den :-( ..

Så nu er vores ridning gået i stå, og vi var lige så godt igang.. Øv øv.. og endnu mere øv.. Syntes lidt det er dårlig service når ikke har holdt hvad de har lovet fra start af da jeg afleverede sadlen med henblik på tilpasselse af sadlen, at de så ikke lige kommer ud og tjekker for at være sikker på den ligger godt på ham..

Nåh ved ikke lige hvad jeg ville med dette indlæg.. Skulle bare lige have min frustration ud..

0
0
Svar på denne tråd

Hvor er
Forfatter: 
Dato:  12-11-2008 13:57

det du har købt sadlen?

Mvh. Tine

Equi-work.com

Jobportalen for hestefolket

Wet wrap bandager sælges se præs

Fotografering?

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-11-2008 20:36

Du må også gerne lige sende en pb til mig, da jeg selv snart skal have en sadelmager ud..

Søger en part til hoppe på 9 år i Ishøj:

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/161551/2/

0
0
Svar på denne tråd

Be om...
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 13:54

Kan jeg også bede om pb med navn?

Med venlig hilsen
Trine
:-)

0
0
Svar på denne tråd

Man må gerne...
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 15:28

...lægge navn ud på denne side.

Hilsen Christina

med

Madelaine af Nord-Als (Shet.)

& Kanoa. (FRB)

0
0
Svar på denne tråd

Christina
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 16:02

Okey.. Men var ikke helt sikker.. derfor gjorde jeg det ikke.. er jo heller ikke ude på at hænge dem ud for sadelmageren er super dygtig.. syntes bare dette var dårlig service

0
0
Svar på denne tråd

Sadelproblem
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 16:10

For år tilbage oplevede vi også en masse problemer omkring sadeltilpasning, omstopning m.v. - og vi måtte undvære sadlen i flere uger.

Men hvad gjorde datteren...???

Hun red da blot på bar hesteryg eller med stigbøjlegjord / slingsadel (eller hvad så'en en nu hedder).

Resultat - hendes balance/opstilling blev væsentlig forbedret og hun og hest fik stadig noget ud af undervisningen og den daglige ridning.

Den dag i dag kan hun da stadig finde på at ride på bar hesteryg - dog ikke til undervisning.

Så bare op på hesten og nyd ridningen - sadlen kommer jo på et tidspunkt; og selv den dygtigste rytter tager jo ingen skade af at ride på bar hesteryg...

Bag den brede trakehnerpande gemmes megen klogskab og mange unoder

Trakehner = Tragedie; Taipan

DSP = De Satans Ponyer; Tai Wahine

DV = Diverse Varianter; Fan Gogh

Karoline er en shetlænder, og ikke en ko

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 17:46

Zigeunerungen: Jeg har prøvet at sætte mig op uden sadel.. Men min hest kan ikke lide at have nogle på ryggen uden sadel.. Derfor har jeg ikke forsøgt mig igen.. men ja ellers ville jeg også have gjort det da ens balance bliver super god af det :-)

0
0
Svar på denne tråd

Uden sadel?
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 22:20

Der er noget jeg ikke helt forstår, og det er på ingen måde ment som et angreb, men kan der ikke ligge mere bag hvis din hest ikke kan lide at have dig på ryggen uden sadel? Kan det være fordi du sidder forkert uden sadel, og derfor kilder/generer heste?

Grunden til jeg spørger er at jeg aldrig har hørt om det før.

Hilsen Pernille

Nu som fjordheste rytter.

0
0
Svar på denne tråd

vægten.
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 22:33

ligger jo ret anderledes når man ikke har sadel på, og der er tendens til mer uro. Det er jo også en helt anden følelse..

Nanna

And the rain will kill us all

We throw ourselves against the wall.

Keep your friends close. Keep your enemies closer

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-11-2008 06:53

Pelle: Jeg troede også han evt havde ondt i ryggen, men fik så af vide af min underviser der var mange heste som ikke kunne lide det.. Men nu er min gammel kørehest og han er nok ikke helt vant til at have rytter på uden sadel.. Derfor reagerer han som han gør..

Jeg når kun lige at sætte mig op så hopper og danser han.. Så tror ikke det er fordi jeg sidder forkert på ham..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider