Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Bates Caprilli vs Wintec Isabell werth
Forfatter: 
Dato:  11-11-2008 14:37

Hej jeg ville være glad hvis der nogen som kan komme med ris eller ros ved sammenligning af de to sadler ridemæssigt.

Jeg har wintec Isabell Werth nu, men kan nu bedst lide at ride i en lædersadel. Og da det er en unghest er det jo praktisk med en sadel hvor kopjernet kan ændres.

Hilsen

Bitten Larsen

Med dressur-mulerne Chanell Sakstrup (DV)

og South West Daylight (DV)

samt

"frederikken"- Walicha Brentedal (FHF)

Walicha Brentedal sælges.

Særdeles smuk dressurbetonet hoppe.

0
0
Svar på denne tråd

sædet...
Forfatter: 
Dato:  11-11-2008 17:16

er vist den eneste forskel... Det er noget dybere i den du har. Men begge sadler kan jo ændres i knæstøtten...

0
0
Svar på denne tråd

Forskellen....
Forfatter: 
Dato:  12-11-2008 15:50

Der er forskel i sadlernes bygning. Caprillien har længere sadelklapper end Isabell Werth'en. Samtidig er sædet anderledes.

Hvis du nu rider i en Isabell Werth ruskind og er glad for selve sadlen, kan du jo bytte den ud til læderudgaven...., som du kan få en både glat og nupret læder.

Hvis jeg var dig ville jeg tjekke begge sadlerne ud på http://www.batesaustralia.com.au/

og her se forskellen på dem, og da de er fra samme firma, har de begge mulighed for at ændre knæstøtten og copjern.

Personligt er jeg mere til Isabell Werth modellen, da den er mere kompakt i sædet, og for mig bliver caprilliens sadelklapper for lange. Men det er jo en smagssag.

Held og lykke med valget af sadel

Med venlig hilsen

Tina Stikær Nielsen

Nu med to dejlige nytilredne ungheste....

0
0
Svar på denne tråd

Sadelklapper
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 10:24

Tina: Det er lige præcist længden på sadelklapperne jeg var i tvivl om. Jeg har selv korte ben så de må ikke være for lange.

Jeg havde tænkt lidt på at jeg ville prøve en 16" sadel da jeg sagtens kan ride i disse. Og det er jo kun en sadel jeg skal bruge de næste 2-3 år indtil hesten er færdigudvokset, så skal hesten have en Passier Optimum magen til den anden jeg har

Hilsen

Bitten Larsen

samt

0
0
Svar på denne tråd

Til Bitten
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 14:42

Jeg er 165 cm høj og selvom jeg har lange ben i forhold til min højde, bliver caprillien for lang i sadelklapperne, selvom jeg egentlig er glad for sadlen. Derfor rider jeg nu i wintec Isabell, og er ganske godt tilfreds.

God fornøjelse...

Med venlig hilsen

Tina Stikær Nielsen

Nu med to dejlige nytilredne ungheste....

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  14-11-2008 07:41

Det lader til at jeg bare skal forsætte med at ride i min Wintec Isabell Werth de næste par år. Jeg har prøvet den i lædermodellen, men den kan jeg ikke finde mig til rette i

Tak for jeres svar

Hilsen

Bitten Larsen

samt

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider