Hej med jer,
Ved ikke om dette er postet korrekt, men nu prøver jeg alligevel 
Jeg har for ca. 3 mdr siden købt en sadel som lå super på min hest.. De ville gerne komme efter 2 mdr og tjekke sadlen igen om den stadig lå korrekt.. Det gjorde den så ikke.. Den skulle have et smallere kopfjern og løftes en smule fortil (der skulle nogle puder ind for at løfte den lidt).
De fik så sadlen med og lovede den ville være færdig i fredags, men det var den ikke.. Der blev lovet den ville være færdig i weekenden, men heller ikke.. Blev ved at ringe til dem da jeg egentlig stod og skulle have undervisning idag og manglede min sadel..
Igår fik jeg den så endelig, men da jeg så ligger den på min hest ligger den næsten værre end før jeg afleverede den.. Jeg ringer så til dem idag og snakker om at jeg gerne vil have de kommer og tjekker den igen for jeg syntes ikke den ligger rigtigt på ham..
Sadelmageren har så ikke tid før tirsdag til at komme og kigge på den
..
Så nu er vores ridning gået i stå, og vi var lige så godt igang.. Øv øv.. og endnu mere øv.. Syntes lidt det er dårlig service når ikke har holdt hvad de har lovet fra start af da jeg afleverede sadlen med henblik på tilpasselse af sadlen, at de så ikke lige kommer ud og tjekker for at være sikker på den ligger godt på ham..
Nåh ved ikke lige hvad jeg ville med dette indlæg.. Skulle bare lige have min frustration ud..