Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Godt hundemad?
Forfatter: 
Dato:  31-10-2008 21:13

Jeg leder efter noget nyt hundemad til min søde Yoda dreng, en rottweiler på 14 måneder. Han er kvik, fuld af godt humør, men jeg synes nu der kommer lidt rigeligt af det RC giant junior han får ud igen i den anden ende. Og hans pels kunne være pænere, selvom den er ok.

Jeg skal gerne indrømme, at prisen også er en faktor, der er mange mærker med godt renomme som næsten koster halvdelen. Men hvilke er gode? Hvad bruger jer andre med hund?

Hvil i fred Steve Irwin
Daisy
04/06-1997-05/01-2005
Min blog!
Med egne digte og andet pladder
Tro på det bedste i andre mennesker og lås din bil
0
0
Svar på denne tråd

Hill's...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2008 21:26

Personligt bruger vi Hill's Natures Best, - Hill's synes jeg aldrig man går galt med, og Natures Best fordi den er lavet på rigtige ingredienser og ikke bare "falsk" kød og grøntsager, eller hvad man nu siger.

Men, overvejet at gå over til perscription, fra Hill's også. For dyrlægen siger at der er PRÆCIS det der står i indholdsfortegnelsen, og ikke lige lidt mere eller lidt mindre.

Da vi fik vores tæve var hun 7mdr og totalt fejlfodret (N)

- Underernæret, manglende underuld og tiltrods for hun er ruhårsrace er hun totalt blød i pelsen. Hun er blevet SÅ meget flottere på Hills :-) Jeg er yderst tilfreds!

- Hun er generelt en slank type hund, så hendes vægt er rigtig flot nu!

Selvom hun vejer 6kg, og lillebror på 15 uger vejer 4kg :-P Fede prop ;-D

Forresten sagde dyrlægen, at hvis vi nu havde haft en stor hund - som du har, så havde hun sagt man skulle bruge perscription og ikke Natures Best.

0
0
Svar på denne tråd

Ok det har
Forfatter: 
Dato:  31-10-2008 21:33

Det har jeg faktisk også altid haft det rigtigt godt med. Hvad ligger det på, prismæssigt? Jeg har hele tiden fodret Yoda med RC fordi opdrætteren fodrede med det, og det er da også fint foder, Meen tror altså en del af den ret pebrede pris går til reklamer.

Hvil i fred Steve Irwin
Daisy
04/06-1997-05/01-2005
Min blog!
0
0
Svar på denne tråd

Hill's...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2008 22:23

Uha, mener vi gav 459,- for en 12kgs sæk, men den har også holdt længe til vores små fimser.

Er jo straks noget værre når man skal op og fodre store hunde :-P

- Men, man kan med fordel købe "lager" i Tyskland, er altså noget billigere dernede! :-)

RC overvejede vi, men synes ikke rigtig om det faktisk - så lige nu vakler vi kun i mellem natures best og perscription, men tror faktisk vi går over til perscription, netop fordi dyrlægen sagde at der er det i foderet, som der står der er i - ikke mere eller mindre pga. noget, men præcis det som der står! :-)

0
0
Svar på denne tråd

Bento Kronen
Forfatter: 
Dato:  31-10-2008 22:42

bruger vi til vores Broholmer hvalp på 5 mrd. Det blev vi anbefalet af opdrætteren og den stortrives.. 349,- for 15 kg.

;-) Bianca

0
0
Svar på denne tråd

www.olivers.dk
Forfatter: 
Dato:  31-10-2008 22:43

nemt, billigt i forhold til den kanon kvalitet det er, og leveret lige til døren. JA TAK

Hvis Gud er så god, hvorfor er der så lyn afledere på alle kirker? tag dig lige sammen religion! :-)

Telepati, Healing og massage tilbydes

0
0
Svar på denne tråd

Miss Green og Rollo...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2008 23:48

Mit og Stinis indlæg er blevet "væk" da tråden er blevet flyttet mens vi skrev. Blev lige lidt varm i hovedet et øjeblik, da jeg havde skrevet et laaangt svar, og det hele var væk, men fandt det heldigvis igen Her er et link: www.heste-nettet.dk/forum/1/1796859/ 1796727/

Venlig Hilsen

Tina

0
0
Svar på denne tråd

Hennes...
Forfatter: 
Dato:  01-11-2008 00:35

Jeg bruger noget fra Hennes Petfood og overvejer bestemt ikke andet. En god ven, der avler labradors på seriøst niveau bruger det og kunne ikke drømme om at skifte. Han har flere gange prøvet andre mærker, men vender altid tilbage til Hennes.

Mvh Maria

- som søger part til Nordsvensk Brukshest.

Imellem sort og hvid er der en masse farver

En god hest har aldrig en dårlig farve.

Gammelt ordsprog

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  01-11-2008 10:56

BARF

Mvh Kit

0
0
Svar på denne tråd

Kingsmoor
Forfatter: 
Dato:  01-11-2008 14:20

Hej

Vi bruger Kingsmoor til vores schæfer han på 2 år, og vil ikke bruge andet. Aldrig har vi haft så sund og rask hund, og han har ellers døjet noget med hans hus og kløe, men det er også "reene" vare som er i. Kig evt ind på deres hjemmeside og få mere info.

Ensæk med 12 kilo koster ca. 390kr, men du får en gratis sæk for hver femte sæk, og det er jo værd at tage med

Så kun til Kingsmoor herfra...

Mvh Charlotte og Lando (som i øvrigt eeeeeelsker det foder )

"Hestemassage tilbydes af eksamineret hestemassør"

0
0
Svar på denne tråd

Kingsmoor
Forfatter: 
Dato:  01-11-2008 15:26

Indtil videre får vores hvalp kingsmoor hvalpefoder.. og han virker til at trives på det og spiser det med glæde.. desværre synes vores kat også det er langt mere lækkert end hans eget (hills) så han æder hundens mad.. og aldrig har vores kat været så blød og glansfuld og der kommer meget mindre ud i den anden ende

Hilsen Signe og Stjerne guldklumpen Emma

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak!
Forfatter: 
Dato:  01-11-2008 19:34

Puh ha, alle anbefaler noget forskelligt næsten da, det ku jo være jeg skulle prøve at kigge efter det Kingsmoor.

Træls at høre at i har problemer med Olivers, det er ellers nemt at få. Jeg vil gerne høre flere erfaringer, har lige købt min forhåbentligt sidste sæk RC, til 569kr. Med en hund der æder som et lille tærskeværk trækker det tænder ud på su så kan et billigere, men lige så godt alternativ findes vil jeg gerne prøve det. Og nu er han jo også næsten ovre den værste vokseperiode.

Hvil i fred Steve Irwin
Daisy
04/06-1997-05/01-2005
Min blog!
0
0
Svar på denne tråd

www.olivers.dk
Forfatter: 
Dato:  03-11-2008 22:05

for mine (y)

Mvh

Gitte-Mor

Tera/feb-05 og Lian/dec-07

Mine heste:
- Pintohingsten Jack D
- Hingsteføl Joker
som vil blive til noget

- Knabstrupper Makron

KØBES: regn.. 110, pony pude (stg136), alt ridetøj til en 4 årige

0
0
Svar på denne tråd

foder,...
Forfatter: 
Dato:  04-11-2008 15:00

jeg overvejer at skifte til dette mærke: www.houseofanimals.dk/Aktiv-m- 19.html?osCsid=9537941...da8ad06868 ...det skulle være godt, selvom det er billigt, de bruger det til politihunde har jeg hørt..

mvh. Gitte og Tyran

0
0
Svar på denne tråd

foder.
Forfatter: 
Dato:  05-11-2008 08:37

Chicopee er et kanon foder , der er omega 3 & 6 i , så pelsen bliver kanon blank .

Der er forskellige slags .

se www.lakimo.dk er på sjælland (som er billiger end jylland )

der kan også ses hvor det fåes i jylland

det er et rimeligt billigt foder , og kanont

Bella :-D
0
0
Svar på denne tråd

Uniq...
Forfatter: 
Dato:  05-11-2008 10:52

Der findes også Uniq, det er et dansk produceret foder, de har også kattefoder.

Men prøv og tage et kig på deres hjemmeside. www.uniq.dk

0
0
Svar på denne tråd

Olivers
Forfatter: 
Dato:  05-11-2008 14:18

Fik mine hunde - har aldrig haft problemer - og var yderst tilfreds med produktet!

Hilsen Jannie
med Super Sisse og Sammie Superstar :-)

www.nokke.dk

webdesign og grafisk arbejde

0
0
Svar på denne tråd

Gilpa...
Forfatter: 
Dato:  05-11-2008 17:56

Vores får gilpa og det kan varmt anbefales. Deres pels er flot og der kommer ikke meget retur. smil

Og det er okay i pris og de leverer lige til døren også...

0
0
Svar på denne tråd

Hills er...
Forfatter: 
Dato:  05-11-2008 21:01

rigtig fint foder, men dyrt.

Jeg har så fundet en side i tyskland, hvor jeg lige har fået foder fra idag.. 200 euro for 2 x 15 kg Hills til hunde og 1x 10 kg light foder til katte samt 1x 5 kg sensitive stomach til katte. Incl fragt. Kan godt anbefale den side ! Det er sq billigt

www.tiershop.de

:D

Bare vinden ville vende sig, når vi skal tilbage, sagde kællingen i modvind
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider